Kohustuslik täiendkoolitus
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Kohustuslik täiendkoolitus
Tõnis kirjutas:Tonis_T kirjutas:Fakt on siiski see, et mootorrattaga õnnetusse sattudes on vigastused tõsisemad ja see on koht, kus ennetustöö ja väljaõpe teevad asja paremaks.
Selle asemele võib konstrueerida veel lauseid nagu:
Fakt on see, et jalgrattaga sõites õnnetusse sattudes on vigastused tõsisemad ja see on koht, kus ennetustöö ja väljaõpe teevad asja paremaks.
Või
Fakt on siiski see, et kelguga mäest alla sõites õnnetusse sattudes on vigastused tõsisemad ja see on koht, kus ennetustöö ja väljaõpe teevad asja paremaks.
See pole mõeldud norimisenaa vaid näitena, et on võimalik öelda asju mis on tõesed ja õiged aga sisult jaburad. Muidugi on võimalik ehk mõni õnnetus ära hoida kui teha kohustuslik koolitus jne, aga kas sel on mõtet? Koolitame aga iga paari aasta tagant kõiki inimesi.. aga mis siis saab kui siis ikka õnnetusi juhtub? Teeme veel rohkem koolitusi? Iga maailma asja saaks parandada mingisuguse koolitusega, vastu vaielda ei saa aga see oleks tobe idee lihtsalt, hakata maailma parandama koolitustega.
Pigem tehku praegune mootorrattajuhtide õpe autokoolides asjalikumaks või üritagu ühtlustada koolide taset, sest on olemas igasuguseid koole ja õpetajaid.
Kusikil netikommentaarides jäi silma kellegi ettepanek teha ministeeriumide inimestele kohustuslik lollusevastane koolitus iga aasta, et vähem nõmedaid ideid genereeriks.
Või pigem uurida kas neil seal üldse midagi asjalikku teha on ja kui ei ole siis kaotada nende ametikohad ja saata nad mõnd päris tööd tegema.
Nõus, igasuguseid lauseid võib konstrueerida. Siin ongi oluline see, kuidas asi ellu viiakse. Nagu ma enne ütlesin, siis suure tõenäosusega tehakse sellest üks jaburdus. Mõttel pole imo häda midagi. Kui koolituskohutus siduda näiteks toimunud avariiga, eeldades, et rattur oli süüdi. Sellisel juhul on asjal mõtet. Teine küsimus on see, et mis tasemel koolitused toimuvad ja mis moel ära määrata ratturi reaalset sõiduoskuse taset. Küsimusi on väga palju. Sisuliselt olen ma siiski nende põhimõttelise ideega nõus ja nende arutluskäik, et täiendsõidukoolitus on abiks on minu meelest täiesti õige ja hea.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.