Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
Moderaator: Moded
Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
Tervist
http://www.auto24.ee/used/1227506 piilun siis vaikselt seda isendit,.
Sooviks veits teie tarkust saada just sellepoole pealt, et mis on antud mudeli tüüpvead ja nõrgad kohad?
Samuti ei tee paha kui keegi antud kawasaki kohta midagi oskab öelda tundub igati viisakas muidu.
Ja veel tahaks teada kes tallinna kandis on teie meelest oleks piisavalt pädev tsiklit tehniliselt kontrollima enne ostu (firma/eraisik)
Tänud kõigile kes viitsivad midagi vastata
Seniks Päikest ja et see kevad kiiremini tuleks
Targo
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
Kui sa soovid selle rattaga tänaval sõita ja vahest harva hooldad ka, siis lähima 5 aasta jooksul sa vaevalt ühtegi nn tüüpviga sealt leiadki. Rinkal/stunt'i sõites võid raami/amordid pooleks murda ja käigukasti kokku lasta...võid aga ei pruugi. Ülejäänu peaks peaaegu kõigele vastu pidama.
Ma umbkaudselt arvan teadvat selle tsikli omanikku ning minu meelest räägitakse ainult head. Juba piltidelt on näha, et ratta eest on hoolt kantud, loodetavasti ka tehniliselt. Seda, kas tegelikkuses ka asi nii on oskab sulle pea iga motoremondi töökoda öelda. Tallinnas kuldne kolmik Biker24, Motodepoo, Streetmoto. Eraisikuid on kindlasti rohkem, kui soovid võin ise ka kaema tulla. Ühe sellise molekulideks lammutanud ja kokku pannud + aasta otsa retsinud...mingid teadmised ikka külge jäid
EDIT: Jah, leidsin omaniku üles oma facebookist
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
mart211 kirjutas:Kui sa soovid selle rattaga tänaval sõita ja vahest harva hooldad ka, siis lähima 5 aasta jooksul sa vaevalt ühtegi nn tüüpviga sealt leiadki. Rinkal/stunt'i sõites võid raami/amordid pooleks murda ja käigukasti kokku lasta...võid aga ei pruugi. Ülejäänu peaks peaaegu kõigele vastu pidama.
Ma umbkaudselt arvan teadvat selle tsikli omanikku ning minu meelest räägitakse ainult head. Juba piltidelt on näha, et ratta eest on hoolt kantud, loodetavasti ka tehniliselt. Seda, kas tegelikkuses ka asi nii on oskab sulle pea iga motoremondi töökoda öelda. Tallinnas kuldne kolmik Biker24, Motodepoo, Streetmoto. Eraisikuid on kindlasti rohkem, kui soovid võin ise ka kaema tulla. Ühe sellise molekulideks lammutanud ja kokku pannud + aasta otsa retsinud...mingid teadmised ikka külge jäidEDIT: Jah, leidsin omaniku üles oma facebookist
Ikka tänaval sõita Tundus endalegi, et tsikli eest on ikka vist hoolt kantud(pildi pealt vaadates) aga seda küll hea kuulda, et lähima viie aasta jooksul ei tohiks nö tüüpvigu leida võrreldes autodega mis üldjoontes on ikkagi vigu täis
Küsin sult/teilt sellise küsimuse ka mis nende hoolduse intervall on? plekk-karpidel nagu teada on 15tuhat km aga ma sügavalt kahtlen, et see tsiklitel sama on ikkagi pöörded kõrgemal kui autodel
Aga jah nüüd tuleb, siis oodata kui rahad laekuvad, siis saab kaema minna ennem pole mõtet kes ikka tsikli omanikuna mingid lambivenda ilma rahata näha tahab ja veel vähem proovisõitu teha tahab lasta
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
10 000 - 15 000 või korra aastas võiks olla selline kena välp tavalisteks hooldustöödeks.
Sõitsin ise 2000. aasta 6R-ga ning ei tuvastanud mingeid tüüpvigu. Võib ära väsida starter, pidurikettad, lenksuamortide simmerid jms, aga need parandustööd on kergemapoolsed. Piduriketaste ja amortide seisukorda saab õnneks enne ostu kergesti kontrollida.
Kindlasti peaks proovisõidul vaatama, et masin ei puterda, töötaks nii külmalt kui soojalt, käike välja ei loobiks (ja et käigud ka kenasti vahetuksid), sidur ei libiseks, lenksu traaversilaager poleks läbi/pauku saanud ja võib-olla mõned esmatähtsad asjad veel.
Väga hea ratas ning võimsa minekuga, kui ligi võtad selle isendi, siis alusta väga-väga ettevaatlikult!
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
zx12r kirjutas:10 000 - 15 000 või korra aastas võiks olla selline kena välp tavalisteks hooldustöödeks.
Sõitsin ise 2000. aasta 6R-ga ning ei tuvastanud mingeid tüüpvigu. Võib ära väsida starter, pidurikettad, lenksuamortide simmerid jms, aga need parandustööd on kergemapoolsed. Piduriketaste ja amortide seisukorda saab õnneks enne ostu kergesti kontrollida.
Kindlasti peaks proovisõidul vaatama, et masin ei puterda, töötaks nii külmalt kui soojalt, käike välja ei loobiks (ja et käigud ka kenasti vahetuksid), sidur ei libiseks, lenksu traaversilaager poleks läbi/pauku saanud ja võib-olla mõned esmatähtsad asjad veel.
Väga hea ratas ning võimsa minekuga, kui ligi võtad selle isendi, siis alusta väga-väga ettevaatlikult!
Ikka nagu auto hooldusvälp :D
Eks tuleb ikka minna kuskile motodepoosse kontrolli vms. Ei ole tsiklitega nii sina peal, et päris ise oskaks neid asju kontrollida seda muidugi saan aru kui amort liiga pehme on või kui pidurid ei võta
Eks alustan ikka väga ettevaatlikult, sest siiamaani veel kahekõrva vahel ikka midagi on aga kes teab kes teab kui kauaks kui selle otsas istud(kerge must huumor ärge pange pahaks
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
zx12r kirjutas:10 000 - 15 000 või korra aastas võiks olla selline kena välp tavalisteks hooldustöödeks.
hmm...ma ikka õlivahetusi küll väga üle 6-7000 km ei laseks.
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
Mis tehas ette näeb siis õli vahetus välbaks? Minuarust on juba üle 5000km laskmine jube retsimine.
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 04 Apr 2009, 17:16
- Tsikkel: KAWASAKI Z900 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
Uurisin ka seda masinat, see on kindlustuse poolt tunnistatud majanduslikult hävinenuks, kui mina talle helistasin siis puudus ka ülevaatus. Olla olnud kokkupuude autouksega, ning mõlemad amordid kõverad, nüüd väidetavalt kõik korras ja hea, peaks ka kehtiv ülevaatus nüüd olema
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB W204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
Õlivahetus iga 6000km järel manuali järgi.
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
laf1247 kirjutas:Uurisin ka seda masinat, see on kindlustuse poolt tunnistatud majanduslikult hävinenuks, kui mina talle helistasin siis puudus ka ülevaatus. Olla olnud kokkupuude autouksega, ning mõlemad amordid kõverad, nüüd väidetavalt kõik korras ja hea, peaks ka kehtiv ülevaatus nüüd olema
Ei teagi nüüd mida arvata, tegelikult on ju nii, et kui korralikult korda tehtud siis pole ju hullu? Majanduslikult hävinenud tähendab kindlustuse mõttes et kui remondi summa ületab tsikli väärtuse, et kui omanik ise korda sai ja korralikult siis pole ju hullu? Või mis te arvate?
Targo
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
Kui kenasti taastatud siis muidugi savi. Muidugi hea küsimus on see ,et kas raamikatted on pandud midagi varjama või lihtsalt kena vaadata. Väga võimalik,et raami on kunagi sirgeks venitatud ja katted varjavad ülekeevitatud mõrasi. Äkki saad omanikuga jutule ,et saab sinna alla ka piiluda. Amordid on kas sirgendatud või vahetatud sirgete vastu? Vaata,et amordid oleks kuivad ja raam korras ja kui meeldib siis anna minna. 10a vana r-tüüpi ratast keeruline osta ilmselt sellist mida kunagi vastu maad poleks visatud.
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
Enam pole vist midagi öelda, kuulutuse lõpus ju ,et MÜÜDUD
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
Re: Kawasaki zx6r/ Kerget nõu
Heh, niimoodi siis kohe, ega's midagi kui ainult uue otsing võib alata
Tänud kõigile vastajatele
Targo
Teema võib lukku panna