Hälvik-autojuhid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
noone kirjutas:Ei saa aru tüüpidest, kes õigustavad end, et mina ei pimesta teisi täistuledega sõites. Pimestad! Ja et ära vaata vastutulija tuledesse, kuhu siis vaadata, põõsasse? Kui teele pilk suunatud, siis tahtmatult vaatad ka tuledesse. Suhteliselt idiootsed väited sul reimps. Kui lähituledega piisavalt ei näe, siis probleem sinus endas.
Minu väited võivad sinu jaoks idiootsed olla, aga ma räägin reaalsetest kogemustest. Neljarealisel vastutulija tuledesse vahtimine tähendab, et sa suunad pilgu ca 15-30 kraadi vasakule ja paremat serva sa lihtsalt ei näe..
Ma pole siin midagi õigustanud, ma selgitan suheliselt korrektses eesti keeles, miks ma pean naljakaks väidet stiilis "neljarealisel täitega sõitjad on mu**id ja mongolid". Kui mulle vastutulija täied, udukad vms silmadele käivad (ja mul on silmad tänu kunagisele silmaopile eredale valgusele tundlikumad kui ehk teistel), siis ma annan oma tulede vilgutamisega märku. See üldlevinud praktika toimib ka mu enda puhul - kui mulle vilgutatake, võtan maha, sest ju ma siis seda konkreetset kodanikku pimestan. Ja seda juhtub näiteks Tln-Võru trassil max 5 korda, kui keegi mingeid numbreid tahab (seda eelmise aasta kogemuste põhjal).
Vaadake oma esiklaasid kriitilise pilguga üle, see on üks esimesi asju, mis vastikut pimestamisefekti tekitab - pisikesed kriimud panevad vastutulija valguse murduma ja sädelema.
Suht tänamatu selgitamine, mida ma siin teen - mina ennast ei muuda, sest ma tean, mida ma teen ning pean seda õigeks, kuidas ma asju teen. Pole ka päris roheline, kui asi erinevate aparaatide roolimisse puutub. Kui ma mõne mehe arvates olen nüüd selle eest mahalaskmist väärt, siis palun väga, aga see ei muuda asja - ma ei hala mingil minu jaoks pseudopõhjusel.
Aga mille üle ma halaks, oleks Tallinna teede korrasolek - kui isegi auke pole (Sõpaka Tipipoolne ots näiteks), siis pikirööpad on sellised, et sain üleeile järjekordselt massiivse veelainega üle uhutud. Trolli rataste alt, trollijuhti ei süüdista, sest tema tiksus niigi mingi 30-40 km/h, aga tänu neile türastanud rööbastele oli trollist ettejõudmine tõeline "fuck, nüüd on minek"-moment. Vihmasadu oli keskmisest tugevam, minu kiirus tavapärane, st legaalne+20. Ja neid kohti on veel ja veel linnas, Tondi tänav, põhimagistraalid jne..
Halan sellepärast, et muud ette võtta ei viitsi, pealegi pole ma ametlikult Tallinna elanik. Aga halamine on in.
EDIT: See viimane hala on siis selle suhtes, et ma olin rattaga ja sõidutagi pesen ma ise, mitte ei vaja Tlna teedevalitsuse teeneid selleks. Visiir oli ka lahti, sest ma ei saa kinnise visiiriga sõita - justnimelt pimestab, sest see on eelmisest matsust kriibitud, aga mendid võtavad vaba raha kogu aeg ära, ei saa uut visiiri osta. See on ka hala.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Reimps ära hala nagu eit! Kõigile on teada, et ainuke mootorratas mis kõlbab Tallinna tänaval sõitmiseks on traiel ning seda ainult sportlikust huvist. Sõida trolliga ja asi korras
Re: Hälvik-autojuhid
jah sõida trolliga siis saad aknast taskulambiga autojuhte palju paremini pimestada
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
P*tsi küll, mina ja mu postid hoiavadki foorumit elus
Mul on muide vägagi terava valgusvihuga taskulamp, strobofunktsioon lööb ilusti pildi värvilisi mullikesi täis (ma enam ei proovi mitte kunagi peeglist 250+ luumenilist lampi otse silma lasta endale). Lähen teibin selle lenksu külge ja kütan õhtul linna peale mu** olema. Kui auto üles leian, teibin selle lambi katusele, sest seal on ta täpselt tavalise auto juhi silmade kõrgusel.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
426f kirjutas:jah sõida trolliga siis saad aknast taskulambiga autojuhte palju paremini pimestada
![]()
Sa ka ikka veidi arengupeetusega. Tehti just ju selgeks, et mitte kanged tuled ja suured lambid ei pimesta juhti vaid sinu kriibitud esiklaas.
Re: Hälvik-autojuhid
kurat nühkigu siis oma autodel akna klaasid liivapaberiga matiks
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 09 Sept 2008, 00:39
- Tsikkel: honda cbr900rr suzuki gsf600
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Hälvik-autojuhid
426f kirjutas:jah sõida trolliga siis saad aknast taskulambiga autojuhte palju paremini pimestada
![]()
kurat, sihukest asjandust oleks taha akna peale vaja mõne mõngli tarvis, kes taga sõidab
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Tolvanid.
Saage ükskord aru, inimesed näevad erinevalt. Kui nägemine on heas korras, siis vastutuleva sõiduki tuled on kaks väikest punkti, mis tõenäoliselt tõesti ei pimesta. Inimesed, kelle nägemine on keskmine või lubatud miinimumpiiri lähedal, samuti ka prillikandjad, näevad autotulesid kahe parajat mõõtu pimestava plärakana. Samas, tulenevalt halvemast nägemisteravusest, näevad nad ka maanteed ja ümbritsevat halvemini ja nii ongi, et esiklaas on tulesid täis ja näha pole mitte muhvigi. Selliseid inimesi on ümbritsevas liikluses vähemalt pooled. Ning ei maksa vinguda, et ostku paremad prillid või käigu operatsioonil, perfektse nägemise tagaajamisega võib silmad väga ruttu hoopis pekki keerata. See on lihtsalt asi, millega peab arvestama. Kui keegi tahab teada, mismoodi keskmine kodanik autos ümbritsevat näeb, pangu kergelt nägemist vähendavad prillid ette ning mingu vihmase ilmaga trassile sõitma. Ning andku pärast teada, kuidas oli.

-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
pimestab ikkagi enamuses boomereid, sellepärast nad/me sõidamegi udutuledega niikaua kui vähegi võimalik tsikliga sõites pimestavad jällegi maasturid, sest tuled on täpselt silmade kõrgusel ja rekkasid pimestavad millegipärast kõik masinad väga kergelt(nad ei hoia end tagasi seda näitamast ka eriti).
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Rekad on hoopis omaette mass, nemad- võrreldes meiega lausa "elavad teedel" ja näevad päevast päeva 10x rohkem hälvikuid. Pole siis ime, kui paarsada vatti silmevahele saad, oma lohakusest.
See on hoopis teine maailm, kui väikse tatitopsiga maanted nühkida.
Hiljem; See regullimatta tuled on ka nii ja naa. Mõnel autol (Näiteks minu MB w124 ) on udutuled ühe klaasi taga ja suht lähestikku põhituledega. Eks mind vihatakse ka selle eest, eriti pimedal ajal ja sita nähtavusega.
Näiteks http://www.poekaubad.ee/images/listings ... 68-311.jpg
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Hälvik-autojuhid
vintisvint kirjutas:Rekad on hoopis omaette mass, nemad- võrreldes meiega lausa "elavad teedel" ja näevad päevast päeva 10x rohkem hälvikuid. Pole siis ime, kui paarsada vatti silmevahele saad, oma lohakusest.
See on hoopis teine maailm, kui väikse tatitopsiga maanted nühkida.
igapäevaselt öösiti sõites muutub valulävi suhtselt madalaks tõesti.
Pigem polegi probleem nendes inimestes, kes kauged peale unustavad-vilgutad korra ja kõik on ok.
Kõige häirivamad on kehva regulliga tuled(jääb just xenoni puhul silma) ja kui vilgutada julged saad kauged vastu:)
Et päris OT poleks siis:
Olen ka paljude silmas natuke(palju) hälvik. Kui inimesed ei oska mitmerealisel esimest rida kasutada siis istun, vasak suund sees, taga. Kui kiire on siis vilgutan ka natuke...
Mitte ei saa aru miks eestis inimesed peavad teises reas sõitma koguaeg. Tüüpiline pilt järvevanal - esimene rida on tühjem kui teine.
-
- Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
kas uue seadusega mitte see kohustuslik esimeses reas kulgemine ära ei kõrvaldatud? soovituslik on see siiski! parandage kui eksin, pole aega sukelduda paragrahvidesse
tulede teema on tõesti päevakorras nagu igal aastal, mis järgmiseks võtame äkki talverehvid ka ette
?
päris igapäevaselt ei sõida öösiti kuid siiski piisavalt tihti et kursis olla praeguste oludega.
mis puudutav nelja rida ja tallinna-tartu otsa peal siis kannatab tõesti enamus sellest läbida ka täistuledega(valgustatud alad välja jättes)
oman ka suhteliselt kehva nägemist, kuid vastavate kattekihtidega prilliklaasid on siinkohal end õigustanud, lisaks kui ikka auto esiklaas siiruviiruline on pole miskit parata et paha sõita on eesti tingimustes.
mina isegi eelistan kui mulle ka vastu sõidetakse kagutuledega sest siis on ka vastutulev sõidusuund kõvasti rohkem valgustatud, mis omakorda aitab ohtu varem märgata
kogu eelnev siiski puudutab regullitud tulesid ja mitte isegpaigaldatud xenon seasilmasid
udukate kohta mäletan aastaid tagasi lõppastme koolituselt ühte toredat õpetliku osa, et udutuled toovad tähelepanu auto ette ja seega silmad/aju ei suudagi kaugemalt miskit otsida(või midagi sellist) ehk siis tähelepanu on alateadvuslikult juba eredama valguse poole suunatud auto nina ette. puht põhimõtteliselt ei sõida udukatega, sunnitud olin selleks vaid siis kui lähituled andsid saba ühe päevase vahega, sedagi õnneks suvel
teadmist mööda, udukad peaks olema lubatud nüüd kasutada päevatulede asemel aga mitte koos lähituledega. aga talvel hangede tagant ristmikul on viimane asi mida näha just need udukad kuskil asfalti nühkimas.
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Hälvik-autojuhid
simp kirjutas:Mitte ei saa aru miks eestis inimesed peavad teises reas sõitma koguaeg. Tüüpiline pilt järvevanal - esimene rida on tühjem kui teine.
Asulavälisel teel ei tohi sõita vasakpoolsel rajal kui parempoolne rada on vaba. Järvevana on aga asulasisene tee ja seal see punkt ei kehti ning ei ole vahet, mis rajal sa sõidad.
indumen kirjutas:udukate kohta mäletan aastaid tagasi lõppastme koolituselt ühte toredat õpetliku osa, et udutuled toovad tähelepanu auto ette ja seega silmad/aju ei suudagi kaugemalt miskit otsida(või midagi sellist) ehk siis tähelepanu on alateadvuslikult juba eredama valguse poole suunatud auto nina ette.
Alateadvusega pole nüüd siin otseselt seost. Eredas valguses tõmbuvad pupillid kokku, mille tulemusena pääseb vähem valgust läbi, seetõttu ei näe nii hästi ka (kaugemal asuvat) vähemvalgustatud ala.
-
- Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
mmz kirjutas:indumen kirjutas:udukate kohta mäletan aastaid tagasi lõppastme koolituselt ühte toredat õpetliku osa, et udutuled toovad tähelepanu auto ette ja seega silmad/aju ei suudagi kaugemalt miskit otsida(või midagi sellist) ehk siis tähelepanu on alateadvuslikult juba eredama valguse poole suunatud auto nina ette.
Alateadvusega pole nüüd siin otseselt seost. Eredas valguses tõmbuvad pupillid kokku, mille tulemusena pääseb vähem valgust läbi, seetõttu ei näe nii hästi ka kaugemal asuvat vähemvalgustatud ala.
point siis, et kaugemale ei näe siis enam nii hästi
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
mmz kirjutas:simp kirjutas:Mitte ei saa aru miks eestis inimesed peavad teises reas sõitma koguaeg. Tüüpiline pilt järvevanal - esimene rida on tühjem kui teine.
Asulavälisel teel ei tohi sõita vasakpoolsel rajal kui parempoolne rada on vaba. Järvevana on aga asulasisene tee ja seal see punkt ei kehti ning ei ole vahet, mis rajal sa sõidad.
Lubatud või mitte, normaalsed inimesed tõmbavad kõrvale, kui keegi tagantpoolt kiiremini tuleb. Aga kui täpne olla, siis ütleb liiklusseadus:
§ 16. Liikleja kohustused. (1) Liikleja peab olema viisakas ja arvestama teiste liiklejatega ning oma käitumises hoiduma kõigest, mis võib takistada liiklust, ohustada või kahjustada inimesi, vara või keskkonda.
Re: Hälvik-autojuhid
Päris nõus ei oleks. Arvan, et liikluseeskirja täitev juht ei peaks oma sõiduviisi sättima selle järgi, kuidas 20+ kiirust ületavatele jõmmidele parem on. Seda muidugi juhul kui eessõitja liigub vähemalt suurima lubatud kiirusega.
macintosh kirjutas:mmz kirjutas:simp kirjutas:Mitte ei saa aru miks eestis inimesed peavad teises reas sõitma koguaeg. Tüüpiline pilt järvevanal - esimene rida on tühjem kui teine.
Asulavälisel teel ei tohi sõita vasakpoolsel rajal kui parempoolne rada on vaba. Järvevana on aga asulasisene tee ja seal see punkt ei kehti ning ei ole vahet, mis rajal sa sõidad.
Lubatud või mitte, normaalsed inimesed tõmbavad kõrvale, kui keegi tagantpoolt kiiremini tuleb. Aga kui täpne olla, siis ütleb liiklusseadus:
§ 16. Liikleja kohustused. (1) Liikleja peab olema viisakas ja arvestama teiste liiklejatega ning oma käitumises hoiduma kõigest, mis võib takistada liiklust, ohustada või kahjustada inimesi, vara või keskkonda.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Hälvik-autojuhid
No ärge hakake jälle nuuksuma, et olete seaduskuulekad ja teil on öigus roomata mistahes real, pikk saba järel! Krt suurem osa selliseid ei tea ka mida nende spido näitab. Tavaliselt on spidode viga 5-10 km tunnis! Täitke oma seadusekuulekust paremas ääres, silmad vaid seieril kinni. Teisalt, teil pole ka mingit öigust hakata liiklust reguleerima oma töekspidamiste järgi! Söitke, laske teistel söita ja ärge mölisege!
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
koi kirjutas:No ärge hakake jälle nuuksuma, et olete seaduskuulekad ja teil on öigus roomata mistahes real, pikk saba järel! Krt suurem osa selliseid ei tea ka mida nende spido näitab. Tavaliselt on spidode viga 5-10 km tunnis! Täitke oma seadusekuulekust paremas ääres, silmad vaid seieril kinni. Teisalt, teil pole ka mingit öigust hakata liiklust reguleerima oma töekspidamiste järgi! Söitke, laske teistel söita ja ärge mölisege!
Ah ära hala, 98% vähemalt pealinna autojuhtidest sõidavad kiirusega lubatud pluss 15-20 km/h. 30-ne alas isegi kuni pluss 30. Nende üksikute pärast kes üritavad sõita lubatud sõidukiiruset jälgides ei ole mõtet siia halama tulla.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Jaa...
Sügis on kätte jõudnud, juba tontteabmitulehekülge jahumist teemal, kus ja kui kiiresti ning milliste tuledega sõitta tohib
Kõvasti panete
edu
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
yeekim kirjutas:Jaa...
Sügis on kätte jõudnud, juba tontteabmitulehekülge jahumist teemal, kus ja kui kiiresti ning milliste tuledega sõitta tohib
Hea tähelepanek, võtame selle kõik siis debrelakilikult kenasti ka kokku:
Kōige parem oleks vast hädatuledega sõita, siis on kiirus piisavalt madal ja vastutulevad juhid saavad juba kaugelt aru, et järjekordne tõsiliikleja sōidab. Ja mis peaasi, ei pimesta teisi.
Teime variant on sōita kahjutulega, aga siin peab vaatama, et päästeamet peale ei satu - nad on väga varmad seda kustutama ja päris pimedas on ka nadi sõita. Mõned on proovinud ka jaanitulega sōita aga tulenevalt tema suurusest on sellega siiski raske liigelda ning lisaks on tule ümber ukerdavad tulelised pidevalt jalus. Proovitud on ka kulutuld aga siin seab piirangud jälle aastaaeg. Seega on vast kōige targem kodus püsida ja tulega mitte mängida.
Re: Hälvik-autojuhid
koi kirjutas:No ärge hakake jälle nuuksuma, et olete seaduskuulekad ja teil on öigus roomata mistahes real, pikk saba järel! Krt suurem osa selliseid ei tea ka mida nende spido näitab. Tavaliselt on spidode viga 5-10 km tunnis! Täitke oma seadusekuulekust paremas ääres, silmad vaid seieril kinni. Teisalt, teil pole ka mingit öigust hakata liiklust reguleerima oma töekspidamiste järgi! Söitke, laske teistel söita ja ärge mölisege!
Just
Eile näiteks tallinna ringteel mingi pisem rekka 50 kmh..... no PIIXU küll... ja kui mingid ohmoonid veel mööduda ei julge oligi rivi 2km pikk.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Mind näiteks häirib see, et inimesed otsustavad oma esiklaasi pesema hakkata just siis, kui sina nende taha sattud.
Ja ei ütleks, et see juhtub enamjaolt juhuslikult.
Martti_V kirjutas:Endal oleks päris asjalik 316 pealt m3 peale üle minna. See nagu tõukerattalt mingi yamaha ninja peale minek:D
Re: Hälvik-autojuhid
Oma kahe lause peale kokku võid sa ju ise aimata miks nad seda teevad - sina sõidad tal per*es, tema soristab oma (ja natuke ka sinu) esiklaasile vett.
Hoia surakas vahet, sõida mööda...või pese sellega oma esiklaas ka ära ja tunne head meelt.
Re: Hälvik-autojuhid
Mind häirib ka liikluses päris palju asju kuid teab kas nende siin üles lugemine liikluspilti parandaks. Kõik saab alguse autokoolidest ja kui sellel tasandil midagi muutuma ei hakka, siis kohtame ka edaspidi rohkem lauslollust peegeldavaid kui läbimõeldud otsuste tulemusena sündinud manöövreid. Neid seadusi võib siia kopeerida kuni juuksed halliks lähevad kui liiklejal endal loogiline mõtlemine puudub ei muutu midagi.
Krt ei suuda ikka vastu panna loetlen mõned idiootsused üles. Märgin ka ära, et liiklen Tartus.
- Mobiiliga roolis rääkimine. Mul ei ole tegevuse kui sellise vastu midagi, rääkige kas või kogu aeg roolis mobiiliga aga kui sa ei suuda kahte asja korraga teha (autot juhtida ja mobiiliga rääkida), siis ära palun tee seda. Kui on tõesti tähtis kõne, pea bussitaskus kinni või keera kuskile kõrvaltänavale ja räägi oma jutud ära.
- Ristmike kinni sõitmine. No ei muuda ju midagi kui sa 3m oled foorile lähemal, ootad sama moodi seda rohelist tuld ju. Kuigi Tartus põhim. puuduvad ummikud kui sellised, kohtab siiski aeg ajalt juhte kes risti kinni pargivad ja pärast sulle häbinägu ees otsa vahivad kui sa oma pööret lõpetada/alustada ei saa. Riiast Vaksali tänavale ja Tähest Aardla tänavale kohtan tihtipeale selliseid olukordi.
3.Kasutan liiklusvahendina BMW-d ja korra kuus või korra paari kuu tagant ikka kohtab mõnda kirgast kriiti kes arvab, et ma kohutavalt tahan temaga võidu teha. Üldiselt ma ei allu provokatsioonile ja fooride tagant kiirendan ka vaid 50-ni. Viimati aga.... juhtus selline lugu... Suur Kaare tänaval, mingi saabi punn ukerdas ees päris pikalt. Kuna polnud kohe võimalik mööda sõita sitsisin tal sabas ja võimaluse avanedes, suund sisse ja alustasin möödasõitu. Saabi juht aga millegi pärast arvas et oohohh pemm tahab vist võidu teha ja hakkas ka kiirendama. Nii me siis kiirendasime veidi, sain tast mööda, reastusin tagasi ja raiusin pidureid. Siin kohal tervitused ühelt idioodilt teisele idioodile ... ole ikka edaspidi ka sama lammas - Ühte ritta mahub tihti kõrvuti ka kaks autot. Krt kasutage peegleid ja jälgige liiklust. Igapäevaselt tuleb ette olukordi kus ühte ritta võiks mahtuda 2 autot, nii suureneks liiklusvoog ühe fooritsükli ajal. Seletan kohe veidi lähemalt. Kasutan igapäevaselt Võru-Aardla-Tähe ja vastupidi suunda...Aardlast Võru suunas peab alati ootama otsesõitjate sabas (aardla tn. pidi otse üle risti), sest inimesed ei taipa vasakusse serva võtta, et paremalt mööda mahuks. Ikka peab keset kusemaist passima ja oma rohelist tuld ootama. Hommikuti Peab aga Võru tänavalt aardla tänavale keeramist ootama. Need kes liiguvad otse mööda Võru tänavat ja üle aardlaristi võiks olla paremas servas ja need kes võrust aardlasse vasakus servas. Kes ise samat risti hommikuti kasutavad saavad aru millest räägin.
- Vasakpöörded vastas suunast. Kui otse ei tule sulle kedagi vastu, siis palun reastu vasakpöördeks vastas suunda, nii ei pea sinu taga sõitvad autod sinu pärast asjatult piduradama ja saavad ilusti mööda sõita. See kehtib siis aind juhul kui kedagi sulle vastu ei tule. Mina näiteks teen alati nii. Küll aga päris paljud juhid ei tule selle peale. Kui tuleb keegi vastu ja sa ei saa oma vasakpööret teha siis jää vähemalt telgjoonele võimalikult lähedale sesima et paremalt sinust mööda mahutakse. Tihti aga seistakse keset kusemaist ja peetakse nii liiklust kinni.
Neid asju on veel ja veel, mis muudaks liiklust sujuvamaks ja kiiremaks.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Mina tahaksin "tänada" hälvikut kes täna Viljandis mu auto stange ära rihtis ja siis kõigi nelja tuule poole kadus. Kuna see on sel kuul juba teine kord ja ka paar aastat tagasi oli sama juhus, siis tekkis küsimus, miks inimesed sündmuskohalt nii kergekäeliselt uttu tõmbavad? Ei tõuse ju kindlustus nii palju et tasuks seda riski võtta?!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.