Tehnoülevaatus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Tehnoülevaatus
Äkki oskab keegi Tartus mõnda head kohta soovitada, kus tehnoülevaatust teha? Tehniliselt on kõik korras, ainult hääl on veidi tugevam, kuna all pole originaalsummuti
Re: Tehnoülevaatus
Hurley kirjutas:Äkki oskab keegi Tartus mõnda head kohta soovitada, kus tehnoülevaatust teha? Tehniliselt on kõik korras, ainult hääl on veidi tugevam, kuna all pole originaalsummuti
Sõbra tn (Võru tn juures) ülevaatuses on mõistvad vanad.
Re: Tehnoülevaatus
Selliseid asju võiks ikka erasõnumiga saata (ülevaatuse kohta) ja neile, kes ostavad omale led suunatuled jeebayst, soovitaks need peale kättesaamist kohe prügikasti visata, sest need ei ole liikluses nähtava, ainult hõõguvad
Re: Tehnoülevaatus
Palun pange keegi mulle pm-i mõni hea koht Tallinnas, kus esitulede koha pealt ei ajata pilli lõhki. Tsiklil on ees nn angeleye ja ei tahaks niisama mööda linna ringi sõita. Tänud ette.
Re: Tehnoülevaatus
Tsikkelröövel kirjutas:Suunatuled ei ole minu arust mitte enda jaoks, vaid ikka TEISTE jaoks. Seega - olge head mehed ja tehke need asjad ikka korda. Need ledid niikuinii pisikesed kui muti munad, otsi neid mööda eessõitjat taga, kas ja kus nad parasjagu vilguvad ja kui korralikult ei vilgu ka, on täitsa jama. Milleks endale probleeme otsida?
Niikuinii tundub mulle, et liikluses suunatuled pigem vist lollidele? See viimane kivi küll rohkem autojuhtide kapsaaeda, tsiklistid näitavad suunda ikka rohkem... ju mittenäitajad saavad kolaka kindlamini kätte, kui autojuhid?
Kasutan suunatulesid ikka agaralt, nagu mulle öeldi kui minu taga autoga sõideti, et sa näitad rohkem kui autoroolitaga kunagi keegi näitab. Suunad on mul näha väga hästi, muidu ei oleks liiklusesse üldse ennem läinud kui asi korras. Lihtsalt plingivad suts kiiremini kui peaks. Vaatasin eile suht kriitilise pilguga neid plinkimisi. Ütleme nii, et olen näinud hullemaid ja veel kiiremini plinkivaid. Kuna kuupäev hakkab selga sõitma proovin ära teha aga enda jaoks lasen asja õigeks teha nii või naa. Pole siis kellegil ette heita, et asi pole õige
Re: Tehnoülevaatus
Kas LED suunatuledega üldse lastakse ülevaatuselt läbi. Autole ju ei tohi mingeid LED-e paigaldada, kui tootja pole ette näinud... kuidas kaherattalisega on?
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Tehnoülevaatus
Umbes täpselt sama. E märgiseid ajavad taga kohe kindlasti.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Tehnoülevaatus
Nõuded sõidukitele on toodud SELLES dokumendis. Kopeerin selle suunatulede osa siia:
Kood 215. Suunatulelatern
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukile peab paigaldama kaks eesmist ja kaks
tagumist suunatulelaternat. O kategooria sõidukile peab paigaldama kaks tagumist
suunatulelaternat. Enne 1. jaanuarit 1998. a esmaregistreeritud M ja N kategooria
sõidukile on külgmise suunatulelaterna paigaldamine vabatahtlik. M2, M3, N2, N3, O2,
O3 ja O4 kategooria sõidukitele võib täiendavalt paigaldada kaks tagumist suunatule
lisalaternat. L3e, L4e, L5e, L7e ning kerega L2e ja L6e kategooria sõidukile peab
paigaldama kaks eesmist ja kaks tagumist suunatulelaternat. L1e ning kereta L2e ja
L6e kategooria sõidukile võib paigaldada kaks eesmist ja kaks tagumist
suunatulelaternat. Enne 1. jaanuarit 1998. a esmaregistreeritud M, N ja O kategooria
sõiduki ja enne 1. jaanuarit 1996. a esmaregistreeritud L kategooria sõiduki
suunatulelatern peab vastama valmistaja poolt ettenähtule, seejuures peab täidetud
olema käesoleva koodi punktis 6 toodud nõue;
2) M, N ja O kategooria sõiduki kohustusliku suunatulelaterna kõrgus teepinnast peab
olema vähemalt 250 mm, kuid ei tohi ületada 1500 mm. Kui sõiduki kereehituse
eripära tõttu ei ole võimalik laternat paigaldada kuni 1500 mm kõrgusele ning kui
lisalaternaid ei ole paigaldatud, võib külgmise suunatulelaterna paigaldada kuni
2300 mm ning eesmise ja tagumise suunatulelaterna kuni 2100 mm kõrgusele.
Suunatule lisalatern peab kohustuslikust suunatulelaternast olema vähemalt 600 mm
kõrgemal. L kategooria sõidukil peab suunatulelaterna kõrgus teepinnast olema
vähemalt 350 mm, kuid L1e, L3e ja L4e kategooria sõidukil ei tohi ületada 1200 mm
ning L2e, L5e, L6e ja L7e kategooria sõidukil 1500 mm;
3) M, N, L, välja arvatud L1e ja L3e, ja O kategooria sõiduki suunatulelaterna
valgusava välisserva kaugus sõiduki külgservast ei tohi ületada 400 mm. Nõue ei
kehti M, N ja O kategooria sõidukite lisalaternate paigaldamisele. M, N ja
O kategooria sõiduki suunatulelaternate valgusavade siseservade vaheline kaugus
peab olema vähemalt 600 mm, kuid sõidukil, mille laius on väiksem kui 1300 mm,
võib kaugust vähendada 400 mm-ni. L kategooria sõidukite suunatulelaternate
valgusavade siseservade vaheline kaugus peab olema vähemalt:
a) L1e ja L3e kategooria sõiduki eesmistel 240 mm ja tagumistel 180 mm;
b) L4e kategooria sõidukil – 600 mm;
c) L2e, L5e, L6e ja L7e kategooria sõidukil – 500 mm;
4) M ja N kategooria sõiduki külgmine suunatulelatern ei tohi olla sõiduki esiservast
kaugemal kui 1800 mm. M2, M3, N2 ja N3 kategooria sõidukil, kui sõiduki
kereehituse eripära tõttu ei ole võimalik laternaid paigaldada kuni 1800 mm kaugusele
esiservast ja M1 ning N1kategooria sõidukil, võib neid paigaldada kuni 2500 mm
kaugusele esiservast;
5) suunatule sisselülitus peab olema sõltumatu teistest laternatest. Kõigi ühe külje
suunatulede lülitus peab toimuma ühe lülitusseadmega. Kuni 6000 mm pikkustel M1
ja N1 kategooria sõidukitel võivad koos suunatuledega vilkuda sama külje
merevaigukollased küljeääretuled;
6) suunatule tekitatud valgusvihk peab olema merevaigukollase värvusega. Tagumise
suunatule tekitatud valgusvihu värvus võib olla punane sõidukil:
a) mis on saadud pärandvarana;
b) mis kuulub ümberasujale;
c) mis on välisriikide diplomaatiliste esinduste ja nende välisriikide kodanikest
töötajate omanduses või valduses;
d) mis on rahvusvahelise sõjalise peakorteri, välisriigi relvajõudude, tsiviilkoosseisu
ja nende välisriikide kodanikest liikmete omanduses või valduses;
e) mis on lepingulisel tööl olevate välisriikide kodanike omanduses või valduses;
7) suunatule vilkumissagedus peab olema 90 ± 30 korda minutis;
alates 1. jaanuarist 1998. a esmaregistreeritud M, N ja O kategooria sõiduki
suunatulelatern peab vastama E-reegli nr 6 või direktiivi 76/759/EMÜ nõuetele ja
selle paigaldus peab vastama E-reegli nr 48 või direktiivi 76/756/EMÜ nõuetele.
Alates 1. jaanuarist 1996. a esmaregistreeritud L kategooria sõiduki suunatulelatern
peab vastama E-reegli nr 50 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele ja selle paigaldus peab
vastama E-reegli nr 53 või nr 74 või direktiivi 2009/67/EÜ nõuetele.
M, N ja O kategooria sõiduki suunatulelaternale peab olema kantud:
a) tähis 1 või 1a või 1b – eesmisele suunatulelaternale;
b) tähis 2a või 2b – tagumisele suunatulelaternale;
c) tähis 5 või 6 – külgmisele suunatulelaternale.
L kategooria sõiduki suunatulelaternale peab olema kantud:
a) tähis 11 või 11a või 11b või 11c – eesmisele suunatulelaternale;
b) tähis 12 – tagumisele suunatulelaternale.
9) külgmine suunatule latern ei ole kohustuslik M ja N kategooria sõidukil:
a) mis on saadud pärandvarana;
b) mis kuulub ümberasujale;
c) mis on välisriikide diplomaatiliste esinduste ja nende välisriikide kodanikest
töötajate omanduses või valduses;
d) mis on rahvusvahelise sõjalise peakorteri, välisriigi relvajõudude, tsiviilkoosseisu
ja nende välisriikide kodanikest liikmete omanduses või valduses;
e) mis on lepingulisel tööl olevate välisriikide kodanike omanduses või valduses.
Kontrollimine: vaatluse ja mõõtevahendiga.
Re: Tehnoülevaatus
Täna sai siis tehnoülevaatusel põrutud.
Väidetavalt ei vasta ratta värv tehnilise passi värvile.
Ratas on rohelist värvi ning tehnilises passis on ka kirjas roheline.
Raam on musta värvi ning öeldi, et passis peab olema raami värvus.
Ülevaataja ei ole siiamaani suutnud mulle peale 2 h otsimist leida asjassepuutuvat seaduseakti, mis ütleks, et see tõesti nii on. Ehk keegi oskab sellele seadusele viidata, mis selgelt ütleks, et mootorratta värvus tuleneb raami värvist?
Saaksin ise ka targemaks ja ülevaataja kiuslik loomus saaks egoboosti.
Cheers
Endiselt ilma ülevaatuseta ning võimaliku lahenduseta. Värvida raam roheliseks? Dokumendid arkis ringi? Üks teine ülevaatuspunkt ütleks, et siis ei laseks nemad läbi, kui passis must oleks, sest ratas on 99 % ulatuses roheline. Oleksin pidanud sinna enne satuma ning oleks probleeme hulgaliselt vähem. Pole kunagi sellist värvide jama olnud. Olen omanud tsikleid millel on värvus olnud nii raami järgi kui ka tsikleid millel see on olnud kere järgi ning esimest korda on sellest reaalne probleem.
Re: Tehnoülevaatus
Pead vist arki pöörduma oma murega, minul on ratas punane/valge (valget rohkem), raam hall ja passis on värvuseks punane ja nii on see Itaalias määratud ning mingil eesti ülevaatuse onul ei ole mingit sõnaõigustki.
Re: Tehnoülevaatus
Ei soovita väga minna sinna Laagri Statoili kõrval olevasse punkti.
Pmst öeldi mulle, et kui oma värvi jama korda saan (Esmaspäeval teen arki järelpärimise), siis küll midagi muud leitakse. Ülevaataja Sulev sõnad : "Küll ma sulle kuidagi ikka ära teen"
Minu küsimuse peale, et miks see oluline on mulle iga hinna eest ära teha, siis selle peale vastas, et see on tema töö!
Jätkuvalt olen üllatunud, kui kiuslikke inimesi maailmas leidub.
Oma sõnade järgi olevat vapper Sulev juba täna 3 ratast värvi eest kordusülevaatusele saatnud.
Ma ei ole muidu selline, kes kuhugi foorumisse halaks, aga täna olen maailmas üsna pettunud.
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: 29 Nov 2010, 14:46
- Tsikkel: Aprillia RSV1000R
- Asukoht: Saaremaa-Tallinn
Re: Tehnoülevaatus
Kui mina oma ratast arvele võtsin,siis vaadati ratas üle ja pandi värvuseks hall ja märkustesse mitmevärviline.Nagu ma aru sain siis nii ongi ainuõige viis.Nt ATV läheb passi täpselt samamoodi,raami värvus põhivärviks ja märkustesse siis mitmevärviline. Kahju ,et selliseid Suleveid ülevaatuspunktides töötab,mõistlik oleks siis ju olnud uksetaga kohe öelda,et tee värvid korda,mitte korduvale määrata. Aga noh,eks issanda loomaaed on kirju,sinna pole miskit parata
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Re: Tehnoülevaatus
M.K kirjutas:Ei soovita väga minna sinna Laagri Statoili kõrval olevasse punkti.
Pmst öeldi mulle, et kui oma värvi jama korda saan (Esmaspäeval teen arki järelpärimise), siis küll midagi muud leitakse. Ülevaataja Sulev sõnad : "Küll ma sulle kuidagi ikka ära teen"
Minu küsimuse peale, et miks see oluline on mulle iga hinna eest ära teha, siis selle peale vastas, et see on tema töö!
Jätkuvalt olen üllatunud, kui kiuslikke inimesi maailmas leidub.
Oma sõnade järgi olevat vapper Sulev juba täna 3 ratast värvi eest kordusülevaatusele saatnud.
Ma ei ole muidu selline, kes kuhugi foorumisse halaks, aga täna olen maailmas üsna pettunud.
Ma olen kogu aeg seal ülevaatusel käinud, pole kordagi probleeme olnud. Passis raami värv must, märkustes mitmevärviline. Muidu ratas (CBR1100XX) punane ja raami pole õieti nähagi kuskilt. See aasta minek augustis eks siis näeb mis räägitakse.
Re: Tehnoülevaatus
Seadustele ei oska viidata, aga põhimõte sellel tsikli värvi määramisel on see, et värvus võetakse ratta selle osa järgi, kuhu on löödud vin kood. Reeglina on see raam. Kõik muu on ju kergelt vahetatav. Nii on seda mulle ark ja ülevaatajad selgitanud. Usun, et saad ark-st õigust, sest sellisele ülevaatajale oleks küll vaja koht kätte näidata.
-
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Tehnoülevaatus
Mul ka passis värv raami järgi ehk hall, ning lisamärkus et mitmevärviline. Seega algul oli ninja roheline nagu nad ikka on ja kui värvisin gondlid musta-oranziga üle ei tekkinud mingit probleemi.
Hiljem sai ka raam mustaks värvitud, passis siiani hall kirjas. Pole probleeme ülevaatusel tekkinud, käinud nii tartus kui tallinnas. Aga õnneks need tsikli ülevaatused tavaliselt piirduvad minu kogemuste järgi sellega et anna dokid siia ja teeme ära. 1 kord tahtis näha et tuled ka põleks
Kuna enda oma teen reeglina sügisel siis olen ka kahel korral suht kulunud rehviga käinud ja pole selle kohta ka midagi öeldud. Ehk sattusid lihtsalt mingi M*nni peale, proovi kusagil mujal vast
Re: Tehnoülevaatus
Aga "korduvaga" võib ju ka sõita? Lihtsalt tuleb etteantud aja jooksul esitada sõiduk korduvale ülevaatusele. Juhul kui ei ole sõiduki omal jõul liiklemist välistavaid vigu.
Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
Re: Tehnoülevaatus
Mida vi**u? Tsikli värv on raami värv, äärmisel juhul on ka mitmevärvilise märkus pandud. Rohkem seal teadust polegi. Minge parem Kadaka tee 1 (Biker24 kõrval asuvasse) TÜV-punkti, seal on mõistusega inimesed tööl.
(Mul peaks siis üldse carbon olema värviks, aga ma ei mäleta vikerkaares carboni-nimelist värvitooni, p*** lipul ka carbonit pole.)
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Tehnoülevaatus
M.K kirjutas:Ei soovita väga minna sinna Laagri Statoili kõrval olevasse punkti.
Pmst öeldi mulle, et kui oma värvi jama korda saan (Esmaspäeval teen arki järelpärimise), siis küll midagi muud leitakse. Ülevaataja Sulev sõnad : "Küll ma sulle kuidagi ikka ära teen"
Minu küsimuse peale, et miks see oluline on mulle iga hinna eest ära teha, siis selle peale vastas, et see on tema töö!
Jätkuvalt olen üllatunud, kui kiuslikke inimesi maailmas leidub.
Oma sõnade järgi olevat vapper Sulev juba täna 3 ratast värvi eest kordusülevaatusele saatnud.
Ma ei ole muidu selline, kes kuhugi foorumisse halaks, aga täna olen maailmas üsna pettunud.
Mul rattal värvus hõbedane-mitmevärviline ja nii ta on.
Mis puutub ,aga sellisesse Sulevisse,siis selle peale saad väikse kaebekirja teha ARKI-i ja Ark peab selle sulliga midagi tegema,saad isegi järelpärimise teha ja uurida kas ikka on tehtud.Tegelikult saab pikki pead selle punkti omanik-juhataja ja siis ilmselt tehakse ka Sulevile juhataja poolt klistiiri.ARK üldiselt väga range nende ÜV punktidega ja kaebusi võetakse tõsiselt.Vähemalt tuttav kes ka omab sellist kohta on kurtnud seda korduvalt.Ise käin Peterburi teel Plasto kõrval(92 vist) ja seal ei norita,muidugi ratas ja autod ikka korras ka olnud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Tehnoülevaatus
Päris paljud on öelnud, et raamivärv on see, mis tehnilises passis peab olema, aga kas keegi äkki oskab ka viidata kohale, kus see reaalselt kirjas on?
Tuginedes mitmetele allikatele, siis ARK on tsiklite regamisel kasutanud mitut eri varianti ( nii kere kui ka raami järgi)
Äkki oskab keegi viidata kohale, kus see konkreetselt kirjas on, et raami järgi peab olema. Mina otsisin umbes 1 h. Ülevaataja otsis 1,5 h ning seejärel loobus ja hakkas "tuima" panema.
Irooniline on see, et kui see ratas 2006. Eestis arvele võeti, siis löödi ju kere järgi värv tehnilisse passi mitte raami järgi. Raam on sel rattal alati must olnud ja mitte kunagi roheline. Kuidas siis nüüd järsku enam ei sobi?
PS : Eelmisl aastal samal ajal täpselt samas ülevaatuspunktis täpselt sama ratta ja täpselt sama tehnilise passiga kõik sobis. Kui täna sellele viitasin, et eelmine aasta oli ok, siis sain vastuseks, et eelmine aasta oli teine mees ning TÄNA on probleem!
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Tehnoülevaatus
Pane siis selle Sulevi täisnimi ja moll (kui kuskil avalik pilt ka on), siia ilusti kõigile vaatamiseks üles. Google annab väga palju inimese kohta teada ja "nagu küla koerale, nii koer külale". See kuidas sind seal täna mõnitati kirjuta ilusti korralikuks kirjaks ja saada Maanteeametisse ametliku kaebusena selle TÜV-i ja Sulevi kohta. Sellised jupijumalad ajavad kõige rohkem pöördesse...
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Tehnoülevaatus
davidsoniharald kirjutas:Pane siis selle Sulevi täisnimi ja moll (kui kuskil avalik pilt ka on), siia ilusti kõigile vaatamiseks üles.
... Ja TÜ punkti aadress, et teaks vältida.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 25 Aug 2008, 17:57
- Tsikkel: Suzuki Intruder VL 800
- Asukoht: Jüri ja kuskil Soome läänerannikul
Re: Tehnoülevaatus
Minu rattal olid porikad ja paak kahevärvilised ja raam must, passi pandi tumesinine kuna see oli domineeriv värv. Ülevaatusel (2010) probleeme polnud. Eelmisel aastal ülevaatusel käies küsisin mille järgi ratta värvus määratakse, siis sain vastuseks, et põhimõtteliselt ARK-i töötaja ise otsustab, mis värvuse ta passi paneb.
Re: Tehnoülevaatus
Center Services OÜ
Last Updated by Ahto on Sep 27, 2010
Pärnu mnt 552, Tallinn
M, N, O, L, traktorid ja liikurmasinad, sertifikaat, ADR sise ja ADR rahvusvaheline
E-R 9-19
L 10-17
Tel: 679 9250
Faks: 679 9251
E-post: Centerservis@hot.ee
macintosh kirjutas:davidsoniharald kirjutas:Pane siis selle Sulevi täisnimi ja moll (kui kuskil avalik pilt ka on), siia ilusti kõigile vaatamiseks üles.
... Ja TÜ punkti aadress, et teaks vältida.
Re: Tehnoülevaatus
rummikas kirjutas:Minu rattal olid porikad ja paak kahevärvilised ja raam must, passi pandi tumesinine kuna see oli domineeriv värv. Ülevaatusel (2010) probleeme polnud. Eelmisel aastal ülevaatusel käies küsisin mille järgi ratta värvus määratakse, siis sain vastuseks, et põhimõtteliselt ARK-i töötaja ise otsustab, mis värvuse ta passi paneb.
Ka mina arvasin, et raami järgi käib asi aga see juba vana teema nüüd loeb ikka domineeriv ehk seda mida üle 50% on aga kui päris täpne olla siis lõpliku otsuse teeb ARK-i töötaja ja sellel üv punkti tegelastel pole kõhida midagi.
Ja selles veendusin ise, et ARK töötaja võib passi ka kirjutada värvi mida su tsiklil üldse ei eksisteeri ja ka siis ei kobise keegi sest ARK on meil A ja O punkt.
Re: Tehnoülevaatus
M.K kirjutas:Päris paljud on öelnud, et raamivärv on see, mis tehnilises passis peab olema, aga kas keegi äkki oskab ka viidata kohale, kus see reaalselt kirjas on?
Tuginedes mitmetele allikatele, siis ARK on tsiklite regamisel kasutanud mitut eri varianti ( nii kere kui ka raami järgi)
Äkki oskab keegi viidata kohale, kus see konkreetselt kirjas on, et raami järgi peab olema. Mina otsisin umbes 1 h. Ülevaataja otsis 1,5 h ning seejärel loobus ja hakkas "tuima" panema.
Naljanumber on see meie ülevaatus. Minu ratta raam on must. Plastikud sinised. Passis on ratta värviks märgitud must. Viljandis ülevaatuspunktis teatas onu esimese hooga et sellega sa küll läbi ei saa. Ratas on sinine aga sul passis kirjas must. Selle peale tekkis samuti väike vaidlus. Ütlesin et ma võin iga tunni aja tagant plastikuid vahetada. Selle peale arvati et siis pead iga tunni tagant ka passi ümber tegema. Olukord lahenes siis kui onu nägi et märkuste lahtrisse on märgitud mitmevärviline. Siis hakati et uurima mitme kohaline ratas siis ikkagi on? Ütlesin et ikka 2 kohta nagu passis märgitud. Tagumisel istmel oli lihtsalt plastik kate peal. Siis leiti et tagaistujal ei ole kusagilt kinni hoida, et juhist kinni hoidmine ei ole turvaline, et peaks tsikli saba peal ikka sang olema kust kinni hoida jne, jne jne...
Lõpuks vormistati ülevaatus ära aga mainiti ka et: "oleks see minu teha siis need asjad nii ei käiks"
Minu küsimuse peale: "Aga pidurid. Aga amordid. Aga...?" öeldi et meil pole neid millegiga kontrollida
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Tehnoülevaatus
Hea idee antud nüüd mulle! Ja sinna Laagri ülevaatusele ma lähengi. Ja küsin just seda sulevit. Kangesti tahaks näha, kui kõva mees ta siis ikkagi on!
Selliseid m...e ei tohi lasta pähe istuda! Kindel pauk, et lähen sinna ! Oh raisk, juba naudin seda skandaali, mis toimuma võib hakata!!
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Tehnoülevaatus
Võta linti ja näita pärast meile ka! Ässitaja ei ole aga verd tahaks näha küll! Öeldi vist vanasti nii?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Tehnoülevaatus
Krt ma mingi lindivõtja pole, aga sportlik huvi tekkis.
Laagris on veel üks ülevaatus punkt seal asulas. Seal käisin kord venna vana BMW 350 ülevaatusel, mis oli auto haagisel. No kõik oli OK ja siis ametnik ütles, et tahab sõites proovida. Ma siis, et ok , hüppa sadulasse ja vennas teeb siin hoovis paar tiiru autoga! Päris pikalt tapsime üksteist pilkudega, aga sadulasse mehike ei roninud. Aga sealt ma ülevaatuse võtan! Paar aastat tagasi lihtsalt lambist läksin ka sinna ja selgus, et lähitule pirn oli läbi põlenud mul tsiklil. Kodus just kõik toimis. Lähimaks remondi kohaks, kuhu tohib sõita ütlesin oma aadressi ja tempel sai passi.
Re: Tehnoülevaatus
Aga peaasi on asja ikka huumoriga võtta
Muidu härra ülevaataja lubas pühapäeva õhtul seadusandluses tuhnida ning selle kirjatüki üles otsida. Ma tõesti ei tea. Ehk ongi olemas.
Kõige olulisem on siiski see, kuidas ARK seda tõlgendab (eriti arvestades seda, et nemad selle värvi sinna oma suva järgi passi pannud on)
Huumorit veel
Ülevaatuse vead klassifitseeruvad kolmeks kategooriaks.
1.) Väheohtlikud
2.) Ohtlikud
3.) Väga ohtlikud
Mis te arvate mis liiki veaga on tegu väidetavalt vale värvitooni näol?
Arvasid, et väheohtlik? Nope. Ikka päris ohtlik värk on. (Vähemalt niimoodi vaatab kordusülevaatuse aktilt vastu) (Ühtegi muud puudust märgitud ei ole, aga vajadusel lubati neid kiirelt juurde leida
Ega antud tsikkel ei ole kindlasti just tehasest välja veerenud (18 a vana) Seega on nende vigadega nii, et kes hoolega otsib, see ka leiab, aga igati mõistlikus seisukorras on ta igatahes.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.