CRF250R tühikäigu pöörded

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

CRF250R tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Selline mure on, et metsavahel ringi gruisin oma masinaga ja siis gaasi lahti lasen, hoiab ta pöördeid natuke kõrgemal kui minu tühikäik on sätitud (vb mingi 2-3 sec). On see karburaatoriga masinatel normaalne?

Edit: Olen seda segukruvi keerautanud küll ja kohapeal gaasi keerates on nagu kõik ilusti (pikemalt hoida ei ole proovinud). Düüs ei ole lahja. Muidugi ma ei ole segukruvi väga palju lahti keeranud, kuna kohapeal kiirelt gaasi andes kipub iga teine mats liiga palju kütst peale saama. Eks peab natuke rohkem proovima. Aga endiselt tahaks teada, et kas need pöörded peavad kukkuma koheselt tühikäigu pööretele, või on normaalne, et mingi 1 või 2 sec on u. 200 pööret kõrgemal tühikäigu pööretest.


krissu606
Postitusi: 155
Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
Asukoht: Pärnumaa,Tori

Re: CRF250R tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas krissu606 »

Tere, endal ka crf 250 r karpaga ja pöörded kukuvad justkui ikka kohe alla... 8) Trossid, karpasiiber jms ikka liiguvad vabalt?Lisaõhku ei või kusagilt tõmmata?
Lahja segu korral pidid ka vist pöörded peale hakkama jääma...


Teema algataja
sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: CRF250R tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Selge siis tuleb kuskilt mingi viga otsida. Eks ta ilmselt lahja segu ikka lõpuks ole, pean vähe julgemalt segukruvi lahti keerama, mis siis et kohapeal nagu liiga rikas oleks, sõites äkki kaob ära. Igasugu trossid ja siibrid käivad väga ilusti ja korras, karpa igati vinksvonks. Ainuke asi, mis veel võiks olla on karpasiibri plaat, ma ei ole kindel kui hästi ta peaks seal kinni olema, ehk kas see tihend hoiab plaati kõvasti kinni või ongi ta selline suhtelislt kergelt kinni istuv (pealevaadates on igati terve ja kõik korralik). Õhulekkeid ka ei ole ma eeldan, kuna ei mingit paukumist ja õhuteed on korralikult kinni. Naljakas ongi see, et kohapeal gaasi andes (kiirelt), on nagu korras, aga just kui natuke aega peal hoida, siis tahab korra hoida kõrgemal.

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: CRF250R tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas Loff »

Tühikäigu segukruvist saad sättida ainult tühikäiku. Kui segusiiber tõuseb hakkavad tööle juba teised kanalid/käigud/düüsid.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Teema algataja
sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: CRF250R tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

No kui liiga lahja on tühikäigu segu, siis juhtubki täpselt see, et pöörded tahavad kõrgemale jääda natukeseks peale gaasi andmist. Hetkel ongi jama, et ma pole päris kindel, et selles asi. Mujal rutska asendis on kõik väga hästi.
Edit: Või sa mõtlesin Loff, et äkki nõela teeks ühe clipi võrra rikkamaks? Et on nõel tsipa lahja ja tänu sellele jääb väheks kui gaasi lahti laseb.


Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: CRF250R tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

Enda kogemus- see hoob, mis siibrit liigutab, oli võlliküljes loksuma hakanud aga, et kogu vedrudemäng on karmast väljaspool, siis ei aita seda siibrit tagasi allapoole miski vägi. Kui nö plaksuga gaasi maha lasid, siis kukkusid pöörded enamvähem kohe aga sõites ju ei keera peale ja siis plaksuga ei lase lahti rutskat. Suht häiriv oli aga peale nimetatud hoova kinni keeramist ( juurde pääsesin ülemise kaane eemaldamisel) toimib siiani nagu kellavärk.

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.

Teema algataja
sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: CRF250R tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Seda kiiresti ja aeglasemat peab proovima vist jah.

Endiselt on küsimus, et kas keegi oskab öelda kui kõvasti siibri vaakumplaat seal tihendiga kinni peab istuma. Minul on täpselt selline, et kui kokku paned ja siibri plaadiga allapoole keerad, siis ta kukub sealt ära. Peale vaadates on tihend korralik ja plaat ei loksu ega midagi. Äkki peab kõvasti istuma?

Kasutaja avatar

hotshot
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Jaan 2008, 15:23
Tsikkel: crf 450r, Varadero
Asukoht: Talinn/Euroopa

Re: CRF250R tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas hotshot »

Tere!

Kas sul on mingi kindel põhjus miks sa oma probleemile foorumist abi otsid? Kui tahad kiirelt ja kohe küsimustele vastuse saada (Honda krossikate kohta), siis helista Redmotosse ja mehaanik seletab sulle mis ja kuidas.

Päikest,
Taavi #278


Teema algataja
sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: CRF250R tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Endal huvitavam vast. Eks kui ma peale järgmist sõitu korda ei saa lähen käin ja räägin murest. Muidu jah masingi sealt soetatud ja Redmotos alati abi saanud kui paljudes muudes kohtades olen jäänud näppu imema.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”