Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Kolmapäeval käis näärivana ja tõi hunniku kraami. Paak, plastid, jahutusventikas, fatbar lenks, 3M Speedglas 9100, 9100XX filtriga ja OEM simmerlingid mootorile + nipet-näpet veel.

Pilt
Pilt

Lisaks sai käidud Dunlop Hiflexis O-rõngaste osturallil ja lastud teha uus tagumine pidurivoolik.

Pilt

Esimese asjana sai ära vahetatud simmerid, nagu ikka, vanad välja ja uued asemele, ei mingit ulme-kosmoseteadust.

Pilt
Pilt

Uued.

Pilt
Pilt

Parempoolsel karteril on ainult üks simmer - väntvõlli oma. Seda ei hakanud pildistama.
Karteripooltega kõik, edasi parem küljekaas. Seal on üks simmer enne õlipumpa, sinna sisse läheb väntvõlli ots, mis ajab pumpa ringi ja sealt samast läheb ka kepsu alumise laagri õlitus, survepool.

Pilt

Et mis siis veel, vaatasin seda jupimajandust laual ja silma jäi veepumba präänik, sinna ka uus simmer sisse.

Pilt

Järgmisena sai hakatud mälumänguga tegelema. Lammutamise ajal sai enne pesu kõik O-rõngad maha kistud ja nüüd oli vaja meelde tuletada, mis kuhu läks. Paarkümmend O-rõngast - paras ports, et kõik päris meelde ei jää. Aga lõpuks leidsid kõik omale koha.

Pilt

Meil on aega veel...mida veel kokku panna? Ah jaa, õlipump ja õlifilter kaane sisse.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Enam ei ole meil aega ja homme on ka päev. Tänaseks, 27.02.2013, aitab, kuigi kell oli juba üle südaöö. Ei, seda kõike ma ei teinud 12h, tavaliselt see nokitsemise isu tuleb mingi 2100 aegu.

Nii, järgmine õhtu. Plaan oli mootorit kokku panna niipalju kui võimalik. Enne sai manualist meelde tuletatud tööjärjekord. Ja sealt edasi läheb ludinal. Võtad karbitäie asju ja hakkad karteripoolde sisse laduma, selline mõnus lego kokkupanek. Ilmselt mingi lapsepõlvetrauma - mul ei olnud lego, õnneks või kahjuks olid minu mänguasjad rauast...pigem ikka õnneks. Ja ega palju muutunud ei ole, ikka on need mul rauast :ner:

Ühesõnaga, by the book, karter külili ja pulgad püsti ja Loctite 510'ga jutt vahele ja teine karteripool peale.

Pilt
Pilt
Pilt

Sealt edasi käiguvahetus hoovastik, tasakaalustusvõlli hammasratas ja teisel pool olev raskus. Väntvõlli otsa ka paar hammasratast, õlipunnid alla, ekraanfilter sisse ja kaas peale, vabakäigu tule lüliti külge, nukakett ja karteri reed valve.

Pilt
Pilt
Pilt

Oleks veel edasi teinud aga takistuseks sai 38 padruni puudumine, et kinni keerata eelviimasel pildil näha olev väntvõlli otsas olev suur mutter. Õnneks on homme Rakveresse minek, tuleb tööriistamarketist läbi hüpata.
Homme, 01.03, peaks alumise otsa kokku saama ja kui Neeme mulle häid uudiseid teatab siis ei lähe enam kaua kui saab ka ülemise otsa kokku ja varsti läheb põnevaks (togi)

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”