Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Re: Kawa z1000 õlituli kohapeal kukkumisel põlema.
Hei,
Vaevalt see nüüd teemaalgatajat aitab, aga hoiatusteks teistele kawaomanikele.
Mõnedel kawa ratastel esineb anomaalia, mida netiavarustes air-lock nime all tuntakse. Tähendab see siis muuhulgas ka seda, et näiteks peale kukkumist jääb õhk kuhugi õlifiltrisse (või sinna lähedale kanalitesse) ja selle tulemuseks on õlitussüsteemi mittetoimimine. Ehk siis õlituli ei põle mitte elektroonilise vea tõttu, vaid ta näitab õlirõhu puudumist ja õlitussüsteemi mittetoimimist. Konkreetsel rattal, millel probleemi nägin, aitas pärast mootori käimapanekut õlifiltri natuke lahtikeeramine. Õhk väljus tekkinud praost kuuldavalt ja õlirõhk tuli kohe tagasi.
Tegemist ei ole mingi teatud kawa mudeli probleemiga, vaid sõltub konkreetsest rattast. Olen näinud kahte samal aastal toodetud, sama rattamudelit, millest ühel ei tekkinud seda kunagi, teisel seevastu igal korral, kui ratast oli vaja küliliasendisse panna.
Teemaalgataja jaoks tähendab see info seda, et tõenäoliselt ei läinud kohapeal kukkudes rikki õlipump, vaid tekkis see n.ö. õhulukk. See omakorda tähendab, et need järgnevad paar kilomeetrit sõitis ratas ilma toimiva õlitussüsteemita ja mootor on sellises korras nagu ta pärast paart kilomeetrit õlita sõitmist tavaliselt oleks.
5115112
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.