Palun abi pitbike/krossika ostmisel


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Palun abi pitbike/krossika ostmisel

Lugemata postitus Postitas racerx »

cool200 kirjutas:

ok-
kas keegi võiks seletada, kuidas hiinas indias vietnamis miljonid sõidavad selliste mopeedidega, ja jäävadki sõitma,
aga siin kuulen kogu aeg sellist virinat ja hädaldamist ,et sõita ei saa ???

Vietnamis sõidetakse põhiliselt Honda, Yamaha jt. Indias on oma väga kõva mootorrattatööstus millest kõigest võib lehekülgede kaupa kirjutada, Hiinas kohapeal pakun, et nad sõidavad ( tuginedes mõningatele statistilistele andmetele) põhiliselt Zongshen jt. tippude toodanguga. Hiina kauba kvaliteet varieerub samuti väga suurtes piirides. Oma siseturule on neil kindlasti olemas suures koguses kvaliteettooteid, sest nende oma siseturg on kordades suurem kõigest muust ja seega ka olulisem.

Kogu see pitbike äri on ju suures osas tavaline pätibusiness. Pit bike kui sellisena nagu siin silmas peame, sai alguse väikeste Hondadega sõitmisest. Siis hakkas BBR ja veel paar kompaniid neid ümber ehitama. Jaapani Monkey tuunijad Takekawa jt. tulid mootoritega järgi.
Ja siis hüppasid kuskilt välja tavalised lurjusärimehed kes bbr ja teiste töö kohvris läksid hiinasse neid võltsima. Kui asi väga massiliseks läks, hakkasid ka tavalisemad ärimehed neid müüma, sest hind on odav ja kasum olemas ning äri on äri.
Hetkel on suur hulk entusiastlikke hiina väikekompaniisid kes korjavad Zongsheni ja teiste prügimägedelt jääke kokku omale tehased püsti pannud jne jne.

Kui nüüd natuke mõelda ja näiteks ehtsa Shanghai kaupluseletilt pärit Zongsheni ( mis näeb välja umbes nagu 70-ndate jaapani väikesekubatuurilise tsikli jõulude erimudel) endale kätte saad ja paar ringi teed siis saad aru kuidas nendega seal sõita saab.

Oma osa annab ka see, et hiinlased ja üleüldse asiaadid oskavad asjadega õrnalt ümber käia. Kuid samas võin oma kogemusest öelda, et eesti motokrossigeenidega väikekiskja käes sõitis tulitera Honda valmistatud ( mootoriga millelt on kopitud need tuhanded pitbike koned )125 "mopeediga" 3000 km 80% ajast piirajas ilma ühegi probleemita. Ainuke asi mis andis järgi, oli kuskil 2700 km gaasitross, mis arvestades ka pidevpingsust oli üsna normaalne.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Teenused ja abi”