Rumalad küsimused 2
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Piipz kirjutas:Kas neid Webasto asju saab misiganes autole panna? Ka mingile 30 aastat vanale ameeriklasele näiteks? Ja kas neid tehakse niiöelda stepslivariante ka selliseid, kus akulaadija juba küljes. Ehk olid piisavalt rumalad küsimused (ja laisad).
webasto ja eber on alati ainult põletiga variandid.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused 2
petz61 kirjutas:meie talvises kliimas oleks kõige parem paigaldada komplekt ploki - ja salongisoojendus koos akulaadijaga
Arusaadav aga kui ma elan kortermajas siis ei ole nagu mõeldav, et lasen korteri aknast juhtme rippu ja ühendan autot laadima.
Eramajas elades laseks selle kohe paigaldada. Siis peaks olema ikkagi eraldi akulaadija, et korra nädalas aku tuppa laadima vedada.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Nu jah, põhjamaades on enamustes kämpades ja kortermajades postid parkimiskohtade kõrval.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Koli maale ja kaks muret ühe hoobiga lahendatud, saad panna webasto ja ei pea lühikeste otste pärat muretsema või saad vedada rahulikult juhtme õue!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Rumalad küsimused 2
Kas keegi teab Webasto hooldajat? Audile originaalis paigaldatud variandi ahi ei hakka tööle, tööle läheb vaid ventikas puldist.
Re: Rumalad küsimused 2
pets&kats kirjutas:Pan kirjutas:kalmer1989 kirjutas:Hmmm
Siklimehed ei saagi trahvi kiiruskaameratelt? Pildistavad ju eestpoolt.
Tsiklimehed ei saa tõesti kiiruskaameratelt trahvi. Täpselt sellel sinu mainitud põhjusel. Tegelikult nad vist tsiklit isegi ei pildista mitte.
Maanteel olevad liikluskaamerad tõesti mootorratast ei pildista. Lase aga julgelt postist mööda ja juba kilomeetri pärast ootab sind marjametsa ääres operaator Kõps oma meeskonnaga, kes näitab ahjusooja videolindi pealt kui kiirelt ja täpselt sa radarisse lendasid
Mis loll jutt see nüüd on?
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
5Kw eberspächer tarbib täisvõimsusel 55W ja normaal olukorras 35w, salongi vent on umbes 50w, kokku võrdub umbes sellega, kui sa lähituled põlema jätad.
kogutarbimine on u. 8,3A
tavaline soojendus tsükkel eelprogrammeerimisel on 120min
80Ah aku puhul saaks 10h kasutada, 2h puhul kasutatakse 20% aku mahtuvusest
70% laadimiseffektiivsuse juures teeb see umbes 1h sõitu
Reaalselt ei tohiks probleemi olla, kui tunnike ennem starti töötab ja siis tund sõitu saab.
Mul on olemas eberile diagnostika ja head hinnad varuosadele.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kalvar kirjutas:Kas keegi teab Webasto hooldajat? Audile originaalis paigaldatud variandi ahi ei hakka tööle, tööle läheb vaid ventikas puldist.
Parkli http://www.parkli.ee/
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kalvar kirjutas:Kas keegi teab Webasto hooldajat? Audile originaalis paigaldatud variandi ahi ei hakka tööle, tööle läheb vaid ventikas puldist.
Äkki lülitad ise kogemata valesse reziimi? Mul on bussil webasto peal ja võimalik on progeda ta nii soojendama kui ka lihtsalt tuulutama, kus ahi ei töötagi ja ainult vent puhub. "By default" peale toite kadumist lükkab minu Webasto ette 3 eelprogrammeeritud kellaaega automaatseks sisselülituseks, millest kaks on soojendus- ja üks on lihtsalt tuulutusreziim.
Kui rääkida tarbimisest, siis tegelikult tarbib ta päris ohtralt. Näide iseenda pealt: talvel igal hommikul 30 min enne käivitamist automaatset soojendust ja siis 2km töölesõitu sooja autoga (töölesõit kestab u 4-5 min) ning aku vajab kord kahe nädala tagant aku laadimist. Njah - kas nüüd keegi teine on analoogses situatsioonis, eriti selle "ülipika" töölesõidudistantsi osas aga kui ikka peale kütmist ainult 15-20 min sõitu tuleb, siis on laadimisvajadus talvel väga aktuaalne.
Mina tegin lahenduse, kus bussi katusele sai üks 15W päikesepaneel koos automaatkontrolleriga ja see laeb akut seismise ajal otse looduse lõputu energia abil. Kusjuures see paneel ei vaja otsest päikest, vaid piisab ka lihtsalt valgusest. Muidugi talvel on vaja sõiduki katuselt lund rookida
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Ja ööseks (pimeda ajaks) pargid bussi tänavalaterna alla ja laed akut onu Edgari kulul, äss diil ju!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused 2
StreetMoto kirjutas:Näide iseenda pealt: talvel igal hommikul 30 min enne käivitamist automaatset soojendust ja siis 2km töölesõitu
sooja autoga (töölesõit kestab u 4-5 min) ning aku vajab kord kahe nädala tagant aku laadimist.
Kui korra paari nädala tagant vaja laadida siis on täitsa norm. Mul see sõiduaeg ongi nii 15-20 min et polegi siis kõige hullem. Kui 2 x nädalas vaja laadida vot siis on nagu jama juba
Re: Rumalad küsimused 2
StreetMoto kirjutas:Kalvar kirjutas:Kas keegi teab Webasto hooldajat? Audile originaalis paigaldatud variandi ahi ei hakka tööle, tööle läheb vaid ventikas puldist.
Äkki lülitad ise kogemata valesse reziimi? Mul on bussil webasto peal ja võimalik on progeda ta nii soojendama kui ka lihtsalt tuulutama, kus ahi ei töötagi ja ainult vent puhub. "By default" peale toite kadumist lükkab minu Webasto ette 3 eelprogrammeeritud kellaaega automaatseks sisselülituseks, millest kaks on soojendus- ja üks on lihtsalt tuulutusreziim.
Kui rääkida tarbimisest, siis tegelikult tarbib ta päris ohtralt. Näide iseenda pealt: talvel igal hommikul 30 min enne käivitamist automaatset soojendust ja siis 2km töölesõitu
sooja autoga (töölesõit kestab u 4-5 min) ning aku vajab kord kahe nädala tagant aku laadimist. Njah - kas nüüd keegi teine on analoogses situatsioonis, eriti selle "ülipika" töölesõidudistantsi osas aga kui ikka peale kütmist ainult 15-20 min sõitu tuleb, siis on laadimisvajadus talvel väga aktuaalne.
Mina tegin lahenduse, kus bussi katusele sai üks 15W päikesepaneel koos automaatkontrolleriga ja see laeb akut seismise ajal otse looduse lõputu energia abil. Kusjuures see paneel ei vaja otsest päikest, vaid piisab ka lihtsalt valgusest. Muidugi talvel on vaja sõiduki katuselt lund rookida
Tänud Neeme! Nyyd loodetavasti talv hooleta, oligi ventika peal reziim! Kuna mu teisel autol ventika reziimi pole siis arvasin, et ahi ei tööta lihtsalt...
Teadmiseks siis teistele samasugustele totudele, siis eelnevalt kontrollida yle menyy seadistusest Webasto rezhiimi olek (kuigi saksakeelne) ja siis valik teha kyttele ning tallata kaugjuhtimisnuppu hommikul!
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused 2
petz61 kirjutas:mis vahendiga saab kõige tõhusamalt eemaldada autol kleepsude liimi
Ennem spetsiifiliste kemikaalide kallale asumist proovi WD40. Osasid liime lahustab edumeelsemalt kui atsetoon.
Re: Rumalad küsimused 2
Kus ma saaks sellise ansambli nagu рождество lugusid arvuti tirida. Tahaks albumite kaupa normaalse kvaliteediga mitte lugusid jupiti suvalt netist. Torrentist ei leia krt.
Re: Rumalad küsimused 2
Hurt kirjutas:Kus ma saaks sellise ansambli nagu рождество lugusid arvuti tirida. Tahaks albumite kaupa normaalse kvaliteediga mitte lugusid jupiti suvalt netist. Torrentist ei leia krt.
http://tfile.me/forum/download.php?id=4 ... 1111111111
Kontrolli, et viiruseid sisse poleks suratud, nagu ikka.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Rumalad küsimused 2
petz61 kirjutas:mis vahendiga saab kõige tõhusamalt eemaldada autol kleepsude liimi
Nitrolahusti.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Loff kirjutas:petz61 kirjutas:mis vahendiga saab kõige tõhusamalt eemaldada autol kleepsude liimi
Nitrolahusti.
NL võib värvi tuhmistada väike tõenäosus aga olemas siiski .
Brake cleaner või silicon off - viimane küll lahjavõitu aga turvalisem .
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Nitrolahustiga tuleb osata ümber käia lihtsalt. Kes ei oska, neile ei soovita tõesti.
3M-l oli spets vahend olemas.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused 2
petz61 kirjutas:mis vahendiga saab kõige tõhusamalt eemaldada autol kleepsude liimi
Mägiaivari teip. "tupsutad" sellega tasapisi ja värvipind jääb kahjustamata. Lahustitega mällimine on paras tati laialihöörumine
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Ma kujutan ette , kui 3 a vana kleepsu Ducktape`iga "tupsutama" hakkad on tulemus selline .
Üldiselt on need klepsud päiksega kinni põlenud sinna kenasti ja see liim osadel pärik kõvaks tõmmanud .
Re: Rumalad küsimused 2
Vana ja kõvakskuivanud kleepsule tuleb vist tõesti lahustiga lähendeda.
Kusjuures, enne kui lahustitega pärast jebima hakata saab ka kuumapuhuriga kleepsu maha nii, et liimi värvi külge ei jää. Lased kuumapuhuriga kleepsu natuke soojemaks ja siis vaikselt hakkad nurgast teda maha jebima. Tähtis on, et sooja liiga palju ei anna, ehk siis vaikselt soojendad, proovid ja kordad, kuni oskad piisavalt kuuma kleepsule anda. Kui üle kuumutad, siis on kleepsu jebimise peale oht ka värvi kahjustada. (N.B Käeküüned peavad olema enam-vähem lõigatud ja mitte eriti rõvedad )
Liimijälgede puhastamiseks on mingi spetsiaalne akutrelli otsa käiv otsik, mis jäljed maha nühib. Kuna aga peaaegu kellegil seda kodus ei ole, siis töötab kõige paremini bensiini või puhastusbensiiniga kaetud kalts, mida paar sekundit liimi peal hoida ja siis kätele valu anda.
Edu,
Magi
Re: Rumalad küsimused 2
Kas Kui mootorratta tagumise kiige laagrid on läbi ja loks on sees ,kas see võib põhjustada keti maha viskamist ?
Re: Rumalad küsimused 2
Liimijälgede eemaldamisest:
Kunagi mingid kleepsuliimi jäljed sain ära koristatud tavalise WD-40 õliga. Pihustasin veidi liimipläraka peale, ja mõne minuti pärast oli liim pundunud sültjaks massiks, mida sai puidulaastu ja peldikupaberiga maha kraapida või siis sõrmega lihtsalt rullideks hõõruda ja ära koristada.
Eks liime ja aluspindu ole mitmesuguseid, kuid mõnikord saab ka nii..
Re: Rumalad küsimused 2
motarded kirjutas:Kas Kui mootorratta tagumise kiige laagrid on läbi ja loks on sees ,kas see võib põhjustada keti maha viskamist ?
Teoreetiliselt võimalik, praktiliselt pole. Kui lokse juba nii suur, et saab keti maha visata, siis otsesõitmine poleks üldse võimalik, ratas ujuks hullu moodi.
Samasuguse tulemuse annaks aga ketihammaka poolne lahtine mutter, vibab ja loobib ka keti maha.

-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Siiani on kõige parem olnud 3M Scotch-Weld citrus cleaner...
Põhimõtteliselt kärab ka Brake Cleaner või mõni pigieemaldusvahend. Igasugused mägiaivari teibid ja muud asjad võid kohe nahhui visata sellise töö jaoks.
ega mingit kunsti polegi. natuke leotamist ja siis kaltsule valu... Tähelepanu peab pöörama ka sellele, et ega ükski vahend alla 10+ kraadi eriti mõjuda ei taha.
kuigi 3 aastat peal olemine pole mingi näitaja, kui on vähegi kvaliteetne kleebis ...
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
würthi pro clean on ka päris hea. Erinevalt brake cleanerist ei aurustu nii kiiresti ja seega leotab veidi kauem seda sodi
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused 2
...tänud siis igasuguste soovituste ja nõuannete eest ja nüüd siis vastus oma enda küsimusele...nüüdseks sai viimanegi kleepsudest jäänud liim eemaldatud. kõige parema tulemuse andis mingi motipi ketipuhastusspray ja lõpp puhastus nitrolahustiga, kusjuures ei reageerinud see liim lihtsalt lahustile mitte mingil viisil, proovitud sai algul ka würthi pro clean-i ja teisi vahendeid kuid need vahendid polnud ketipuhastusega võrreldes just kõige efektiivsemad , samuti ei teinud liimile absoluutselt mitte midagi wd40, pigileotus , bensiin, aga etanooli baasil valmistatud vedelikke ei raatsinud niisama kaubiku kerele raisata