K: Power Commander III mappimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
K: Power Commander III mappimine
Jõudu, Kawasaki Vulcan 1600 Classic 2003 vajab õiget segu, kuna varsti saab peale pandud uus suurem õhufilter koos käsitööna tehtud summutitega, seega et saada äärmiselt täpseid tulemusi peaks ikkagi minema dyno peale ja reaalset lugema õhu/kütuse segu summutitest ja laskma proffidel oma vahenditega seadistada power commanderit.
Tean, et netist on võimalik pre-defined kaarte võimalik alla laadida ja peale panna enamus levinud torude ja filtrite baasil, kuid see variant ei meeldi mulle, torud on käsitööna tehtud ja pealegi võib paljugi sõltuda masina/mootori elueast ka.
Minu küsimus oleks, kes, kus tegeleks sellega, kas kellelgi on kogemusi? Arvamusi? Tänud!
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: K: Power Commander III mappimine
Suht samasse teemasse seega kirjutan siia.
Power commandril olemas igasugi lisa vigureid raha eest auto tune jne...
On keegi neid asju proovinud ja katsetanud?
Müügimees tegi vägahead promo igatahes
Re: K: Power Commander III mappimine
Dzintars Muiznieks Riias, tel. +371 29 238 657 Teeb head tööd ja ei puhu mulli.
[youtube][/youtube]
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: K: Power Commander III mappimine
Ilmselt kõige parema tulemuse saad siiski reaalselt sõites ja logides ning selle reaalse sõidu logijärgi tehes kytusekaardi.
Ronny ehk viitsib seda teha ja ta on suht pädev sellel alal.
Re: K: Power Commander III mappimine
Tean, et nii soomes kui lätis on teenindus punktid olemas kes just täpselt seda teevadki, kui sooviks jääda siiski kodumaiste teenuste juurde.
Kes see Ronny on, kuidas kontakti saaks? Või on ehk kellelgi muid soovitusi?
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: K: Power Commander III mappimine
Ronny teeb/tegi eestis.
Kasutaja bikersis ''nigga''
Kes teeb lätis ja kes teeb soomes ?????
Nurech kirjutas:Tean, et nii soomes kui lätis on teenindus punktid olemas kes just täpselt seda teevadki, kui sooviks jääda siiski kodumaiste teenuste juurde.
Kes see Ronny on, kuidas kontakti saaks? Või on ehk kellelgi muid soovitusi?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: K: Power Commander III mappimine
Soomes tegijaid rohkemgi
Üks kellega rääkisin oli hajabuusiku aju lahti teinud ja pole commandrit vaja kasutab orig aju selleks.
Ise sõidab ta zx14 kiirendust
Küsimus kas teeb veel mõne ajuga sama oli vastus, et kui nõudlus tekib ja töö kinni makstakse
Busasi lihtsalt soomes liigapalju.
Re: K: Power Commander III mappimine
Otse ajule muudatusi ei tahaks, esiteks kaoks ära power commander mõte, et käigult muuta segu koostist (kütuse kokku hoid pikemateks reisideks oleks parem), ning pealegi kui kunagi läheks orginaal jupid peale tagasi oleks ajule tehtud muudatused jäädavad ja peaks jällegi uuesti minema.
Kuid siiski paistab, et Eestis pole ühtegi ettevõtet kes teeks seda dyno peal.
Motodepoolt peaks küsima, egas see oleks vist ainuke koht.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: K: Power Commander III mappimine
Veldil/Klausenil kah pink ju olemas(või vähemalt oli).
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: K: Power Commander III mappimine
On, aga ennem mai keskpaika sinna ei pidanud saama kuna nad kolisid ümber oma seadmetega.
Re: K: Power Commander III mappimine
franz125 kirjutas:Veldil/Klausenil kah pink ju olemas(või vähemalt oli).
Päris hea oleks kui teaks kes need on ka siis
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: K: Power Commander III mappimine
Nurech kirjutas:franz125 kirjutas:Veldil/Klausenil kah pink ju olemas(või vähemalt oli).
Päris hea oleks kui teaks kes need on ka siis
Kirjuta Risto Klausenile email: risto at superbike punkt ee
Kuuldavasti mingi moment pannakse see pink jälle tööle, olen seda teenust ise korduvalt kasutanud, asi toimib.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: K: Power Commander III mappimine
Ma väga sügavalt kahtlen ,et sa rääkisid ikka õige inimesega kes on teinud aju lahti hayabusal.
Muidu googelda ja märgu sõnaks on ecueditor. Soomlased ei poolda sellist seadistamis viisi nagu logimist ja siis korigeerimist. Need ikka oma dünopingis möllavad.
Kawal on sama võimalus olemas aga veits keeruline.
puna kirjutas:Soomes tegijaid rohkemgi
Üks kellega rääkisin oli hajabuusiku aju lahti teinud ja pole commandrit vaja kasutab orig aju selleks.
Ise sõidab ta zx14 kiirendust
Küsimus kas teeb veel mõne ajuga sama oli vastus, et kui nõudlus tekib ja töö kinni makstakse
Busasi lihtsalt soomes liigapalju.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: K: Power Commander III mappimine
Noh nii ta ise seletas, et on aju lahti teinud ja siis pingis seadistab aju ära.
Sama mis commandriga, aga commandrit pole lisaks vaja.
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: K: Power Commander III mappimine
Kas Tartus ka keegi PC III USB-l kaardi oskaks üle vaadata?
Rattaks KTM Super Duke.
Tänud ette!
Re: K: Power Commander III mappimine
Pingi teema huvitaks ennastki, ka umbkaudne teenuse hind siin-seal...
Hetkel ajasin TuneECU-ga omaSuperDukele mingi netist leitud mappingu peale, aga ikka sigarikas tundub olevat.
Haiseb nagu loom, samas sõidab päris mõnusalt
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: K: Power Commander III mappimine
Mul just tundub, et teatud vahemikus võiks rohkem peale saada.
Elu esimene kokkupuude Power Commanderiga ka ehk uurin alles kuidas üldse sinna midagi peale saab lasta.
Re: K: Power Commander III mappimine
Superduke.net infot terve myriaad. Otsi seal hex maps, seal teemas kõvast powercommanderi mape erinevatele setupitele kah.
Siiski valdavalt tuunitakse ktm-e Tuneecu nimelise progega. Vist lihtsalt majanduslikel põhjustel. Proge tasuta ja lisaks vaja ainult odavat kaablit...ja saad ajus surkida kuidas soovid.
Aga ilma dynota on see kokkuvõttes selline kõhutunde järgi sumpanuusutamine
Ahjaa. Ma synkisin gaasiliblikad ära. Nagu uue ratta oleks saanud
SD kohta ikka väga yhtlaseks ja nurruvaks muutus ratas.
Re: K: Power Commander III mappimine
uuggu kirjutas:Pingi teema huvitaks ennastki, ka umbkaudne teenuse hind siin-seal...
Hetkel ajasin TuneECU-ga omaSuperDukele mingi netist leitud mappingu peale, aga ikka sigarikas tundub olevat.
Haiseb nagu loom, samas sõidab päris mõnusalt
Kui sul on kõik originaal (sisse-, väljalase, SAS aktiivne) siis soovitan LC8 jaoks seda map'i, ennem kui selle ECU'sse laed lisa sinna (F1/F2 tabelid) 2-4% kütust:
ja muuda 2nd Throttle tabeli kõik väärtused 100 peale:
Ülejäänud map'ide nimekiri asub siin
Seda sa ilmselt juba tead, et peale map'i laadimist tuleb "15 min. reset" teha!
Re: K: Power Commander III mappimine
Mul on yoshi slipon, sekundaarsed liblikad väljas (ise arvan, et need 2 asja väga palju siiski originaalist erinevat küttesegu kaarti ei nõua - nimelt ka originaaliga tundus rikas)
iseasi sinu pakutud kaardiga on see, et mul SD 06 ja see mingi uuema STD oma. Ehk otse ei sobi vist juba ECU-le ning kas mootorid on 1:1-le samad? süütekaardid on ka igatahes erinevad...
Hetkel on mul peal 06_Akra_slip_on_smoothened.hex map.
Lippab võimsalt, haiseb võimsalt (rikas), lärmab ka tugevamalt kui originaal mäp ja kytuski kadus paagist nagu oleks auk sees...
Re: K: Power Commander III mappimine
uuggu kirjutas:Mul on yoshi slipon, sekundaarsed liblikad väljas (ise arvan, et need 2 asja väga palju siiski originaalist erinevat küttesegu kaarti ei nõua - nimelt ka originaaliga tundus rikas)
iseasi sinu pakutud kaardiga on see, et mul SD 06 ja see mingi uuema STD oma. Ehk otse ei sobi vist juba ECU-le ning kas mootorid on 1:1-le samad? süütekaardid on ka igatahes erinevad...
Hetkel on mul peal 06_Akra_slip_on_smoothened.hex map.
Lippab võimsalt, haiseb võimsalt (rikas), lärmab ka tugevamalt kui originaal mäp ja kytuski kadus paagist nagu oleks auk sees...
Kui sul ei ole sissepritsega LC8 siis jah need mapid ei sobi, muidu ei tohiks aastaarv väga lugeda, uuematel mudelitel soovitatakse map ka ära muuta kui sekundaarsed liblikad eemaldad ja sumpa ära vahetad.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: K: Power Commander III mappimine
E-riik.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: K: Power Commander III mappimine
Eestis Kadaka tee alguses teeb Risto Klausen +37256241773
Soomes (Espoos ca 20 km Helsingist , seadistab - julgen väitta,et siinse regiooni parim seadistaja ) Sami v**u . Korduvalt külastand ning JAHH ta seadistab Hayabusa aju nagu Commanderit , kuid veel paremini !!!
Deiv
Re: K: Power Commander III mappimine
Deiv kirjutas:Eestis Kadaka tee alguses teeb Risto Klausen +37256241773
Soomes (Espoos ca 20 km Helsingist , seadistab - julgen väitta,et siinse regiooni parim seadistaja ) Sami v**u . Korduvalt külastand ning JAHH ta seadistab Hayabusa aju nagu Commanderit , kuid veel paremini !!!Deiv
Sami aadress: Alaniementie 2
Re: K: Power Commander III mappimine
Deiv kirjutas:
APPI
![]()
Neti kaudu seadistate vä![]()
![]()
![]()
Noh, niipalju kui võimalik
levinud seades ratastele on teiste pingis käinud meeste mäp-id saadaval.
ei arvesta 1:1 sinu mootori isikupäraga, aga kui ratas ja setup samad, siis laias laastus muude võimaluste puudumisel parem, kui mitte midagi
nrvous, ei ole LC 8 pritse alati sama, eri aastatel on erinevad ECU-d, ja vist erinevusi aastate ja mudelite lõikes ka mootorites (a la nukad vms).
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: K: Power Commander III mappimine
natuke võibolla ennatlikult kirjutan siia kuna pole asjad veel lõpuni kokku lepitud aga natuke teemasse see on, seega:
plaanime kasutaja Deiv-i turbo Hayabusaga (eeldatavalt 300 või veidi alla hj rattast) ja ühe umbes 2x lahjema V2 turbo rattaga minna dünopinki lähiajal asja uurima ning kui kaameramees kaamera ning aja leiab siis ehk saab ka mingit näitliku videomaterjali kunagi siia üleslaadida mida ja kuidas seal pingis täpsemalt tehakse. Eesti keeles.
Loodetavasti õnnestub näidata ka seda kui palju (või tegelikkuses pigem vähe) on ühel täiesti tavalisel enimostetud hinnaklassis (3-6k eur) kasutatud "mulonmaailmakiireimerrüks" tänava sportbike tüüpi mootorrattal tagarattasse kanduvat jõudu ja väändemomenti - võrreldes müügibrozhüüridesse kirja panduga.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.