Kiirenduse võistlusklasside muudatus al. 2013.a.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kiirenduse võistlusklasside muudatus al. 2013.a.
sepp kirjutas:et 600 pikendusega ja 1000 turbokas on uuel hooajal ühes klassis?
põhimõtteliselt jah, ainult selle väikese nüansiga, et neid 600-seid pikendustega pille pole sõitnud suurt kiirendustel enam viimastel aastatel.
viimase hooaja statistika - mälu järgi:
- etapp E-klass - 2 võistlejat (ja ka 1 neist läks peale ühte ajasõitu kalale ära)
- etapp E-klass - 2 võistlejat
- etapp E-klass - Nightrace Pärnus - erand kuhu võistluse iseloomu ja asukoha tõttu tulnud rohkem võislejaid (s.h. mina ise) ehk kokku 6 ja ka neist 1-2 olid pigem streetbike klassi rattad.
- etapp E-klass - Läti, 2 võistlejat, neist üks lätlane (streetbike tegelikult siis)
Kui nüüd keegi väidab, et sellist klassi kellegi jaoks tarvis on (peale nende kes pensiopõlves lapseelaste ees tahavad vastu rinda taguda kui kõvad motomehed nad nooruses olid, et kapp teise koha karikaid täis sai...) - andke tuld. Mõni meist on sõitnud isikliku parima aja parandamise eesmärgil viimasel ajal (Belku näiteks, või mina ise vahel harva) - seda võib sama edukalt edasi teha koos nende 1000cc ratastega kui tahtmist on. Karikapläniku võib poest ka osta, kui see oluline on, tuleb soodsam.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.