Milliseid rehvifirmasid soovitate?

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Milliseid rehvifirmasid soovitate?

Lugemata postitus Postitas Julge »

Kuna tagarehv hakkab juba päris siledaks saama, siis küsin teilt nõu rehvide osas. Milliseid maanterehve soovitate? Huvitaks uued rehvid ja hea hinna/kvaliteedi suhe. Rehvimõõt on 160 60 17. Päris supersport slikke ei tahaks ja väga endurolikke kah. Võiks olla selline, mis normaalselt kestab ja ka märjaga kuigipalju peab.

Ette tänades,

Fazer
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

bridgestone
elke auto
kasutaja Tarts aitas mind hinna osas, sain endale küll üsna hea hinnaga tagarehvi(või kummi... :P ) ja kvaliteedi osas pretensioone ei oma. tõe huvides mainin, et rajal kallutamas ka pole käinud, seega ekstreemsemate olude puhul ei oska soovitada.

170/60 ei sobi? 8)
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=7662
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R

Teema algataja
Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Pacaan - Vist ei sobi see mõõt kahjuks :-(
Kusjuures muidu on täpselt see rehv, mida owner's manual soovitab...
Või on kellelgi kogemusi 10 võrra suurema mõõduga rehvi installeerimisel ehk siis 160 asemel 170?

Fazer

kopu
Postitusi: 293
Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
Tsikkel: KTM 250 EXC-F
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kopu »

Kevadel sai enda 150 70 17 mõõtudega rehv vahetatud 170 60 17 vastu ja rehv jäi sama laiusega nagu eelmine. Seltsimees kes rehvi vahetas seletas miskit sellist et velg paneb rehvi laiuse paika, ainult et kõrgus muutub?!? ise ei oska seda väidet kommenteerida.

indrek

Lugemata postitus Postitas indrek »

Seni kõik rehvid (METZELER) ostnud Autopluss OÜ-st. Pisut kallim kui teised aga kestab tunduvalt kauem.
Kasutaja avatar

nitse
Postitusi: 695
Liitunud: 05 Dets 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas nitse »

kopu kirjutas:
Kevadel sai enda 150 70 17 mõõtudega rehv vahetatud 170 60 17 vastu ja rehv jäi sama laiusega nagu eelmine. Seltsimees kes rehvi vahetas seletas miskit sellist et velg paneb rehvi laiuse paika, ainult et kõrgus muutub?!? ise ei oska seda väidet kommenteerida.
Oled proovinud mõnes kurvis vähe sügavamalt kalluatada ka sellise ratsitud rõvedusega või? Ega need tuled/viled seeriast asjad, et kellel suurem ja pikem pole head nahka kunagi toonud...
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Mida arvatakse Pirelli Sport Demon rehvidest?
Ma tsekkan just uusi, tagarehvi keskosa suht kulunud juba ja esirehv on lihtsalt nii vana, et kerged praod on külje peal. Mõtlesin, et vahetaks mõlemad korraga ära.

Metzeler on küll hea aga hind on juba natuke liig.

Sport Demon taga:
Pilt

Sport Demon esi:
Pilt
Viimati muutis Piipz, 24 Mai 2005, 12:03, muudetud 1 kord kokku.

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

fazer > küsi yamu keskusest, mis rehv on originaalis all uue põlvkonna fazeritel (ma ei mäleta, kas oli britsu või dunlopi omad). vihmas peavad imehästi, samuti kuivaga asfaldil. ainuke kehv hetk on siis kui temperatuur on alla +8.
minu arust igati hea rehv igapäevasõitmiseks eesti tingimustes kui just rinkat et hakka sõtkuma. kuid mida mina, tehasetööline, ka asjadest tean ;)
Kasutaja avatar

zombie
Postitusi: 105
Liitunud: 07 Juun 2004, 20:14
Tsikkel: FZ6-S
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas zombie »

Originaalis Dunlop D252, aga 180 laiusega. 160-nese asemele seda ilmselt panna ei saa. Credo: tagumiseks läks Bridgestone BT 020 R GG. Tnx.
Kasutaja avatar

madka
Postitusi: 23
Liitunud: 28 Juun 2004, 14:25
Tsikkel: kx250f
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas madka »

Yamu keskus aitab ka sind Michelini rehvidega kui huvi on. Oma fazerile sain sealt igaljuhul tagarehvi Michelin Pilot Sport. Kuivaga pole eelmise britsu bt020 midagi vahet, märjaga pole veel testinud.

Teema algataja
Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Olen jäänud valima kahe rehvi vahel - Kas Michelin Pilot Sport või Bridgestone BT-020. Kumba nendest soovitate? Hind suures piiris sama.

Ja siis veel selline küsimus, et kas mõistlik on ka esimene rehv ära vahetada ja sama firma oma panna või ei ole see nii oluline (mustri poolest kannataks veel sõita...)

Fazer@tänulik kõikide soovituste eest
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

muster küll aga vaata, kas pole küljepealt väga praguline. kui ei ole, siis ei ole mõtet vahetama ka hakata, kui muster on ok.

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

fazer > mis on sinu sõidu eesmärk? britsu peab vihmas veidi paremini, michelin on jälle parem kuiva asfaldi ning sportlikuma sõidustiili juures. neil on suhteliselt erinev rehvimuster ja soojaks läheb michelin ka veidi kiiremini...
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

aga pirelli kohta ei oska keegi midagi tarka öelda? :oops:
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

pirelli kohta


Pidamise kohta ei oska öelda, kuna pidamise piiride kompamiseni ma ei kipu, loodame et kogemata kah ei pea seda tegema. Vastu pidasid Pirellid minu 24kW-ga mingi 8000 km vist ja kuna olen rutiinilembeline siis soetasin Kummimehest jälle Pirelli Sport Demon'i taha ja MT75ette (nimi sobib ju ratta nimega kah kenasti 8) . Rahul. Hind sai ka Bridgestonege täiesti konkurentsivõimeliseks.
Poisi rattale soetasin Bridged, poiss on kah väga rahul.

Vana esikumm on veel täiesti mustriga ja sajaka eest võin ära anda.
Asukoht on muidugi probleemne.

PS Mõne tõsise sõidumehe ( -naise) arvamust Pirelli kohta loeks mina kah huviga.
Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

fazer > mis on sinu sõidu eesmärk? britsu peab vihmas veidi paremini, michelin on jälle parem kuiva asfaldi ning sportlikuma sõidustiili juures. neil on suhteliselt erinev rehvimuster ja soojaks läheb michelin ka veidi kiiremini...
Ütleme nii, et olen tavaline pühapäevasõitja. Vihmaga ilmselt sõitma ei lähe, kuid kui kogemata vihma kätte jään, siis tahaks ikka tervelt koju saada. Ringrajale ilmselt ka väga ei satu, kui siis ainul juhuslikult ja mõnekümneks ringiks aastas. Muidu ka kurvis põlve maha ei pane ja tagaratta peal ei sõida. Kas neil meie sittade teede peal ka mingit vahet on? Et nagu üks vähe pehmem ja parem kui teine äkki?

Fazer

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

sellisel juhul võta see, mis on odavam :)
bt020 peaks olema suht normaalse hinnaga saadaval igal pool. yamu keskusest võid ka igaks juhuks küsida (mul on vist õieti meeles, et ostsid ratta sealt, siis saad raudselt odavamalt), neilt võid paigalduse ja balansseerimise jms tasuta peale saada.
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

BT020 puhul ei tohi sõitu alustades ära unustada, et tegemist siiski aeglaselt soojeneva rehviga (kummiga :D ) ja samuti on mindud slide kuna rehvi ( jne.) äär on sirgel teel maha jahtunud (või ei olegi veel soojaks saanud) ja kurvis tabab ratturit ootamatu üllatus :(

Muidu tegemist palju kiidetud rehviga mis stockis paljudel ratastel all.

yamu660

Lugemata postitus Postitas yamu660 »

Ise olen enamasti kasutanud Metzeleri rehve ja ei saa ühtegi halba sõna ütelda. Pidamine hea nii otsesõidul kui ka kallutades. Sai ka kord proovitud Michelini aga see oli ikka tunduvalt libedam ja kulus ka märgatavalt kiiremini. Aga see ainult minu kogemus.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Kameeleon kirjutas:
äär on sirgel teel maha jahtunud
hmm, kas mitte batlaxid ei olnud mitte sedapsi, et keskel kõvem segu ja servades pehmem segu? No et eriti mõeldud sellisele rohkem püsti kui kaldus sõitvale külamehele? Võib olla eksin ka.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2405
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Mina vist üks vähestest kes Dunlop D404-d kasutab (spets cruiseritele mõeldud rehvid). Läbisõitu tuli tagarehvile u 16k ja esimesel 21k. Tingimused sellised: pool läbisõidust Eestis, pool väljas, rattal hobuseid tagasihoidlikud 100. Paljud kurdavad nendel rehvidel halba pidamist, mida võiks läbisõitu vaadates ehk eeldada, aga ise pole küll kunagi tundnud et ei pea ... Võibolla mängib pidamisel rolli ka ratta täismass mis jääb kusagile 670kg kanti (90% ajast sõidan kahekesi). Kergemal rattal ei ole teega nii hea kontakt võibolla ...
Igatahes olen rahul ja ei kavatese niipea brandi vahetada. Dunlope müüb ja paigaldab Saksa Auto AMK.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kuna Pirelli saadavus hetkel oli kehv, siis Neeme jällegi Streetmotost tuli appi ja ette läheb selline Heidenau (vt pilti) Pidavat ka kruusa kannatama. Ma arvan, et sport-tourerile Eesti tingimustes normaalne. Tagarehv peaks aga bridgestone tulema, mudel ei tule meelde.
Esirehv
Pilt
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

spinna, batlax on kahe seguga rehv küll aga ääres on ta piisavalt pehme, et kurvis põlvega maad kratsida. väga head rehvid, vähemalt minuarust.
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

SIIN on rehvidest juttu. Ära toodud ka sakslaste poolt eelmisel aastal läbi viidud testi tulemused. Äkki on abiks.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


Madu

Lugemata postitus Postitas Madu »

Tere Kõigile.

Sai just ise hiljuti sama teemaga pead vaevatud. Neti foorumites kiidetakse Michelin Pilot Power-it väga. Hoopis teine rehv võrreldes Pilot Sport-ga. Jube pehme, aga leitud piltidel mis tehtud peale 7000 miili läbimist veel jumala ok. Vahetasin tagumise sellise vastu ja VÄGA RAHUL.
Esimene on veel Dunlop D207RR ja sellest on ta oluliselt pehmem.

http://two-wheels.michelin.com/2w/front ... 21&lang=EN

http://www.kneedraggers.com/details/41-MICHELIN-2

Ilusat sõiduilma - vähem sulatõrva!
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Piipz kirjutas:
aga ääres on ta piisavalt pehme
Nojah, seda ma tegelikult öelda tahtsingi, et kannatab kallutada küll aga keskelt kõvem, et kulumiskindlus parem oleks. Muidu kipuvad kuluma nii, et servades alles pea puutumatu muster ja keskelt riie väljas.
Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Tänud kõigile vastajatele ja tänaseks siis uus tagarehv all.
Läks küll nüüd hoopis teisiti, kui planeerisin... :oops:

Nimelt käisin nädalavahetusel tsikliga Sagadis ja sinna jõudes tagarehvile pilku heites avastasin rehvi keskelt pea kogupikkuses kummi asemel riide...
Väga kõhe tunne tekkis ausalt öeldes...

Tänu headele sõpradele ja motomeeste piiramatule abivalmidusele (veelkord suured tänud Aimarile, kes viitsis oma nädalavahetusest üsna mitu tundi minu rehviga jandamisele kulutada) õnnestus rehv kohe ära vahetada (mitte ei tahtnud selle riide peal Tallinna tagasi minna...). Ja sellises olukorras sobis teadagi mis iganes kätte saadav rehv mis iganes hinnaga... Ja kätte sain ma Dunlop D207 (oli vist) Sportmaxi. Ja kuna 160 mõõtu ei olnud, läks alla 150 mõõt. Asjatundja arvates erilist vahet ei ole. Tahho näitas 100 km/h kiirusel mingi 200 pööret rohkem (5200 v. 5000).

Kaks küsimust siiski tekkis:
1. Kui palju te sellistele rehvidele rõhku sisse ajate? Ma manuaalist lugesin, et minu kehakaalu puhul peaks olema 2,9 aga asjatundjad ütlesid, et norm oleks taga 1,9 ja ees 2,2. Kommentaarid?
2. Kuna laupäeval kuskil rehvi tasakaalustada ei õnnestunud, siis jäi see tegemata. Samas ei tundnud ma vähemalt kuni 130-140 km/h juures küll mingit vibra. Kui vajalik see tasakaalustamine sellisel juhul üldse on?

Fazer
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Kameeleon kirjutas:
BT020 puhul ei tohi sõitu alustades ära unustada, et tegemist siiski aeglaselt soojeneva rehviga (kummiga :D ) ja samuti on mindud slide kuna rehvi ( jne.) äär on sirgel teel maha jahtunud (või ei olegi veel soojaks saanud) ja kurvis tabab ratturit ootamatu üllatus :(

Muidu tegemist palju kiidetud rehviga mis stockis paljudel ratastel all.
Kust see soojenemise/jahtumise info pärineb?? :shock:

Isiklikult oskan võrrelda BT020 vs. Michelin Hi Sport:
-BT020 soeneb kiiremini ja minuarust ühtlasemalt.
-BT020 soeneb rohkem (käega katsudes peale sõitu on soem).

Sellised siis minusuguse võhiku tähelepanekud, läbisõit michudega 10+k ja BT020 hetkel 5k.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas saarlane »

Tere!

Räägite siin rehvi servade pehmemast segust jnejne. Mida see aitab kui enamus eesti asfalteid on krt nagu niidiga sirgeks tömmatud ;).
Minu tsiklite all on olnud Metzelerid (mudelit ei mäleta), Batlaxid ja Dunlopilt hetkel D205, alla läeb ilmselt D220. Neist kulus köikse kiiremini loomulikult batlax. Samas sai selle rehviga täisesti kulunult veel norras 4000km kurve söidetud ;). Köik söltub kasutustingimustest, äärmuslikkudes tingimustes kasutab enamus meist tsiklit suht vähe, pigem valib igaüks siiski löpuks rehvi hinna järgi. Mina küll ei näe mötet osta 1,5X rohkem maksvat Metzeleri kui minu söidustiili juures kestab ta sama kaua kui iga teine rehv.
Seda soojenemise juttu ei viitsi üldjuhul kuulatagi, pigem on köik körvade vahel kinni ;).
J tsiklile ja ka autole panen alla need rehvid, mida tehas soovitab, üle ei ole kah mötet möelda, ega seal kah pastakaimejad ei ole koos.
Siis kui vanaks saan ostan kroomi, taha panen 300mm kandilise autorehvi ja oi kus kukun kallama, ma pakun et pidamine on sama hea kui praeguste rehvidegagi ;)


Samamoodi ei pretendeeri mingile ainsale öigele arvamusele :)

Lugupidamisega, ja head pidamist soovides, saarlane.
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

CB500 kirjutas:
Kameeleon kirjutas:
BT020 puhul ei tohi sõitu alustades ära unustada, et tegemist siiski aeglaselt soojeneva rehviga (kummiga :D ) ja samuti on mindud slide kuna rehvi ( jne.) äär on sirgel teel maha jahtunud (või ei olegi veel soojaks saanud) ja kurvis tabab ratturit ootamatu üllatus :(

Muidu tegemist palju kiidetud rehviga mis stockis paljudel ratastel all.
Kust see soojenemise/jahtumise info pärineb?? :shock:
Info pärineb siis kuuldust loetust.

Endal samuti BT020 all ja ei ütle ühtegi halba sõna. Külmana ajab tagumise ratta ainult liiga kergesti ringi. ( Äkki tingitud kõvemast rehvisegust?) Aga eilse seenevihmaga oli väga stabiilne sõita
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”