Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 978
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Tere
Ratta tehnonõuete pärast C klassis ei ole vaja muretseda kui ratas pealevaadates "isetehtud" välja ei näe. Ehk et raami ei tohi lõikuda ega puurida mingil moel (ega ka lihvida ja poleerida tegelt) kui on tänavalegaalne siis sobib ka Cklassi. Peeglid küllest, tuledele teip peale kui klaasist (või ka eest ära), signaalijuhe lahti, tööriistakott sadulaalt ära ja tuld. Õlifiltri ja õlikorgid, nii sissevalamis kui väljalaskmis korgid on mõistlik stoperdada.
Küsisid eespool võllislaiderite kohta. Nendega on pigem nii ja naa. Kui slaiderid võllile panna siis peab ta olema tehtud sellise arvestusega et "liiga tugeva" paugu korral külgsuunast peab ta ära tulema et mitte raami või kiiget lõhkuda. Reaalselt tähendab see seda et kui ratas küljepeal lohiseb ja see slaider või punn kanteri serva taha või rajakatte ääre taha kinni jääb siis peab ta ära tulema enne kui raami kuskilt puruks tõmbab. Kuigi slaider võib päästa tagarattavõlli keerme või esirattal piduriketta siis liiga tugev slaider lõhub raami ja see on oluliselt hullem kui pudipadi mida slaider päästab. Kukkumispunn peab esimese tugeva löögi vastu võtma ja tätsit.
Kui võllislaiderid paned ei tohi nad olla läbi võlli keermelatiga kinnitatud näiteks vaid pigem kiiluga või veel parem kummipuksiga võlli kummaski otsas.
Kombe võib olla c klassis kaheosaline kah autonoomne seljakaitse peab olema.
Ps mis kasvu oled? Võibolla leian sulle seljakaitse ja üheosalise kui tahad.

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”