CB1100 (2010)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 56
- Liitunud: 02 Mär 2010, 22:30
- Tsikkel: Yamaha Tracer 900 GT
- Tänanud: 1 kord
CB1100 (2010)
Kunagi kevadel sahistati, et seda mudelit (CB1100) Vana Maailm oma silmaga näha ei saagi. Kas keegi on midagi uuemat lugema-kuulma juhtunud?
Vt ametlikku videot:
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: CB1100 (2010)
Minuarust on see ratas vägagi hästi välja tulnud,eriti tagaosa ,natuke hääle modifitseerimist ja küll vana aeg meelde tuleb.
-
Teema algataja - Postitusi: 56
- Liitunud: 02 Mär 2010, 22:30
- Tsikkel: Yamaha Tracer 900 GT
- Tänanud: 1 kord
Re: CB1100 (2010)
Nojah, küllap on teate lugejad juba aru saanud, et see ratas teema algatajale vägagi korda läheb.
Aga mis häälde puutub, siis Youtube pakub üht videot ka Mugeni tuuningust:
-
Teema algataja - Postitusi: 56
- Liitunud: 02 Mär 2010, 22:30
- Tsikkel: Yamaha Tracer 900 GT
- Tänanud: 1 kord
Re: CB1100 (2010)
Uunikumid uunikumideks, vanad tsiklid on loomulikult väärtus omaette.
Aga kuidas meil nende n-ö uute klassikutega üldse on? Ega vist eriti ei ole kui Eesti margiesinduste konjunktuuri vaadata... Miskipärast usun, et nišš võiks tegelikult täiesti olemas olla. Paljudes valdkondades on ju retrodisain vägagi hinnas (ja muidugi ei sisalda 1930ndate stiilis raadiod enam lampe ).
Re: CB1100 (2010)
Mugeni versioonil on ainult hääl parem, muu selline iseloom on kadunud justkui. Aga see ka vaid minu arvamus
Re: CB1100 (2010)
Väga kihvt pill!
Re: CB1100 (2010)
Kunagi kevadel sahistati, et seda mudelit (CB1100) Vana Maailm oma silmaga näha ei saagi. Kas keegi on midagi uuemat lugema-kuulma juhtunud?
Paraku on jutt jätkuvalt sama: lähiajal ei plaanita seda mudelit müüa mujal kui Jaapanis ja Austraalias. Muudel turgudel ei nähta ette piisavalt suurt läbimüüki, et seda mudelit neile turgudele sobivaks kohandada.
Re: CB1100 (2010)
Usun, et kui siin Eestis see ikka honda esinduse kaudu ära tellida siis tuuakse kohale kah...
See japsi ja austraalia kandis müümine tähendab ilmselt seda, et sinna lükatakse neid suuremates kogustes salongidesse huvilistele proovida/näppida kohapeal.
Re: CB1100 (2010)
Usun, et kui siin Eestis see ikka honda esinduse kaudu ära tellida siis tuuakse kohale kah...
Isegi kui tuuakse (milles kahtlen), peab hakkama jändama tüübikinnituse jms ARKi bürokraatiaga. Tsikli müügihind mitte vähem kui $10 000 + transport Jaapanist + toll + käibekas + tüübikinnituse hankimine ja ümberehitused selleks..... Sellise jama läbitegemiseks ja kinnimaksmiseks peab su nostalgiaihalus olema juba sel tasandil, et pigem peaks dr Ennet tabletid välja kirjutama
Re: CB1100 (2010)
Värskendan siis vana teemat, kuna alles see nädal avastasin enda jaoks CB 1100 olemasolu.
Pill on siis nüüd müügil ka Eestis: http://bikes.honda.ee/index.php?m=25&l=2&n=24
See on ikka ääretult kaunis pill.
Ühes youtube-reviews öeldi, et "ülivinge pill, välja arvatud kui oled üle 182 cm pikk". See just hea uudis ei ole 192 cm pikkuse jaoks, ent kui XJ600 on siiamaani mu pikkuse välja vedanud, siis ei tohiks vast CB1100 halvem ju olla:) Mitte, et ma kohe ostma tormaksin (paraku).
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.