ABS: pro et contra


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: ABS: pro et contra

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No ei tea. Mul selle aasta ratas, seega nii uus kui veel annab ja mitte väga väike (800 kuubine) ja pole sellel mingit ABS-i. Ja jumal tänatud. Ja pole ma elus omal ratast alt pidurdanud. Ja mu tsiklisõidu-elu on ikka päris pikk. Õppige mõlema rattaga õigesti pidurdama parem. Hetk enne tagumisega, mis tõmbab tagaosa alla ja siis kohe esimesega - tulemuseks väiksem sukeldumine, parem pidurdus ja väiksem tõenäosus esiratta blokeerumiseks. Lisaks ka veel seda, et kui te sõites veidigi kaugemale ette vaataksite, poleks teil hädapidurdust üldse vaja. Ei sõida teie siis kellelegi otsa, ei sõida teile keegi ei ette ega sisse. Ega jookse ette ükski loom. Ei võta teid rajalt maha ükski radariga politseinik, kuigi pidevalt sõidate lubatust kiiremini. Õppige parem oma meeli kasutama ja kasutage uut tehnikat nende täiendusena, mitte asendajana. Alles siis algab lõbu. Nii auto kui rattaga. Mina naudin igal juhul "naturaalset" sõitmist, ilma igasuguste "abimeesteta". Ja arvan, et igale oma. Kes tahab, toppigu masin tehnikat täis. Kes tahab, sõitku naturaalse rattaga. Ei meeldi mulle need vägisi tehtud ettekirjutused. Siiski, usun, et praegune ratas on minu viimane, st peab vastu nii kaua, kui veel sadulas püsida suudan. Ja seda masinat need uued regulatsioonid õnneks enam ei puuduta, st - elan üle.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”