99 Aprilia Pegaso bensiini leke
Re: 99 Aprilia Pegaso bensiini leke
Et kett hammasratta peal üle annaks peab see hammakas ikka päris sile olema ja kett lõtv. Samas olen sellist asja ka ise erinevate ratastega paar korda kogenud. Oluline kindlaks teha, kas tõmblemise pöhjuseks on mootori töötaktide vahelejätmine või või mingi mehhaaniline rike jõu ülekandesüsteemis. Kui tömblemisega kaasnevad valjud raksud on tegu mehhaanilise rikkega (endal kogetud). KUi mootor jätab lihtsalt vahele saab viga olla kas küttesegu koostises (karpad) või süütesüsteemis. Soovitan endiselt pöörduda AP Moto poole, teistest töökodadest ei ole Apriliatega seoses ühtegi kompetentset vastust saanud. Ise oskan öelda ainult selle kohta, mida ise järele proovinud. Kui endal mootor kehvasti töötas (ka käivitus oli vaevaline), sai õhudüüse rohkem kinni keeratud- tehase seadistus oli vist 2 pööret lahti, praegu on 0.5 pööret. Süütesüsteemi kõige lihtsam viga võib olla sädeme ülelöömine kõrgepingejuhtmelt või süütepoolilt. Võib proovida need õlise lapi või mingi aerosoolõliga üle teha. Ise viskasin ka piibu ümber oleva plekist katte minema. Süüteploki ja muude el. vidinate kohta ei oska midagi öelda. Veel on võimalus. et süüteanduri külge koguneb metallipuru näiteks kulunud vabajooksu sidurist ja andur hakkab suvalisel ajal (liiga vara ) kontakti andma - süüde siis varasem ja mootor tahaks nagu tagasi lüüa.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.