Autoridade vahel sõitmine


001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: Autoridade vahel sõitmine

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

reimps kirjutas:

Tallinnas pole kunagi igav sõita. Aitäh, autojuhid, kes ise kahe ratta peal sõita ei julge/oska/peavad seda labaseks 8)

+1 :wink:

Shokeeritud kodanikega diskussiooni ei lasku :) Kellegi teise videost spido jälgimine, väite "üle kolme rea reastumine" heast peast välja mõtlemine ja kõik need "Mihklipäeva soovid" viitavad, et kellegi peas ei toimu küll midagi mis seal peaks toimuma. Selle avalikku foorumisse kirjapanemine on ikka üpris fail. Mulle muidu eestlaste vanasõnad väga meeldivad, olles ägedad ja maailma mastaabis unikaalsed. Soovidega aga on nii, et need kipuvad Sulle endale tagasi tulema. Minu poolt päikest ja parimat selles suhtes :D

Kuna lugejaid teemas palju, siis mõned sõnad omalt poolt teema (tegelikult juba OT) lõpetuseks - sõidan turvaliset ja hoian alati ca 20%-30% varu, et turvalisus 100% tagatud oleks. St. kiirused, distantsid, ajad on kõik 20-30% alla selle kus "veel oleks mõistlik" sõita. Soovitan kõigil seda teha ja kui mõni aps sisse tekib kohe piiri allapoole korrigeerida ja sellest 20%-30% kinni pidada. Tsikli jaoks on liikluses ennekõike kaks reeglit - ära kellegile otsa sõida ja ära lase endale otsa sõita. (By the way - minge käige Roomas, Gibraltaril või kus iganes - seal sõidavad isegi tüdrukud mopodega märksa efektiivsemalt, autod samuti - kogu liiklus toimib. Vähe harjumatu esmapilgul ja võtab esimese hooga särgi märjaks. Aga kui sul lastakse "anna teed" märgi alt peateel seisatanud auto ette startida jne. jne. jne, siis saad aru et kõik käib liikluse effektiivsuse nimel ja teistega arvestatakse).

Siis on loomulikult sõidu juures faktoriks ratas millega sa sõidad. Ma ei oska muude rataste suhtes rääkida aga SD 990 on oma geomeetria, 180kg kaalu, kvaliteetsete komponentidega, mootori iseloomu poolest ratas, mis on juba tehase pakendist välja võttes nii hea et seda väga paremaks enam ei teegi. Kogenud sõitjad, kes on enda käest läbi lasknud kümneid rattaid jäävad sellel peatuma. Sest selle ratta fun factor sõidust ON lihtsalt parem kui enamikul ratastest. SD laseb teha asju mida enamus rattaid ei lase. Mõne rattaga sõidetaksegi teistmoodi kui teisega.

PS. Ei filminud midagi spetsiaalselt, testisin GoPro nurka kiivril. Tegin pooletunnise sõidu, et akut hea tervise juures hoida. Siis nägin "lane splittingu videot" siin teemas. Tundus kohane ka enda oma lisada. Ilmestamaks näidet, kuidas eelkõige turvaliselt ja alles seejärel efektiivselt linnas sõita. Hetkel video privaatne kuna seal ei nähta asju kontekstis, vaid nähakse asju, mida seal EI ole. Nii lihtne elu ongi.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”