ABS: pro et contra


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: ABS: pro et contra

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mina võtaks küll ilma ABS-ta auto. Või siis sellise, kus ABS rakenduks alles kiirustel 60 +.
Enamus sõite on linnas ja kusagil libedal ristmikul, kus ühe ratta all on asfalt, teise all jää - no mul on jumalast savi, kas ma saan pidama otse või külg ees. ABS-ga sõidad uhkelt otse ristmikule välja, kuigi võiks pidama saada. Õnneks käsipidurile ABS veel ei mõju ja see riist on mitu korda aidanud, sest tõmmates masina nurga alla, saad pidama (erineva pidamisega teel siis igal rattal oma rada) või siis läbitud kurvi, kust muidu oleks otse pannud. St kurvis käsipiduriga masin risti ja gaasi, selmet pidurit tampida.

Tsiklil... olen sellisel õlgukehitaval positsioonil. Parem, kui ei ole vidinaid, mis masina jälle kallimaks ja keerukusest tulenevalt lagunemisaltimaks muudavad. Algupäraselt oli ikkagi nii, et tsikli ostis see, kes autot osta ei jõudnud.
Aga juba ammu on läinud asi vastupidi.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”