ABS: pro et contra
-
- Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: ABS: pro et contra
reimps kirjutas:Nimelt on ABS ju vist ikka selline seade, mis pidurdamisel juhitavust säilitada aitab, kuid seeläbi kipub pidurdusteekond pikenema. Sellepärast ma ei tahagi seda lisa, sest ma pigem pidurdan blokkis ratastega ennast kasvõi külili, selle asemel et juhitavana takistusse (aeglasemalt) sisse sõidan.
Kas see pidurdusmaapikenemise jutt (rattaga) on Sul isiklikust kogemusest?
Kaasfoorumlane ju üleval pool linkis video kus professionaalid tegid läbi erinevaid katsed identsete (va abs&nonabs) ratastega ning kõigil oli pidurdusmaa ABS rattaga lühem.
See ei käi nüüd, reimps, Sinu pihta, aga tundub, et osa rahvast siin ei vaevugi fakte kontrollima ja teiste osapoolte argumente kuulama vaid raiub ikka oma.
EDIT: Pasten siia siis selle eelpool mainitud posti ka:
extremist kirjutas:No ma ei saa aru, keegi seletage ära
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=X6kO6ltk3a0 nendel vendadel on asi käpas ja testis on ainult fokuseeritud kõik pidurdamisele (erinevalt liiklus-situatsioonist) ja ABSiga said kõik kiiremini pidama
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.