YZ450F mootori probleem


Teema algataja
Tauts
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Mär 2013, 08:38
Tsikkel: yz450f

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas Tauts »

Tere jälle

Nüüd siis edasi jätkuks talvel alustatud teemale. Eile sai siis peale talvist seisakut uuesti tsiklit käivitatud. Kõik harjumuspärane, külmkäivitusnupp välja, gaasirulliga mõned korrad ette ja siis umbes 15-20 matsust käima. Lasin kohapeal u. minuti töötada ja proovisin samal ajal siis karb. cleaneriga karpa ja silindri vahelise kummilutu tihedust. Pööre ja mootori hääl ei muutunud, seega lisaõhku nagu kakkuda ei tohiks. Edasi siis õhufiltri kopsik ja karpa ise maha, silmnähtavalt kõik korras, gaasitrossid ja siiber liiguvad taksitusteta . Puhastasin cleaneri ja suruõhuga ära kõik nähtavad düüsid, selleks võtsin maha ujukikambri et sisemistele düüsidele ligi pääseda. Ühtegi düüsi välja ei keeranud ega asendit ei muutnud, seega settingud ei muutunud. Üldiselt oli karpa puhas, isegi ujukikambri põhi, kuhu tavaliselt kerge mustus koguneb oli puhas. Noonii, karpa tagasi kokku ja peale (esialgu ilma õhufiltrita) ja jutu alguses mainitud tavaliste protseduuride abil teisest matsust käima. Pole nii hästi ammu läinudki. Lasin ca 10 sek. tühikäigul käia ja siis keerasin tasahaaval gaasirustkat, aga siiski vist liiga palju sest suri välja. Siit edasi aga enam pilli uuesti käima ei saanudki. Proovisin läbi lõpuks kõik variandid (choke nupp alguses väljas , lõpuks sees, vasaku rutska juures kuumkäivitus heebel ka mõlemas asendis). Ühesõnaga kui olin ca 15 min. proovinud pilli üle kavaldada loobusin. Sama situatsioon on eelmistel aastatel ka paaril korral esinenud ja aidanud on järgmine päev, siis külmalt ca 15 matsu ja käib. Lihtsalt seisab ja siis jälle läheb. Aga nii ei saa rallit sõita, sest narr on raja ääres teada saada et täna pole pillil see päev. Siit siis mõned küsimused.
1.Karpat maha võttes panin tähele, et eelnevalt oli lahti jäänud/meelega jäetud segusiibri asendianduri pistik. Kuidas see mõjutab karpamootori tööd ja kas selle tagasipanek võis põhjustada käivitusprobleemi.

  1. Kui püüdsin eile tsiklit käima taguda, siis panin tähele, et mootor tegi seejuures mõned taktid/sekundid koostööd siis kui gaasirutska oli vast 10-20 % lahti keeratud kuid käima ei jäänud. Tekkis tunne, et kui oleksin selle paari sekundi jooksul õige rutska asendi leidnud oleks ehk käima meelitanudki.
    3.Mulle endale tundub et peale düüside puhastamist jääb segu koostis valeks kuna ilmselt enne oli käima keeratud nn. jõuga. See , et vahetult peale puhastamist käivitus võis olla cleaneri jääkide teema karpas, need ju vägagi tuleohtlikud. Segukruvi on ju see mis ulatub poolviltu allapoole läbi ujukikambri põhja ja annab ennast lühikese kruvikeerajaga sättida. Kuidas nüüd leida sellele õige koht, kuidas hakkata liikuma õigete asendite poole. Kas on see üldse õige jalg mida saagida või kumab muud läbi . Tänud ette.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”