tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Moderaator: Moded
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
tennu kirjutas:ratas kirjutas:Kuidas küttekuluga lood on, linn/mnt?
Kõige lihtsam võimsust kõrgematel pööretel juurde saada peaks olema paksem või mitu tihendit cyl alla, aga madaalatel pööretel võimsus peaks seda tehes kahanema.
oma 125cc sikkliga pressisin surumise peale 173kmh telefoni gps järgi suve lõpupoole niiske ilmaga, küllap ilma olud sobisid tol hetkel karburaatori häälestusega. pikema ülekandega oleks olnud võibolla paar km veel lisaks.
Aga lõpuks tüütas ja jõudis pähe et sellist sikklit liiga kallis pidada küttekulu pärast.Ega jah, küttekulu oli suur. Paagiga sai mingi 200km sõita umbes, see oli siis kui iga käiguga minna ka andsid. Muidugi oleks ka vähemaga hakkama saanud ma usun.
Ei tea ma sain küll 130km 11l ainult sõita, aga ega ma ei hellitanud ka ikka iga käiguga koguaeg põhja, algul sai mõnedkorrad tankla lükata kuna polnud 2t pensukuluga harjunud, hiljem juba teadsin et kui 130km hakkab täis saama siis vaja tankla sõita. Aga kas neil rs-idel reservi polegi, kui on siis mis asendis, all või vasakul?
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
endal aprilia etx 125 gianelli sportpütiga ja 11 liitriga saan 140km sõita
-
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Roby- kirjutas:endal aprilia etx 125 gianelli sportpütiga ja 11 liitriga saan 140km sõita
See teeb mingi ligi 8 sajale ju? Kuida teil need 2 taktilised nii rüüpavad.
Ma enda 125ccm 2T honda mtx-ga sain 7.5-8 sajale ka ükskord. Aga siis oli seis selline, et lenksus mina 70kg + tagaistmel sõber 80kg + hunnik igasugu kotte ja värki 20kg jagu. Vastutuul ja koguaeg vajalik 100-105ga raiduda, mis eeldas koguaeg käigu üles-alla raidumist, et jaksaks minna. Üksi sõites vist 6.2 sajale kõige räigemalt tulnud, aga see oli ebareaalne raidumine. Tavaliselt jäi see kulu ikka 4.8-5.2 vahele.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
MTX on tagasihoidlikuma forsseeringuga ka...
Eks see küttekulu ole kinni ka selles, kui täpsed on karpa sätted, kuidas väljalaskeklapp toimib, milline on sõidumaneer, mis ülekannet kasutatakse ja noh... eks tehniline olukord ja see kui kegesti rattad all ringi käivad, loeb ka.
Ütlen ausalt et kui 125 oli minevik ja 600 cm3 olevik, siis rahakott puhkas. Peale 1000 cm3 klassi üle kolimist on kütusekulu ligikaudu kümps sajale agressiivsemalt sõites. Kindlasti annaks väiksemaks pigistada.
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
sinilind123 kirjutas:Roby- kirjutas:endal aprilia etx 125 gianelli sportpütiga ja 11 liitriga saan 140km sõita
See teeb mingi ligi 8 sajale ju? Kuida teil need 2 taktilised nii rüüpavad.
Ma enda 125ccm 2T honda mtx-ga sain 7.5-8 sajale ka ükskord. Aga siis oli seis selline, et lenksus mina 70kg + tagaistmel sõber 80kg + hunnik igasugu kotte ja värki 20kg jagu. Vastutuul ja koguaeg vajalik 100-105ga raiduda, mis eeldas koguaeg käigu üles-alla raidumist, et jaksaks minna. Üksi sõites vist 6.2 sajale kõige räigemalt tulnud, aga see oli ebareaalne raidumine. Tavaliselt jäi see kulu ikka 4.8-5.2 vahele.
mul pill päris käre ka , 90 pealt vast saab ilma siduri abita tagarattale , väljalaskeklappi pole
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Roby- kirjutas:sinilind123 kirjutas:Roby- kirjutas:endal aprilia etx 125 gianelli sportpütiga ja 11 liitriga saan 140km sõita
See teeb mingi ligi 8 sajale ju? Kuida teil need 2 taktilised nii rüüpavad.
Ma enda 125ccm 2T honda mtx-ga sain 7.5-8 sajale ka ükskord. Aga siis oli seis selline, et lenksus mina 70kg + tagaistmel sõber 80kg + hunnik igasugu kotte ja värki 20kg jagu. Vastutuul ja koguaeg vajalik 100-105ga raiduda, mis eeldas koguaeg käigu üles-alla raidumist, et jaksaks minna. Üksi sõites vist 6.2 sajale kõige räigemalt tulnud, aga see oli ebareaalne raidumine. Tavaliselt jäi see kulu ikka 4.8-5.2 vahele.mul pill päris käre ka , 90 pealt vast saab ilma siduri abita tagarattale , väljalaskeklappi pole
väga raju
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Roby- kirjutas:sinilind123 kirjutas:Roby- kirjutas:endal aprilia etx 125 gianelli sportpütiga ja 11 liitriga saan 140km sõita
mul pill päris käre ka , 90 pealt vast saab ilma siduri abita tagarattale , väljalaskeklappi pole
Tõesti..
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Roby- kirjutas:mul pill päris käre ka , 90 pealt vast saab ilma siduri abita tagarattale , väljalaskeklappi pole
jne (kahjuks foorum ei lase rohkem smaile panna)... Enne foorumisse sisselogimist jäta tabletid söömata

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Roby mitu kw su käre aprilia 125cm3 mootor välja annab,mul yamaha ja selle 1200cm3 mootoril on 96kw
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Viimase pölvkonna mootorist on vöimalik kuni 35kw välja pigistada 120kg kaalu juures,kuid on paar AGA"t
AGA1-tuuning maksis pisut üle 20000 eegu
AGA2-laiali lendas kiiremini kui omanik jöudis raha kokku korjata uute juppide jaoks
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Seda võrri ma tahan näha, mis 90 pealt gaasist tagarattasse tõuseb...
125 puhul 45+ hj (no 35 kw siis) on võimalik, aga väga kapriisne ja pirtsakas mootor saab olema ja tänaval sellega eriti ei sõida. Sellisete võimsuste juures töötavad ringraja rattad mis kaaluvad ka kaugelt alla 100 kg ja arendavad kiirusi 200 km/h.
Roby äkki räägib kes talle nii hea mootori tegi, sest pelgalt rahakoti ja poejuppidega 125 cm3 puhul nii suuri võimsusi ei saa, seal on spetsialisti kätt vaja.
-
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
extinction kirjutas:Seda võrri ma tahan näha, mis 90 pealt gaasist tagarattasse tõuseb...
125 puhul 45+ hj (no 35 kw siis) on võimalik, aga väga kapriisne ja pirtsakas mootor saab olema ja tänaval sellega eriti ei sõida. Sellisete võimsuste juures töötavad ringraja rattad mis kaaluvad ka kaugelt alla 100 kg ja arendavad kiirusi 200 km/h.Roby äkki räägib kes talle nii hea mootori tegi, sest pelgalt rahakoti ja poejuppidega 125 cm3 puhul nii suuri võimsusi ei saa, seal on spetsialisti kätt vaja.
Kas see 35kw juureski 90 pealt gaasiga tagarattasse tiriks? Ma ei mõtle seda, et istud kuskile tagaistmele ja kangutad lenksust idioodiks ennast.
Seda ma olen kuulnud, et need rinka võrrid pidid 220-230m kiirust arendama lausa.
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Naised saunas rääkisid, et Roby püssil pidi 25 kiluvatti olema. Vähemalt Roby pidi ise nii arvama

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Mu võrril on miski 92 kw ja 90 pealt gaasiga küll osta püsti ei aja. Ratas kaalub mingi 170+kg. Kui see 125-ne seda teeb, siis panen homme enda oma müüki
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Olles ise sõitnud paar hooaega võidu 125cc Hondaga (ringrada) ning tänaval on olnud H.Rajametsa poolt tehtud mootoriga RS 125 (küll mitte enduro, kuid originaalist oluliselt "teravam") tundub see "90 pealt gaasist rattasse" jutt küll ulmeline
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
See 90 pealt tagarattale jutt on küll puhas väljamõeldis. Lausa naljakas tegelt
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Scrnyful kirjutas:See 90 pealt tagarattale jutt on küll puhas väljamõeldis. Lausa naljakas tegelt
![]()
mul on lausa naljakas, et su võrr ei lähe edasi , tegin digikaga mingisuguse video ka , aga digikal külmaga aku kohe kottis ja sessuhtes , et kui keegi ei usu mind, siis võtke 2 kasti õllet kaasa, tulge sõitke mul kõrval 90nega, ja kui ma esiratta õhku saan siis võtaks need 2 kasti endale
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Bike ja supermoto/enduro massikese on ikka kõvasti teistsugune, isegi kui sa üles kangutad korraks selle esiratta siduri ja tõukega siis sama kW bike nadiks vast ikka mööda
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
extremist kirjutas:Bike ja supermoto/enduro massikese on ikka kõvasti teistsugune, isegi kui sa üles kangutad korraks selle esiratta siduri ja tõukega siis sama kW bike nadiks vast ikka mööda
ei kasuta sidurit sellejaoks, esimesega l2heb gaasiga, teisega v2ike tõmme, sama ka kolmanada ja neljandaga , neljas käik tõmbabgi pöörde umbes 85-90 pealt, siis väikene tõmme ja esiratas õhus, väljalaske klappi pole + sportpütt annab siukse turbo efekti talle
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Roby- kirjutas:Scrnyful kirjutas:See 90 pealt tagarattale jutt on küll puhas väljamõeldis. Lausa naljakas tegelt
![]()
mul on lausa naljakas, et su võrr ei lähe edasi , tegin digikaga mingisuguse video ka , aga digikal külmaga aku kohe kottis ja sessuhtes , et kui keegi ei usu mind, siis võtke 2 kasti õllet kaasa, tulge sõitke mul kõrval 90nega, ja kui ma esiratta õhku saan siis võtaks need 2 kasti endale
Tagarattale ja esiratas õhku on väga erinev asi. Kui esiratast tõmbad 10 cm õhku, siis mina küll ei arvesta seda kui tagarattal sõitmist. Üldse, keda see kotib, et sa saad 90 km/h pealt esiratta õhku, on see mingi kõva näitaja? Ja mu võrr ei lähe edasi? Mei on mõlemal 125'sed, see on ju loogiline, et endurot ja bike kiirenduses ei anna võrrelda, vähemalt 125cc klassis. Pikemal maal tippkiiruses jääksid ikka seljataha.
Re: tennu // Aprilia RS125 \\ '00
Scrnyful kirjutas:Roby- kirjutas:Scrnyful kirjutas:See 90 pealt tagarattale jutt on küll puhas väljamõeldis. Lausa naljakas tegelt
![]()
mul on lausa naljakas, et su võrr ei lähe edasi , tegin digikaga mingisuguse video ka , aga digikal külmaga aku kohe kottis ja sessuhtes , et kui keegi ei usu mind, siis võtke 2 kasti õllet kaasa, tulge sõitke mul kõrval 90nega, ja kui ma esiratta õhku saan siis võtaks need 2 kasti endale
Tagarattale ja esiratas õhku on väga erinev asi. Kui esiratast tõmbad 10 cm õhku, siis mina küll ei arvesta seda kui tagarattal sõitmist. Üldse, keda see kotib, et sa saad 90 km/h pealt esiratta õhku, on see mingi kõva näitaja? Ja mu võrr ei lähe edasi? Mei on mõlemal 125'sed, see on ju loogiline, et endurot ja bike kiirenduses ei anna võrrelda, vähemalt 125cc klassis. Pikemal maal tippkiiruses jääksid ikka seljataha.
teie hakkasite seletama , et see naljajutt jne, mis sa arvad , et ma ei julge siis midagi vastu öelda? mul on jumala pohhui, kui te ei usu