Hälvik-autojuhid


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas piloot »

Sa tee üks väike katse, pane auto kusagile kõrvalteele pimedas seisma,tuled põlema ja jaluta üks 600m edasi ja siis auto juurde tagasi ja korda seda täistuledega. Parem oleks katset teha loikuderohke teega. Millise variandi puhul jalad kuivaks jäävad?
Minu kogemus jälle näitab, et vastulija korral on soovitav jälgida rohkem vasakut poolt, eraldusriba ja seal toimuvat, pooltulede ehitus on selline, et paremat poolt valgustavad need nagunii paremini. Ega ma olen ise ka paras m..., kui ikka vastutulija pimestab ja paarile tuledevilgutusele ei reageeri( vot need on töllid) siis laksan ise ka täied ja need on vist suht head sest vast pooled suudavad siis vähe oma vasakut esijäset liigutada. Vot, kui kõik saaks liikuda täitega siis vbl poleks asjal vigagi aga tavaliselt sinust eespool paiknevad pärisuunalised välistavad selle variandi ja siis on see juht, kes peab pooltega sõitma, et mitte eesolevat peeglist pimestada palju kehvemas olukorras.
See, et praegusel aastaajal, kusagil metsavahel põdraga põkkuda, ei ole kahjuks eriti äärmus vaid igapäevane reaalne oht ja mina eelistan seda ohtu piisavalt aegsasti näha.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”