Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...
mella kirjutas:Ehk siis sul on kogemus 2 ratta võrdluses. Lisaks on hetkel teadmata, milline on sinu sõiduoskuse tase.
Kõrvutan siia võrdluse 130kg kaaluva SM ja 220kg kaaluva klassikalise rattaga (klassikaline ei tähenda siinjuures cruiserit).
130kg rattaga teen ma seda, mida tahan. Kui oskan, võin ka enamvähem ohutult külglibisemisse lasta. Kui esiratas ka blokeerub, on see enamjaolt korrigeeritav.
220 kg rattaga oled nagu rongijuht. pidurdad sirgelt, muud võimalused puuduvad. Blokeeruva esiratta saab kontrolli alla ikkagi vaid oskaja.Jah, väga algajale on ehk raskem ratas ohutum täpselt senikaua kuni ta enda oskuste piire ületama ei kipu. Kui aga kipub, siis kergemat ratast on lihtsam tagasi tuua.
Tegelikult võiks Mart kommenteerida baigiliste käitumist näiteks 160 ja 200+ kg korral. Kes veel paremini oskavad selliste masinate käitumist võrrelda kui sõita oskavad stuntijad.
Hardrocker kirjutas:Praeguse 240 kg kaaluva rattaga on asi (pidurdamine siis) oluliselt mõnusam kui eelmise 195kg kaaluva rattaga.Täpsemalt räägin siis tasakaalust.Ratas on küll raskem,aga see raskus on oluliselt madalamale viidud kui bike`l seda oli.
Ei ole kogemust ainult 2 rattaga võrreldes ja sõidukogemust on vähe.Alates 2007 aastast olen sõitnud (u.7000 km-i aastas) ja kukkunud ei ole kordagi.
Anna andeks Mella,et suu paotasin...enam ei tee
Pidurdamisel tasub proovida ka tagapiduri kasutamist samaaegselt esipiduri kasutamisele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.