caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk → Re: caferacerid ja rotikad jms

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Loff kirjutas:
Tort kirjutas:
cool200 kirjutas:

nii nii,-miks peaks 4 taktilisel mootoril olema mingi vastusurve oluline--see peaks olema 2T teema ;)
niikui väljuv gaas on oma töö teinud ja kolb teda välja surub-pole ju vaja mingit survet vastu--
--mootoril peaks ju suht ykskõik olema, mida see gaas seal edasi teeb--peaasi et käbe sealt atmosfääri läheks :)

Vastusurve selles mõttes, et iga silindri gaasid saaks võrdselt kiiresti atmosfääri paiskuda.

Lisaks sellele on nukkvõllidel erinev karakteristika. Selline mõiste nagu overlap, ehk siis kraadid, millal on nii sisse- kui väljalaske klapp avatud. See olukord loob sellise olukorra, kus väljuvad gaasid "veavad" silindrisse värsket küttesegu, enne kui väljalse sulgub. Kujuta nüüd ette, et väljalaske kollektori torud on erinevate pikkustega (valjuvate gaaside ebaühtlane kiirus), see toob kaasa overlap'i ajal ebaühtlase silindrite täituvuse! Tänavasõidus seda ei pane tähele aga võidusõidus on iga küttesegu gramm arvel!

Mis te siin arutate, see tüüp on selle sumpa puhtalt eputamise mõttes teinud. Mingit tehnilist põhjust polnud.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”