caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk → Re: caferacerid ja rotikad jms
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
Loff kirjutas:Tort kirjutas:cool200 kirjutas:nii nii,-miks peaks 4 taktilisel mootoril olema mingi vastusurve oluline--see peaks olema 2T teema
niikui väljuv gaas on oma töö teinud ja kolb teda välja surub-pole ju vaja mingit survet vastu--
--mootoril peaks ju suht ykskõik olema, mida see gaas seal edasi teeb--peaasi et käbe sealt atmosfääri läheksVastusurve selles mõttes, et iga silindri gaasid saaks võrdselt kiiresti atmosfääri paiskuda.
Lisaks sellele on nukkvõllidel erinev karakteristika. Selline mõiste nagu overlap, ehk siis kraadid, millal on nii sisse- kui väljalaske klapp avatud. See olukord loob sellise olukorra, kus väljuvad gaasid "veavad" silindrisse värsket küttesegu, enne kui väljalse sulgub. Kujuta nüüd ette, et väljalaske kollektori torud on erinevate pikkustega (valjuvate gaaside ebaühtlane kiirus), see toob kaasa overlap'i ajal ebaühtlase silindrite täituvuse! Tänavasõidus seda ei pane tähele aga võidusõidus on iga küttesegu gramm arvel!
Mis te siin arutate, see tüüp on selle sumpa puhtalt eputamise mõttes teinud. Mingit tehnilist põhjust polnud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.