Palun abi pitbike/krossika ostmisel

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

nokuvill kirjutas:

Hooldust tehakse iga sõidu järel: pesu, õhufiltri vahetus, keti õlitamine ja üldise seisukorra kontroll.
Õli vahetatakse 3tunni tagant ja õli koos filtriga 6tunni tagant, summutivill 10-15tundi, kett ja ketirattad 15-20tundi, kolb 30h, keps a la 60-80h . Seda siis kui tahad ratta hoida sellises kondensioonis nagu poest ostes oli siis tuleks neid asju enamvähem nii teha. Muidugi seda ei tee kõik omanikud(ilmselt isegi mitte suurem osa) ja mõni sõidab ühe kolvi ja kepsuga ka üle 100 tunni ning ei pruugi midagi juhtuda. Samuti ei kehti kõigi mootorite puhul samad välbad, on 4takti uuem ja vanem generatsioon kus materjalide erinevus ja paksus ning pöörete arv ja surve aste. Samuti mootorid kus õli käib läbi käigukasti ja mõnel juhul eraldatud käigukastist ja siis veel 2taktilised mootorid mis erinevad oma ehituse lihtsuse ja töökindluse poolest suuresti, kuid mida rumalal on jälle lihtsam ära lõhkuda kui odavat 4t mootorit jne.

Aga seda on ka siis kallis ülalpidada? Iga 3h tagant õli... Päevas ss kuskil 2 korda õli vahetama ??

Issand jumal, mees mine kooli tagasi!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Teenused ja abi”