Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Moderaator: Moded
Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Ratta ostsin möödunud suvel juuni/juuli kuus - selleks hetkeks oli läbisõitu kogunenud 19000 km. Antud suvega suutsin sinna odomeetri järgi 2000km otsa sõita. Ratas toodud Inglismaalt.
Ostes oli tal mingi kiuks vasakpoolse tagumise suunatule töötamisega - jäi mõnikord põlema kui suund sees. Käis müüja organiseerimisega ka ühes motopoes ning pärast seda mõni aeg ka funktsioneeris normaalselt kuid mingil vihmasel ööl otsustas jälle jebima hakata. Probleem oli suhteliselt labane - pistikud ei püsinud koos, lahenduseks oli must teip, mis pistikud taas ühte liitis.
Hoiatan ette, et praegused pildid on kõik tehtud telefoniga
Aga, sellisena ma ta siis sain
Kel teravam silm näeb, et vasakpoolne kukkumispunn on kriibitud. Ilmselt keegi briti härrasmees natukene asfalti lasknud katsuda sellel.
Tehtud asjad:
Vast saab ka pildilt aru, et esirehv polnud kõige paremas seisus ning tegelikult ka tagumine mitte. Rehvi peal olevat kuupäeva tähist otsides jäi silma, et need oli 2007 aastal toodetud mudelid, seega normaalsed plastikud juba.
Antud hooaja kannatas algajal ära sõita ning seoses maagilise 12.12.12 kuupäevaga käisin ostsin omale uued Dunlop RoadSmart II esi- (120/70/17) ja tagarehvi (190/50/17). Vanade rehvide mõõdud olid (120/65/17 ja 180/55/17)
Ahjaa, pärast hooaja viimast sõitu jäi tagarehv selliseks, seega rohkem vist sõita polekski kannatanud.
Nagu ka piltidelt näha oli tal taga originaal suur numbrialus ja kohustuslik punane helkur tilpnemas - nendest loodan talve jooksul nokitsedes lahti saada. Numbri tõstan summuti alla sinna paigutan ka numbritule - viimase pean veel kuskil muretsema (seisab selle taga, et pole veel mõelnud millise lahenduse täpselt sinna saba alla teen).
Siin üks toores pilt tulevasest lahendusest:
Järgmine ikaldus pärast rehve ja sabaalust olid need oranzid suunatuled - esimesed niiväga ei häirinudki, kuid tagumised küll (uued said siiski mõlemad)
Esimesed:
Tagumised veel saabuvad, aga üleeelmisest pildist saab aimu, et jätan originaal plastikud väljalaske kõrvale alles ja paigutan lapikud led suunad seal olevate aukude peale. Pilte teen siis kui suunad käes ja küljes (saabumise ETA on järgmisel nädalal)
Natukene häirisid silma veel pikad lengid ja sai shorty´d tellitud nii sidurile kui pidurile (kuna harjusin juba pikkade lengidega suht kiirelt 2 näpuga neid pressima, siis minu jaoks väga mugav lühikestega sõita):
Mis siis veel plaanis: (mõni asi lähitulevikus, mõni ehk vähe kaugemal)
Smoke double bubble tuuleklaasi oleks ette vaja - sõites polnud vahepeal kuhugi taha pugeda
Hetkel all originaal summuti - kõrgetel pööretel teeb isegi suht enamvähem häält, kuid madalatel võiks vähe mehisem olla. Seega võibolla kunagi hea diili korral ka selle vahetus.
Ülekandes on rattal tehtud -1/0 hammakatega ja ees on 15 hamba asemel 14. Annab mulle kiirendusel juurde, kuid probleem tänu sellele on, et spido valetab 10km/h kui 100km/h sõita ning odomeeter kruvib ka end kiiremini edasi. Seega kevadeks peaks ette organiseerima tagasi 15-se hammaka.
Plaanis on kevadel sõita mõnda meie motohooldusesse ja lasta hammakate olukord + kett üle vaadata - kui vaja uut ketti lähevad ka uued hammakad.
Sai sõbraga koos sõidetud, kellel ees xenon säras ja mu hõõgpirni valgusvihule 1-0 tegi, siis sai ka endale 35W blokk ja 4300k pirn lähitule jaoks ära ostetud. Selle paigaldamisest saab ka pilte ilmselt mingil hetkel. Et lähi ja kaugtuli väga erineva tooniga poleks, siis kaugtuleks peaks ostma ilmselt mõne Osrami või Philipsi bluevisioni.
Hetkel:
Praegu ta mul sedasi puhkamas:
Õli jätsin talveks sisse, kuna .. ei teagi miks tegelt (vist seepärast, et kui mõtlesin, et võiks õli ära vahetada oli juba jahutusvedelik välja lastud ja ratast enam käima ei hakanud siis panema) - kevadel vahetan ära igaljuhul.
Jahutusvedeliku lasin talveks välja, kuna ei teadnud, mis tal seal sees on - välja tuli kollakas soga, mille jätsin samasse ruumi seisma (õue temp). Täna vaatama minnes oli antud imelik vedelik jääs - seega vist oli õige otsus see välja lasta.
Tuleval hooajal on eesmärgiks mõnda ringrada külastada - eks ole näha mis sellest saab.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
2 ultimate performance tuuning detaili jäi mainimata:
Puhast õhku juhib mootorisse K&N pestav õhufilter
Esimesed pidurivoolikud on vahetatud vähe asjalikumate vastu (näeb esimeselt pildilt)
Selline asi ka veel, et ratta mudeliks on vin koodi järgi ZX636C6F, mis peaks vastama 2006 aasta mudelile.
Meeleldi laseks ka juhi ja kaasõitja jalatoed mustaks värvida, aga ennem oleks vist mõistlik teiste kogemusi kuulata - seega kes teinud võib infot jagada (kus, mis raha eest, kuidas välja tuli jms)
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Jalatugede värvimist enda ratta kogemuse põhjal küll ei soovita - eelmistest omanikest üks oli seda teinud ja jalatoed näevad nüüdseks päris koledad välja, sest värv, millele jalatald toetub, kulub suhteliselt kiiresti ( http://another.planet.ee/mart-indrek/IMG_1547.JPG )
Kuid suur ja inetu kondoomi meenutav tagaplastik ürita koheselt välja visata ja ratta välimus muutub hoobilt paremaks. Tagumise plastiku junni asemele saab väga ilusa detaili ehitada. Lisaks saab ebayst ka uued ja ilusad suunatuled kommirahaga tellida (Sellisel juhul on takisti samuti vaja suunatule ja pistiku vahele panna.)
Lisaks soovitan kvaliteetsed kukkumispunnid muretseda - kasutaja Ets müüb neid 30 euroga ja saavad oma tööga väga hästi hakkama (St libisemisel ei murdu pooleks ja ei kulu samuti väga kiirelt). Piltidelt tundub, et praegused on suhteliselt lühikesed ja ei ulata kere tervenisti kandma.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Nojah, seda värvi kulmist ma pelgangi - samas on tulnud juba ka mõned ps´id kes on lasknud oskajatel värvida ja tundub, et neil probleeme pole.
Tagumised suunad juba tulevad tegelikult ebay abiga - nagu esimeses postis ka kirjutasin.
Asi millest aru ei saanud on "kondoomi meenutav tagaplastik" ( ) - kui mõtled seda tagumise saba plastikut ( mis tagumise istme ümber on), siis ei teadnudki, et neid mingi erineva kujuga ka tehakse. Äkki tead kohe mõnda linki pritsida infoga või näitad enda ratta sabast pilte?
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Mõtlesin tagaplastikut, mis kinnitub originaalsumpa külge ja mille külge kinnitub omakorda number. Mainisid, et võimaluse korral viskad originaalsumpa välja ja vahetad ta custom'i vastu. Kui seda teed või ei tee, proovi see inetu kompunn sealt tagant igaljuhul minema visata.
Originaalis: http://another.planet.ee/mart-indrek/orikas.jpg Numbrimärk on antud pildil sellepärast kõver, et inetu plastik, mille külge numbrimärk kinnitub, murdus üle lamava politseiniku sõites ära, sai tagarattalt löögi ja lendas täie lauluga vastu summuti alust ja tegi väga palju pahandust (purustas ja lõi erinevaid detaile kõveraks). Seepeale sai numbrimärk nipukatega ajutiselt kinnitatud. Ehitasin uue detaili, mille külge kinnitusid suunatuled ja numbrituli koos numbrimärgiga. Tulemus on siin:
http://another.planet.ee/mart-indrek/uus.jpg Näeb palju ilusam välja või mis? Materjal on alumiiniumist.
Kuid pane tähele uus.jpg pildil sissesuumides jalatugesid - ebaühtlaselt kulunud ja kogu üldmulje on inetu. Ei vaidle vastu, et võibolla oli kogu töö algusest peale lohakalt tehtud, kuid terve loogika ütleb, et värvi kuidas tahad, aga pidevalt millelegi millegagi vastu nühkida, küll ta ära sealt kulub.
Aga kuna sul originaalsummuti on, siis mälu järgi ei andnud musta plastikud väga hästi vahelt minema visata ilma originaalsumpa väljavahetamiseta, sest antud plastik (mille külge suunatuled kinnituvad) kinnitub summuti põhja külge ja summuti külge kinnitub omakorda numbrimärgi alus...
Kuid igaljuhul soovitan summuti välja vahetada - hakkad ise samuti imestama kui ilusat häält ratas tegelikult teha oskab!
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Tegelikult on mul see asi ju tööski mida soovitasid - see suur must plastik junn (numbrialus, numbrituli) sealt tagant ära visata. Esimeses postis isegi uus "toores" lahendus sellest.
Lihtsalt need plastikud kuhu tagumised suunad kinnituvad tahaks alles jätta sinna sumpsi kõrvale - ei punnita see sumps sealt saba alt silma nii tugevasti.
Aga kui tagumised suunad kohal ja küljes, siis näen kuidas see välja nägema hakkab. Võibolla mõtlen ringi ja võtan ka need plastikud sealt kõrvalt ära.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Miks nende suundadega jamate? Ma viskasin kõik plastikud jms sealt minema ja ostsin ebayst tagatule intrigeeritud suundadega.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Enda bikel samuti suunad tagumiste tulede sees ja 3 aasta jooksul pole kordagi ülevaatusel probleeme tekkinud, ega ükski sinikuub selletõttu kinni pidanud. Korduvalt miilitsa ees suund sees sõitnud jne. Võibolla on lihtsalt joppanud koguaeg.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Ilmselt pole enamus miilitsaid lihtsalt kursis miuke see ratas originaalis on/oli. Nii ,et väga ei tasu põdeda.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Seoses selle suunajutuga tuli mõte, kas meil eestis selliseid musti numbrialuseid ei ole, kuhu keegi on LED lahenduse sisse ehitanud????
kiirelt guugeldasin et customitele liigub midagi ja mingid mehed on ise ka neid kokku tinutanud
et välja näeks midagi sellist.....
http://youtu.be/evPlYWwH6o0?t=11m4s
siis vist muidugi ei klapi selle nõudega
– tagasuunatulede laternate valgusavade vaheline vähim lubatud kaugus – 240 mm;
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Zann0 kirjutas:Ma viskasin kõik plastikud jms sealt minema ja ostsin ebayst tagatule intrigeeritud suundadega.
Ise vaatasin ja kaalusin ka seda lahendust, aga .. polnud vist veel piisavalt ballse, et seda teed minna. Samas liigub neid koguaeg ja tellida saab ka hiljem kui hetkel moodustuv lahend ei sobi - ehk siis plaan B.
Kri§to kirjutas:et välja näeks midagi sellist.....
Heh, päris põnev jällegi. Läheb plaan C´ks
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Suhteliselt julge tee mida käia, sest kui ma ei eksi, on liikluseeskirjades/tehnoeeskirjades sätestatud kui palju peab olema suunatulede omavaheline kaugus. Ja ka käesolevas foorumis ringi lugedes on erinevad kasutajad kirjutanud, kuidas tehnoülevaatajad järjest targemaks muutuvad ja erinevatele nõuetele tähelepanu pöörama on hakanud ja enam silma kinni ei pigista. Aja küsimus, mil sarnane asi üha rohkem politsei huviorbiiti sattuma hakkab.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Ma viskasin ka minema osad platikud ja vahetasin sumpsi välja ja tulemuseks oli täielik põrgu ülevaatusega. Hoia siis vähemalt originaaldetailid alles ja pane ennem ülevaatust külge. Tänaval vaevalt keegi keppima hakkab, kui ise lolli ei mängi.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Jalatugede värvimise kohta - laske anodeerida. Üsna suur osa al sulameid lähevad anodeerides mustaks. Eestis muidugi see anodeerimise kvaliteet on nagu ta on. Kui vähe kvaliteetsemat asja tahta, siis tasuks lõuna naabritega suhelda.
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Võru anodeerimise kvaliteet on kriitikat kannatav - http://www.vg.ee/3.1.2.htm
Anodeerimine nõuab täielikku värvivaba pinda ja pinnakvaliteeti anodeerimine ei tõsta. Seega peab läikiva tulemuse saamiseks alumiiniumi enne poleerima.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
justcraizy kirjutas:Ma viskasin ka minema osad platikud ja vahetasin sumpsi välja ja tulemuseks oli täielik põrgu ülevaatusega. Hoia siis vähemalt originaaldetailid alles ja pane ennem ülevaatust külge. Tänaval vaevalt keegi keppima hakkab, kui ise lolli ei mängi.
Minema pole plaanis jah mingeid juppe visata ja see mida teha plaanin peaks seadusega vastavusse ka jääma seega ülevaatusega probleeme ei tohiks tekkida (ok, selle xenoniga ilmselt tekiks mille ette panen)
madispilt kirjutas:Jalatugede värvimise kohta - laske anodeerida.
Anodeerimise kohta pidin uurima rohkem infot (hind, mis eeltöid täpsemalt vaja on), aga olen ära unustanud.
Igatahes jõudsid eelmisel nädalal kohale ka tagumised suunatuled
Võimalusel üritan homme seda sabaalust seal natukene kohendada jälle ja suunad ka külge seada.
Samuti sai hea pakkumise puhul ostetud kevadeks õli valmis - õnnelik väljavalitu Motul 7100 10W-40
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Suunad sai siis külge keeratud täna - mitte veel püsivalt kuid ettekujutus olemas.
Aga pilte ka siis:
Selline auk on seal plastikutes juba sees - vanade suundade pesad siis.
Super jeebai suunad küljes on pilt selline:
Panin aku pealt need ka korra põlema ja lootust on, et isegi autoroolis olevad naised näevad neid kui vilkuma panen.
Ahja, tumeda topelt mull klaasi ja numbritule suutsin ka ära osta - kui kohal, siis ilmselt piltidega update siia teemasse jälle.
Kevad tuleb kuradima kaua sel aastal - ei teagi kuidas te motomehed need talved üle elate tavaliselt.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Mõned tunnid jällegi garaasis veedetud ning võib vist öelda, et sabaalune lahendus on nüüd valmis.
Mõtlen veel, mida nende konksudega teha, mis seal paistavad. Kui väga silma riivama ei hakka, siis jäävad alles - teinekord hea kiivrivõrku sinna kinnitada.
Ahja, piltidelt näha, et tagumise tule juurest on kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ja tulel väike vahe sees, selle sai kah korda
Niipalju on veel vahepeal selgeks saanud, et uut ketti ja hammakaid läheb vaja. Homme plaanis küünlad üle kontrollida, võib-olla peab ka sinna natukene investeerima.
Sellise asja ostsin k&n filtri jaoks ka veel ära
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Niisiis, täna pidin küünlaid kontrollima. Olin ratta lahtivõtmisega juba päris kaugele jõudnud:
kui avastasin, et olen oma küünlavõtme kuhugi kaotanud. Kuna tavalise padruniga on suhteliselt raske neid sealt sügavalt kätte saada, siis lükkasin kontrolli vähe edasi.
Samuti tundub, et kõige vasakpoolsema küünla kättesaamine ei saa kõige lihtsam olema - raami serv asub täpselt augu kohal.
Kuna küünaldega edasi tegeleda ei saanud, siis viskasin kukkumispunnidele pilgu peale - võiks kriipimata olla ikka uue hooaja alguses.
Mõlemal pool selline lahendus, ei oskagi selliseid otsida kuskilt. Olen näinud vaid selliseid, milledel keskel auk ja polt sealt läbi. Peab natukene netis kolama ilmselt või kui keegi teab, kust selliseid saada, siis võib alati kirjutada.
Xenoni sain ka paigaldatud. Leidsin küljekondli küljest täpselt sellise koha kuhu ballast kinnitada.
Hetkel veel ajutiselt kinni seal, peab jälgima, et ballast ise ega juhtmed keeramisel amortidele vastu ei hakka käima.
Lõpuks ka väikene tiiser uute suunakatega
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Kukkumispunnidest niipalju, et sain teada, et tegemist on Harris Performance osadega - eriti see mind ei aita, kuna eraldi neid punnide otsasi ma müügis ei leidnud.
Ps-i tuli ka ettepanek lükata liivapaberiga siledamaks ning siis viltkäiaga ilusaks lasta, aga kuna need mul isegi lühikesed olid, siis pärast maha lihvimist pole neist kukkumisel eriti tolku.
Kergem variant on muidugi teise lahendusega uued osta, kuid need tunduvad kuradi mugavad - keerad vaid vana punni vindiga välja ja uus asemele. See eeldab muidugi seda, et on kuskilt võtta seda, mida sinna asemele keerata
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Kukkumispunnide slaiderid kannatab alati ju uued treida. Kui ei leia kedagi kes oleks nõus valmis tegema, siis võta ühendust.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Treimine kõige lihtsam jah. Tuleb vaid leida sobivat (tööstus)plasti, vana näppu ja treiali poole.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Uute treimise peale mõtlesin ise samuti, aga mõte jäi poolikuks kuna ei osanud arvata kus kohast sellist toormaterjali saada, millest need treida lasta.
Uurin vähe ise maad ja kui targemaks ei saa, siis ilmselt võtan kasutaja madispilt´iga ühendust.
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
qetuo kirjutas:Uute treimise peale mõtlesin ise samuti, aga mõte jäi poolikuks kuna ei osanud arvata kus kohast sellist toormaterjali saada, millest need treida lasta.
Uurin vähe ise maad ja kui targemaks ei saa, siis ilmselt võtan kasutaja madispilt´iga ühendust.
Ertacetal
http://www.tplast.ee/index.php?page=312 ... uct_id=258
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
Mul mõlema kawaga oli sama teema mis sul - ühe küünla kättesaamine koduste tööriistadega vähe keeruline Kuidagi nad sealt ma välja nad nokkisin, lihtne just ei olnud
Re: Kawasaki ZX-6R 2005 - qetuo
henrij kirjutas:
Tänud lingi eest - vaatan, mis ma sealt kasulikku teada saan!
justcraizy kirjutas:Mul mõlema kawaga oli sama teema mis sul - ühe küünla kättesaamine koduste tööriistadega vähe keeruline
Kuidagi nad sealt ma välja nad nokkisin, lihtne just ei olnud
Selline mulje jäi mulle ka, et lihtne see olema ei saa.
Samas selline tööriist aitaks asjale kaasa
Ratta juurde jõuan 2 nädala pärast uuesti, niikaua peab silmad lahti hoidma, ehk leiab kuskilt midagi sarnast.
Keda tulevikus peaks huvitama, siis jalaraudade anodeerimise kohta saatis selline koht nagu galvaanika.ee endapoolse hinnapakkumise - mustaks anodeerimine orienteeruvalt 120€.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.