Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Kui kindel soov hiinakat osta siis mine poodi ja osta ära , ilmselt siin väga palju inimesi pole kes sind aidata oskaks sel teemal. Äkki oleks mõistlikum abi otsida pitbike alastest foorumistest
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Olles sarnaseid Hiina pille mõnda aega müügiks ette valmistanud (uus pill tehasest enne müügisaali minekut üle kontrollida ja remontida) siis ära ole kindel. Hiina aparaadiga võid kõik teha õigesti ja kui natukenegi rapsakalt käiku vahetad kogemata, siis on käigukastis hammakate nurgad maas. Need on tehtud "savimetallist" ja lihtsalt kukuvad koost ka üsna rahuliku kasutuse korras. Aga tegelikult on need pillid ka õpetlikud: kogu aeg on käed õlised ja saad tugeva praktika 4t mootori osas.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
ok-
kas keegi võiks seletada, kuidas hiinas indias vietnamis miljonid sõidavad selliste mopeedidega, ja jäävadki sõitma,
aga siin kuulen kogu aeg sellist virinat ja hädaldamist ,et sõita ei saa ???

-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
ok-
kas keegi võiks seletada, kuidas hiinas indias vietnamis miljonid sõidavad selliste mopeedidega, ja jäävadki sõitma,
aga siin kuulen kogu aeg sellist virinat ja hädaldamist ,et sõita ei saa ???
Aga kuidas me nõuka ajal sõitsime deltade ja muu sellisega, ikka õliste kätega, see oli lihtsalt antud ajastu normaalne nähe ehk samuti on ka hiinas ,indias?!
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Mitu aastat sõidan hiinakate peal, mootori osas ei ole midagi juhtunud, aga raam ja plastik on ikka räbal. Üks kord kukud, plastik puruks ja midagi laheb kõveraks.
http://www.youtube.com/watch?v=BoVSe8nFsX4
-
Teema algataja
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
StreetMoto kirjutas:Olles sarnaseid Hiina pille mõnda aega müügiks ette valmistanud (uus pill tehasest enne müügisaali minekut üle kontrollida ja remontida) siis ära ole kindel. Hiina aparaadiga võid kõik teha õigesti ja kui natukenegi rapsakalt käiku vahetad kogemata, siis on käigukastis hammakate nurgad maas. Need on tehtud "savimetallist" ja lihtsalt kukuvad koost ka üsna rahuliku kasutuse korras. Aga tegelikult on need pillid ka õpetlikud: kogu aeg on käed õlised ja saad tugeva praktika 4t mootori osas.
Aga kas neid "savimetallist" hammakaid ümber ei saa vahetada ?
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Aga kas neid "savimetallist" hammakaid ümber ei saa vahetada ?
JA mis see hiinakas siis lõpuks maksab
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
No aga kui tihti Ktm-il, kawasakil vms. hooldust peab tegema ?(õlivahetus kolb jne...)
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
no aga nende pittidega ikkagi ju võidu sõidetakse - võib olla on paljuski tegu ikkagi masina hoidmise - kasutamisega või kuidas .....muidugi kiri masinal made in china teeb igaljuhul ettevaatlikuks
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
pitbike krossiratas on natuke teine tera kui see 200cc hübriid ning seal on samuti kestvamaid marke ja puhast s..nikut.
No aga kui tihti Ktm-il, kawasakil vms. hooldust peab tegema ?(õlivahetus kolb jne...)
Hooldust tehakse iga sõidu järel: pesu, õhufiltri vahetus, keti õlitamine ja üldise seisukorra kontroll.
Õli vahetatakse 3tunni tagant ja õli koos filtriga 6tunni tagant, summutivill 10-15tundi, kett ja ketirattad 15-20tundi, kolb 30h, keps a la 60-80h . Seda siis kui tahad ratta hoida sellises kondensioonis nagu poest ostes oli siis tuleks neid asju enamvähem nii teha. Muidugi seda ei tee kõik omanikud(ilmselt isegi mitte suurem osa) ja mõni sõidab ühe kolvi ja kepsuga ka üle 100 tunni ning ei pruugi midagi juhtuda. Samuti ei kehti kõigi mootorite puhul samad välbad, on 4takti uuem ja vanem generatsioon kus materjalide erinevus ja paksus ning pöörete arv ja surve aste. Samuti mootorid kus õli käib läbi käigukasti ja mõnel juhul eraldatud käigukastist ja siis veel 2taktilised mootorid mis erinevad oma ehituse lihtsuse ja töökindluse poolest suuresti, kuid mida rumalal on jälle lihtsam ära lõhkuda kui odavat 4t mootorit jne.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
cool200 kirjutas:ok-
kas keegi võiks seletada, kuidas hiinas indias vietnamis miljonid sõidavad selliste mopeedidega, ja jäävadki sõitma,
aga siin kuulen kogu aeg sellist virinat ja hädaldamist ,et sõita ei saa ???
Vietnamis sõidetakse põhiliselt Honda, Yamaha jt. Indias on oma väga kõva mootorrattatööstus millest kõigest võib lehekülgede kaupa kirjutada, Hiinas kohapeal pakun, et nad sõidavad ( tuginedes mõningatele statistilistele andmetele) põhiliselt Zongshen jt. tippude toodanguga. Hiina kauba kvaliteet varieerub samuti väga suurtes piirides. Oma siseturule on neil kindlasti olemas suures koguses kvaliteettooteid, sest nende oma siseturg on kordades suurem kõigest muust ja seega ka olulisem.
Kogu see pitbike äri on ju suures osas tavaline pätibusiness. Pit bike kui sellisena nagu siin silmas peame, sai alguse väikeste Hondadega sõitmisest. Siis hakkas BBR ja veel paar kompaniid neid ümber ehitama. Jaapani Monkey tuunijad Takekawa jt. tulid mootoritega järgi.
Ja siis hüppasid kuskilt välja tavalised lurjusärimehed kes bbr ja teiste töö kohvris läksid hiinasse neid võltsima. Kui asi väga massiliseks läks, hakkasid ka tavalisemad ärimehed neid müüma, sest hind on odav ja kasum olemas ning äri on äri.
Hetkel on suur hulk entusiastlikke hiina väikekompaniisid kes korjavad Zongsheni ja teiste prügimägedelt jääke kokku omale tehased püsti pannud jne jne.
Kui nüüd natuke mõelda ja näiteks ehtsa Shanghai kaupluseletilt pärit Zongsheni ( mis näeb välja umbes nagu 70-ndate jaapani väikesekubatuurilise tsikli jõulude erimudel) endale kätte saad ja paar ringi teed siis saad aru kuidas nendega seal sõita saab.
Oma osa annab ka see, et hiinlased ja üleüldse asiaadid oskavad asjadega õrnalt ümber käia. Kuid samas võin oma kogemusest öelda, et eesti motokrossigeenidega väikekiskja käes sõitis tulitera Honda valmistatud ( mootoriga millelt on kopitud need tuhanded pitbike koned )125 "mopeediga" 3000 km 80% ajast piirajas ilma ühegi probleemita. Ainuke asi mis andis järgi, oli kuskil 2700 km gaasitross, mis arvestades ka pidevpingsust oli üsna normaalne.
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Õlivahetamisest. Kuna ka minu osas selles, "vaheta õli iga kahe tunni tagant" propagandas on üsna märkimisväärne siis peale erinevate teaduslikke uuringute jms. uurimist pean vajalikuks teha selles mõned õiendused.
a) loe tsikli manuaalis väga hoolikalt
b) võistlusvälisel ajal ( ehk treeningutel) kui temperatuurid on püsinud normaalsed ( pole sõitnud "keeva tsikliga) pole nii tihedaks õlivahetuseks mitte mingisugust alust.
Kokku on see väga pikk jutt miks see nii on, hetkel kuna lingid ka teised arvutis ei põhjenda. Hoopis olulisem on aga vahetada filtrit. Kui natuke loogiliselt mõelda saab igaüks sellest aru. Filter nimelt filtreerib õli seest välja mittevajalikku. Õliga ei juhtu suurt midagi. Võidusõidumootor (eeldame, et tegu on korraliku õigeaegselt hooldatud osadega mootoriga) on maailma kõige paremini töötav mootor üldse. Kõik käib täpselt, miski ei loksu nagu vanaisa 72 aasta datsunis. Seega puuduvad ka nö. mehhaanilised "vigastused" õliosadele mis tegelevad määrimisega. Toon ühe näite automaailmast. Näiteks tuunitud ameerika autodel mis teevad heal juhul 7000rpm on kolvikiirus suurem kui vormel ühel mis läheb pöördesse nö. kuuni. Kes midagi natuke mootoritest teab saab ka aru miks see nii on.
Seega, näiteks 450cc krossikal, mis on ühe tavalise harrastaja käes ja lõgistab kolmandaga käiguga oma kiireks aetud ülekandega, mootori pöörded umbes sealmaal kus see tsikkel alles õieti tööle hakkab, ei erine koormuse poolest õlile mitte millegi poolest tavalisest poeskäimise väikesest volkswagenist millel on neli silindrit ja neli korda rohkem õli.
On veel muidugi igasugu erinevaid tegureid, kuid see õli maha kallamine on täiesti mõtetu. Need algsed neljataktilised mis selle foobia põhjustasid, jooksid kokku kõigil muudel põhjustel, kuid kahtlemata oli tootjale samuti see foobia mugav.
Ärge raisake õli, vaid vahetage osi õigel ajal. Kui manuaali läbi loete ja natuke matemaatikat teete, siis saate isegi aru, et selle aeglaselt taastuta resurssi raiskamine pole otstarbekas
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
kindlasti on seal palju väga palju vaeseid kes sõidavad mitte niiväga kvaliteetasjadega
--vaid sellega mis odav on,isegi sellistega, mis on sellisele odavale maale nagu eesti toodud

Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
kahtlemata sõidetakse nö. "saastaga" samuti. Maal naabrimees sõidab juba mitu aastat sellise "kvaliteetmoboga", et esimene kord kui kohale veeres siis vaatasin et tal kumm tühi. Aga ei, hoopis kiige on nii pehmest metallist, et pendeldab vasakule paremale
Niisama liiklemiseks on samas ikkagi tegu kvaliteetsema asjaga kui omal ajal oli näiteks minsk või delta, sest mootor tiksub kuidagi ikka kui pööret ei anta
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
racerx kirjutas:Õlivahetamisest. Kuna ka minu osas selles, "vaheta õli iga kahe tunni tagant" propagandas on üsna märkimisväärne siis peale erinevate teaduslikke uuringute jms. uurimist pean vajalikuks teha selles mõned õiendused.
a) loe tsikli manuaalis väga hoolikalt
b) võistlusvälisel ajal ( ehk treeningutel) kui temperatuurid on püsinud normaalsed ( pole sõitnud "keeva tsikliga) pole nii tihedaks õlivahetuseks mitte mingisugust alust.
Kokku on see väga pikk jutt miks see nii on, hetkel kuna lingid ka teised arvutis ei põhjenda. Hoopis olulisem on aga vahetada filtrit. Kui natuke loogiliselt mõelda saab igaüks sellest aru. Filter nimelt filtreerib õli seest välja mittevajalikku. Õliga ei juhtu suurt midagi. Võidusõidumootor (eeldame, et tegu on korraliku õigeaegselt hooldatud osadega mootoriga) on maailma kõige paremini töötav mootor üldse. Kõik käib täpselt, miski ei loksu nagu vanaisa 72 aasta datsunis. Seega puuduvad ka nö. mehhaanilised "vigastused" õliosadele mis tegelevad määrimisega. Toon ühe näite automaailmast. Näiteks tuunitud ameerika autodel mis teevad heal juhul 7000rpm on kolvikiirus suurem kui vormel ühel mis läheb pöördesse nö. kuuni. Kes midagi natuke mootoritest teab saab ka aru miks see nii on.
Seega, näiteks 450cc krossikal, mis on ühe tavalise harrastaja käes ja lõgistab kolmandaga käiguga oma kiireks aetud ülekandega, mootori pöörded umbes sealmaal kus see tsikkel alles õieti tööle hakkab, ei erine koormuse poolest õlile mitte millegi poolest tavalisest poeskäimise väikesest volkswagenist millel on neli silindrit ja neli korda rohkem õli.
On veel muidugi igasugu erinevaid tegureid, kuid see õli maha kallamine on täiesti mõtetu. Need algsed neljataktilised mis selle foobia põhjustasid, jooksid kokku kõigil muudel põhjustel, kuid kahtlemata oli tootjale samuti see foobia mugav.
Ärge raisake õli, vaid vahetage osi õigel ajal. Kui manuaali läbi loete ja natuke matemaatikat teete, siis saate isegi aru, et selle aeglaselt taastuta resurssi raiskamine pole otstarbekas
Olen sõitnud ZONGSHEN 200cc,SAGA 200cc ja praegu sõidan ORION 200cc põristaja peal, kahjuks neil ei ole mingit õli filtrid mida saaks vahetada.Väike metallist võrk mida sa lihtsalt puhastad kui vahetad õli.Mootoris on veel õli puhastamis tsentrifuug. Manualis on kirjas et õli on tarvis vahetada 300km,600km,1000km,2000km.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
racerx kirjutas:Hetkel on suur hulk entusiastlikke hiina väikekompaniisid kes korjavad Zongsheni ja teiste prügimägedelt jääke kokku omale tehased püsti pannud jne jne.
Asi on lausa nii absurdiks läinud, et Hiinlased ei võltsi mitte ainult muu maailma toodangut vaid ka oma maa teiste tootjate kaupu. Olen müügis näinud nii Zongsheni, Orioni kui Lifani klepse kandvaid masinaid, milledel peale nende peale kleebitud nimede ei ole nende tootjate sõidukitega ühtki ühisosa.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Kui teemaalgataja on nõuks võtnud kasvõi läbi "ussi m***i" endale üks hiinakas soetada, siis ei saa me teda ju keelata
Las vahetab kõik osad kvaliteetsete vastu välja ja sõidab röömsalt küla- ja metsa vahel.
Nõu saab anda ikka sellele, kes seda soovib.
edu
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
oldmoped kirjutas:racerx kirjutas:Hetkel on suur hulk entusiastlikke hiina väikekompaniisid kes korjavad Zongsheni ja teiste prügimägedelt jääke kokku omale tehased püsti pannud jne jne.
Asi on lausa nii absurdiks läinud, et Hiinlased ei võltsi mitte ainult muu maailma toodangut vaid ka oma maa teiste tootjate kaupu. Olen müügis näinud nii Zongsheni, Orioni kui Lifani klepse kandvaid masinaid, milledel peale nende peale kleebitud nimede ei ole nende tootjate sõidukitega ühtki ühisosa.
Zongshen originaalis on tegelikult suhteliselt kvaliteetkaup. http://www.zongsheninternational.com/Pr ... fault.aspx , kui sealt neid tooteid vaadata ja siis vaadata neid songshenne mida siin pakutakse, saab pildi juba selgemaks.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Zongshenn või mis ta nimi ka olgu ei ole võimalik, et hiinlased suudavad midagi kvaliteetset teha.
Hiljuti lugesin läbi ühe 122 lk. väga tõsise uurimisasutuse 2 aastat kestnud põhjaliku uuringu hiina autotööstuse kohta (siis hiina enda, mitte muude firmade filiaalide kohta) ja sela tehti asi ikka väga maatasa. Asi algab hiina kultuurilistest eripäradest lõpetades hariduse nõrkusega. Kvaliteetkaupa ei ole sealtmaalt veel lähimad 20 aastat oodata.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Offroaderite kohta ei oska sõna võtta, aga tänavasõidu mopeedide ja igasuguste cubiliste maailmas suudavad osad tootjad honda monkey mootorikloone täiesti tasemel teha. Tean mitmeid masinaid, mis on juba palju aastaid vanad ja 50cc masinate kohta täiesti arvestatavate läbisõitudega. Siiani täiesti probleemivabalt sõidavad, kõik funktsioonid töötavad, käivituvad esimesest vändavajutusest iga ilmaga jne.
Kui nad õpiks veel raame korralikult ja sirgelt kokku keevitama ning hakkaksid kõiki polte mitte plasteliinist ja kodaraid grafiidist valmistama, oleks tarbesõidukina selle 600-1000€ eest asja kõvasti.
-
Teema algataja
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Hooldust tehakse iga sõidu järel: pesu, õhufiltri vahetus, keti õlitamine ja üldise seisukorra kontroll.
Õli vahetatakse 3tunni tagant ja õli koos filtriga 6tunni tagant, summutivill 10-15tundi, kett ja ketirattad 15-20tundi, kolb 30h, keps a la 60-80h . Seda siis kui tahad ratta hoida sellises kondensioonis nagu poest ostes oli siis tuleks neid asju enamvähem nii teha. Muidugi seda ei tee kõik omanikud(ilmselt isegi mitte suurem osa) ja mõni sõidab ühe kolvi ja kepsuga ka üle 100 tunni ning ei pruugi midagi juhtuda. Samuti ei kehti kõigi mootorite puhul samad välbad, on 4takti uuem ja vanem generatsioon kus materjalide erinevus ja paksus ning pöörete arv ja surve aste. Samuti mootorid kus õli käib läbi käigukasti ja mõnel juhul eraldatud käigukastist ja siis veel 2taktilised mootorid mis erinevad oma ehituse lihtsuse ja töökindluse poolest suuresti, kuid mida rumalal on jälle lihtsam ära lõhkuda kui odavat 4t mootorit jne.
Aga seda on ka siis kallis ülalpidada? Iga 3h tagant õli... Päevas ss kuskil 2 korda õli vahetama ??
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
nokuvill kirjutas:Hooldust tehakse iga sõidu järel: pesu, õhufiltri vahetus, keti õlitamine ja üldise seisukorra kontroll.
Õli vahetatakse 3tunni tagant ja õli koos filtriga 6tunni tagant, summutivill 10-15tundi, kett ja ketirattad 15-20tundi, kolb 30h, keps a la 60-80h . Seda siis kui tahad ratta hoida sellises kondensioonis nagu poest ostes oli siis tuleks neid asju enamvähem nii teha. Muidugi seda ei tee kõik omanikud(ilmselt isegi mitte suurem osa) ja mõni sõidab ühe kolvi ja kepsuga ka üle 100 tunni ning ei pruugi midagi juhtuda. Samuti ei kehti kõigi mootorite puhul samad välbad, on 4takti uuem ja vanem generatsioon kus materjalide erinevus ja paksus ning pöörete arv ja surve aste. Samuti mootorid kus õli käib läbi käigukasti ja mõnel juhul eraldatud käigukastist ja siis veel 2taktilised mootorid mis erinevad oma ehituse lihtsuse ja töökindluse poolest suuresti, kuid mida rumalal on jälle lihtsam ära lõhkuda kui odavat 4t mootorit jne.Aga seda on ka siis kallis ülalpidada? Iga 3h tagant õli... Päevas ss kuskil 2 korda õli vahetama ??
Issand jumal, mees mine kooli tagasi!
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
ulme mees...arvad,et oled võimeline 6h päevas krossi sõitma või
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
Töötund ei võrdu astronoomilise tunniga! Töötundi "arvutatakse" kokku mootoripöörete alusel. Kui Sul ratas tiksub tühikäigul ühe astronoomilise tunni siis see kohe kindlasti ei tee veel ühte töötundi täis. Et ühte töötundi täis paarutada, pead ikka kõvasti vaeva nägema! Samas kui lased kogu aeg piirajas siis võid ka alla ühe astronoomilise tunni ühe töötunni täis paugutada!
Kui vana Sa üldse oled? Milline on kogemustepagas?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
aga vb olla hära piitpz teab midagi asjalikku selle piti teema kohta lõpetuseks lisada - mida siis ikkagi osta kui soov pitbike sarjas osaleda
-
Teema algataja
Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel
3 tundi päevas pole midagi rasket, kunagi oli atv ja Sai lastud ka 7h järjest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.