ABS: pro et contra

Kasutaja avatar

Martinez
Postitusi: 405
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: ABS: pro et contra

Lugemata postitus Postitas Martinez »

reimps kirjutas:

Nimelt on ABS ju vist ikka selline seade, mis pidurdamisel juhitavust säilitada aitab, kuid seeläbi kipub pidurdusteekond pikenema. Sellepärast ma ei tahagi seda lisa, sest ma pigem pidurdan blokkis ratastega ennast kasvõi külili, selle asemel et juhitavana takistusse (aeglasemalt) sisse sõidan.

Kas see pidurdusmaapikenemise jutt (rattaga) on Sul isiklikust kogemusest?

Kaasfoorumlane ju üleval pool linkis video kus professionaalid tegid läbi erinevaid katsed identsete (va abs&nonabs) ratastega ning kõigil oli pidurdusmaa ABS rattaga lühem.

See ei käi nüüd, reimps, Sinu pihta, aga tundub, et osa rahvast siin ei vaevugi fakte kontrollima ja teiste osapoolte argumente kuulama vaid raiub ikka oma.

EDIT: Pasten siia siis selle eelpool mainitud posti ka:

extremist kirjutas:

No ma ei saa aru, keegi seletage ära :?
http://www.youtube.com/watch?v=X6kO6ltk3a0 nendel vendadel on asi käpas ja testis on ainult fokuseeritud kõik pidurdamisele (erinevalt liiklus-situatsioonist) ja ABSiga said kõik kiiremini pidama

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”