Milliseid rehvifirmasid soovitate?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Milliseid rehvifirmasid soovitate?
Ette tänades,
Fazer
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
elke auto
kasutaja Tarts aitas mind hinna osas, sain endale küll üsna hea hinnaga tagarehvi(või kummi...

170/60 ei sobi?

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=7662
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Oled proovinud mõnes kurvis vähe sügavamalt kalluatada ka sellise ratsitud rõvedusega või? Ega need tuled/viled seeriast asjad, et kellel suurem ja pikem pole head nahka kunagi toonud...kopu kirjutas:Kevadel sai enda 150 70 17 mõõtudega rehv vahetatud 170 60 17 vastu ja rehv jäi sama laiusega nagu eelmine. Seltsimees kes rehvi vahetas seletas miskit sellist et velg paneb rehvi laiuse paika, ainult et kõrgus muutub?!? ise ei oska seda väidet kommenteerida.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Ma tsekkan just uusi, tagarehvi keskosa suht kulunud juba ja esirehv on lihtsalt nii vana, et kerged praod on külje peal. Mõtlesin, et vahetaks mõlemad korraga ära.
Metzeler on küll hea aga hind on juba natuke liig.
Sport Demon taga:

Sport Demon esi:

minu arust igati hea rehv igapäevasõitmiseks eesti tingimustes kui just rinkat et hakka sõtkuma. kuid mida mina, tehasetööline, ka asjadest tean

KX300F
-
Teema algataja - Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Ja siis veel selline küsimus, et kas mõistlik on ka esimene rehv ära vahetada ja sama firma oma panna või ei ole see nii oluline (mustri poolest kannataks veel sõita...)
Fazer@tänulik kõikide soovituste eest
pirelli kohta
Pidamise kohta ei oska öelda, kuna pidamise piiride kompamiseni ma ei kipu, loodame et kogemata kah ei pea seda tegema. Vastu pidasid Pirellid minu 24kW-ga mingi 8000 km vist ja kuna olen rutiinilembeline siis soetasin Kummimehest jälle Pirelli Sport Demon'i taha ja MT75ette (nimi sobib ju ratta nimega kah kenasti

Poisi rattale soetasin Bridged, poiss on kah väga rahul.
Vana esikumm on veel täiesti mustriga ja sajaka eest võin ära anda.
Asukoht on muidugi probleemne.
PS Mõne tõsise sõidumehe ( -naise) arvamust Pirelli kohta loeks mina kah huviga.
-
Teema algataja - Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Ütleme nii, et olen tavaline pühapäevasõitja. Vihmaga ilmselt sõitma ei lähe, kuid kui kogemata vihma kätte jään, siis tahaks ikka tervelt koju saada. Ringrajale ilmselt ka väga ei satu, kui siis ainul juhuslikult ja mõnekümneks ringiks aastas. Muidu ka kurvis põlve maha ei pane ja tagaratta peal ei sõida. Kas neil meie sittade teede peal ka mingit vahet on? Et nagu üks vähe pehmem ja parem kui teine äkki?fazer > mis on sinu sõidu eesmärk? britsu peab vihmas veidi paremini, michelin on jälle parem kuiva asfaldi ning sportlikuma sõidustiili juures. neil on suhteliselt erinev rehvimuster ja soojaks läheb michelin ka veidi kiiremini...
Fazer


Muidu tegemist palju kiidetud rehviga mis stockis paljudel ratastel all.
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Igatahes olen rahul ja ei kavatese niipea brandi vahetada. Dunlope müüb ja paigaldab Saksa Auto AMK.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Sai just ise hiljuti sama teemaga pead vaevatud. Neti foorumites kiidetakse Michelin Pilot Power-it väga. Hoopis teine rehv võrreldes Pilot Sport-ga. Jube pehme, aga leitud piltidel mis tehtud peale 7000 miili läbimist veel jumala ok. Vahetasin tagumise sellise vastu ja VÄGA RAHUL.
Esimene on veel Dunlop D207RR ja sellest on ta oluliselt pehmem.
http://two-wheels.michelin.com/2w/front ... 21&lang=EN
http://www.kneedraggers.com/details/41-MICHELIN-2
Ilusat sõiduilma - vähem sulatõrva!
-
Teema algataja - Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Läks küll nüüd hoopis teisiti, kui planeerisin...

Nimelt käisin nädalavahetusel tsikliga Sagadis ja sinna jõudes tagarehvile pilku heites avastasin rehvi keskelt pea kogupikkuses kummi asemel riide...
Väga kõhe tunne tekkis ausalt öeldes...
Tänu headele sõpradele ja motomeeste piiramatule abivalmidusele (veelkord suured tänud Aimarile, kes viitsis oma nädalavahetusest üsna mitu tundi minu rehviga jandamisele kulutada) õnnestus rehv kohe ära vahetada (mitte ei tahtnud selle riide peal Tallinna tagasi minna...). Ja sellises olukorras sobis teadagi mis iganes kätte saadav rehv mis iganes hinnaga... Ja kätte sain ma Dunlop D207 (oli vist) Sportmaxi. Ja kuna 160 mõõtu ei olnud, läks alla 150 mõõt. Asjatundja arvates erilist vahet ei ole. Tahho näitas 100 km/h kiirusel mingi 200 pööret rohkem (5200 v. 5000).
Kaks küsimust siiski tekkis:
1. Kui palju te sellistele rehvidele rõhku sisse ajate? Ma manuaalist lugesin, et minu kehakaalu puhul peaks olema 2,9 aga asjatundjad ütlesid, et norm oleks taga 1,9 ja ees 2,2. Kommentaarid?
2. Kuna laupäeval kuskil rehvi tasakaalustada ei õnnestunud, siis jäi see tegemata. Samas ei tundnud ma vähemalt kuni 130-140 km/h juures küll mingit vibra. Kui vajalik see tasakaalustamine sellisel juhul üldse on?
Fazer
Kust see soojenemise/jahtumise info pärineb??Kameeleon kirjutas:BT020 puhul ei tohi sõitu alustades ära unustada, et tegemist siiski aeglaselt soojeneva rehviga (kummiga) ja samuti on mindud slide kuna rehvi ( jne.) äär on sirgel teel maha jahtunud (või ei olegi veel soojaks saanud) ja kurvis tabab ratturit ootamatu üllatus
![]()
Muidu tegemist palju kiidetud rehviga mis stockis paljudel ratastel all.

Isiklikult oskan võrrelda BT020 vs. Michelin Hi Sport:
-BT020 soeneb kiiremini ja minuarust ühtlasemalt.
-BT020 soeneb rohkem (käega katsudes peale sõitu on soem).
Sellised siis minusuguse võhiku tähelepanekud, läbisõit michudega 10+k ja BT020 hetkel 5k.
Räägite siin rehvi servade pehmemast segust jnejne. Mida see aitab kui enamus eesti asfalteid on krt nagu niidiga sirgeks tömmatud

Minu tsiklite all on olnud Metzelerid (mudelit ei mäleta), Batlaxid ja Dunlopilt hetkel D205, alla läeb ilmselt D220. Neist kulus köikse kiiremini loomulikult batlax. Samas sai selle rehviga täisesti kulunult veel norras 4000km kurve söidetud

Seda soojenemise juttu ei viitsi üldjuhul kuulatagi, pigem on köik körvade vahel kinni

J tsiklile ja ka autole panen alla need rehvid, mida tehas soovitab, üle ei ole kah mötet möelda, ega seal kah pastakaimejad ei ole koos.
Siis kui vanaks saan ostan kroomi, taha panen 300mm kandilise autorehvi ja oi kus kukun kallama, ma pakun et pidamine on sama hea kui praeguste rehvidegagi

Samamoodi ei pretendeeri mingile ainsale öigele arvamusele

Lugupidamisega, ja head pidamist soovides, saarlane.
Info pärineb siis kuuldust loetust.CB500 kirjutas:Kust see soojenemise/jahtumise info pärineb??Kameeleon kirjutas:BT020 puhul ei tohi sõitu alustades ära unustada, et tegemist siiski aeglaselt soojeneva rehviga (kummiga) ja samuti on mindud slide kuna rehvi ( jne.) äär on sirgel teel maha jahtunud (või ei olegi veel soojaks saanud) ja kurvis tabab ratturit ootamatu üllatus
![]()
Muidu tegemist palju kiidetud rehviga mis stockis paljudel ratastel all.![]()
Endal samuti BT020 all ja ei ütle ühtegi halba sõna. Külmana ajab tagumise ratta ainult liiga kergesti ringi. ( Äkki tingitud kõvemast rehvisegust?) Aga eilse seenevihmaga oli väga stabiilne sõita
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.