Aprilia Pegaso 650 *Necro


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Reegel nr. 1: ära näpi masinat sellelt kohalt, mis töötab.
Reegel nr. 2: et küünal põleks puhtaks ja saavutaks töötemperatuuri, kasuta sobiva soojusarvuga küünalt ja/või väldi lühikesi otsi ja/või keera usinamalt peale, et mootor koormust ja kuuma saaks.
Kui sõidad jaheda ilmaga väikest otsa või ei ole põhjagaasi mees, vaheta küünal madalama soojusarvuga isendi vastu.
Kui arvad siiski et segu rikas, kontrolli esmalt kas õhufilter pole kinni. Millal viimati vahetasid/pesid?
Karpa originaalseaded peaksid leidma manualist (düüsid ja segukruvi asend). Sportsumpsi või kodus tuunitud väljalaskea ning auguliseks puuritud airboxiga need seaded enam ei kõlba ja on vaja korrektuurid sisse viia.
Reegel nr. 3: väldi iridium küünlaid. Riknevad kohe kui midagi ei meeldi ja maksavad sellise ratta jaoks mõttetult palju. Klassikaline on kõige parem.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”