Streetmoto Orienteerumissari 2013
Re: Streetmoto Orienteerumissari 2013
Idasõõril tähistasid erinevad kujundid erinevat punkti väärtust, mida rohkem nurki seda kallim punkt. Erinevatel võistlstel on erinevaid süsteeme, selle aasta Kõrtsiteel on kõik punktid sama väärtusega juhedi järgi. Punkt asub kujundi keskel.
Mul on ka 9l paak ja ühe korra peab tankima ikka, ok mul on küll ka 350 cc säästupill. Väikese kankuga on nüüd reserv kaasas juhuks kui kütusega tanklasse välja ei vea. Inimene õpib oma vigadest, ükskord tuli 4 km puudu Kindlasti pole oluline mingit megasuurt paaki omada või hakata ehitama, tankimise "probleem" teeb pigem asja huvitavamaks. Eelmise aasta Kõrtsitee kruusaklassi rajal jäi üks tankla ala keskele, rohkem polnud. Tanklate asukohtasid peab oma teekonna planeerimisel arvestama. Asfaldi teele jääb rohkem tanklaid tavaliselt. Kasulik on väikese paagi korral endale eelnevalt selgeks teha kus võistluskeskuse ümbruses tanklad asuvad, reeglina neid kaardil pole. 2012 Harju Ära oli selles mõttes meeldiv erand. Juhtunud on ka et tanklat ei eksisteeri enam või ei tunnista automaat pangakaarte ega sularaha:) Ja lõpuks tasub veidi sularaha taskus hoida et talumehele kütuse eest maksta, done that.
Kruusaklassis ilmselt üle 200 km ei sõida (tavaliselt aega 6 tundi). Keskmiseks kiiruseks koos kõigi enda korraldatud "jamadega" võid 30 km/h arvestada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.