Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt


madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Mis tuumapüsse meil siin reegleid järgides ikka olla võib. Võid ju vahetada ajud ja commanderi peale visata aga mootorit sisuliselt puutuda ju ei tohi. Vänta ei tohi tasakaalustada, mootorit ei tohi tasakaalustada, sisselaset ei tohi modida - isegi mitte superbike klassis mitte. Üks korralikult tasakaalu aetud ning korraliku sisse ja väljalaskega mootor sõidaks ka ilma commanderita hea mehe all konkurentsi võimelist aega. Kuid see on juba teine teema.. kallis teema..

Pigem see klasside jaotus võiks meil tugineda ringi aja põhjal. See, et mina plaanin tuleva hooaja rajagondlis sõita ei tähenda nüüd kohe seda, et ma olen jõlevälevend. Rookies sõidetaks minust kusagil aeglases kurves läbi. Isegi C klassis sain ma eelmine hooaeg läti vägevatelt ringiga kui ma korra väljasõidu võimalusi nautisin. C klass võiks jäädagi selliste asja armastajate klassiks. Kes tuleb tänava rattaga otse tänavalt rajale, kes tuleb raja gondlis. Kui juba C klassis hakkab asi nii välja tulema, et suudad sõita järgmise klassi viimase maeitea 5-10 mehe aja sisse, siis tuleva hooaja pead sõitma kõvemas klassis. Nõnda toimuks selline loomulik areng. Samas kaoks ka hirm aeglasematel meestel kes on oma ratta ringraja rattaks ehitanud. Kui sa nagunii ei suuda sõita tugevama klassi aega ning oled kohustatud seda sõitma, siis paljud meist läheks hea tundega starti? Mingi aeg sa ei tahagi enam seda teha ja ongi sõitja vähem. Selles mõttes võiks selle klassidesse jagamise natuke ümber kirjutada.

Rehvsoendaja on jällegi selline nii ja naa asi. Eks need kel vähem võimalusi vaatavad ikka selle peale pahasti. Puhtalt ohutuse mõttes ju võiks olla kuna Eestis on lubatud C klassis ka slick rehv. Okei on küll 2 soendus ringi selle asemel aga kui kiiresti see reo soeneb seda ma ei tea, pole sõitnud kunagi slickiga.

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”