ABS: pro et contra


reimps

Re: ABS: pro et contra

Lugemata postitus Postitas reimps »

Pole ma saanud seda luksust (nagu tsikli-ABS on) rattaga proovida, aga autoga küll. Ma tean, et pole tegelikult võrreldavad. Aga terve mõistus ütleb mulle küll, et kui ABS annab pidurdaes järgi, st rattad veerevad vahetevahel, siis blokkis ratastega peaks kiiremini pidama saama - autoga saab ja seda olen küll testinud nii meelega kui tahtmatult erinevatel pinnastel ja erinevate rehvidega.
Täitsa vabalt ei saa tsikli ja auto vahele võrdusmärki tõmmata, aga ma räägin rohkem enesetundest - ma ei tahaks küll äkkpidurdust teha ABSiga, olgugi, et juhitavalt. Kuidagi sisse on harjunud, et tahan tõmban plokki, tahan teen ise ABS-i moodi tippimist. Mis teha, vanad harjumused.
Aga kui muudetaksegi ABS kahustuslikuks, siis mingi hetk on juba kõik harjunud, kuigi see võtab aega aastaid.

Ega väga värsked autojuhid meil siin ei oskagi enam vanakooliautodega pidurdada - kas kiruvad, et ei pidurda või tõmbavad loha. Samas ABS-iga suudavad eeskujulikult pidurdada. Ma suudan aga harjumusest ABS-ivaba masinaga paremini seisma saada, vähemalt seni on see tendents küll selline olnud..

Kes mäletab, mille üle üldse vaieldakse?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”