Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitöökojaga

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Melx »

Suure kämblaga võib sinna 36nm ka peale keerata :P.

Ziccel

Ohverdan bensiini !

Tuono

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Tuono »

reimps kirjutas:

Oota, Tuono, sa räägid mis rattast? Kui Apriliast, siis sellel ju sisene õlifilter, mille kaane peabki rämedalt kinni vägistama, manualis on jõumomendid ka olemas. Rääkimata Apriliate puhul kohustuslikust abivahendist - keermeliimist ;)

Kawasakist on jutt, muidugi kõikidel Apriliatel ei ole õlifilter sees.


mattyas
Postitusi: 232
Liitunud: 26 Sept 2004, 23:19
Asukoht: Raasiku

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas mattyas »

Tuono kirjutas:

Kui keegi ise ei taha/viitsi/oska oma tsiklit hooldada siis ära motorem´i ka mine, sest seal on ikka eri jobud koos, õlifilter on nii kinni "vägistatud", et ei tule lahti, t***, kui pole mõistust ega siis jõuga pole ka midagi teha,minge tsiklihooldus koolitusele. :wack: Ostsin ühe tsikli, millega oldi käidud motorem´is hoolduses (vähemalt paberite järgi.

Selle koha pealt ütleks, et sealsetel tegelastel on mototehnika vallas rohkem teadmisi, kui Sinu eri generatsioonidel kokku :idea:

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas korke »

Kas mootor oli soe või külm ? Kui oli soe ...kui kaua soojendasid ?

Tuono kirjutas:

Kui keegi ise ei taha/viitsi/oska oma tsiklit hooldada siis ära motorem´i ka mine, sest seal on ikka eri jobud koos, õlifilter on nii kinni "vägistatud", et ei tule lahti, t***, kui pole mõistust ega siis jõuga pole ka midagi teha,minge tsiklihooldus koolitusele. :wack: Ostsin ühe tsikli, millega oldi käidud motorem´is hoolduses (vähemalt paberite järgi.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ei saa aru sellistest probleemidest. Iga asi, mis on kinni keeratav, varustatakse tavaliselt sobivas mõõdus poltidega või muude kinnituselementidega/kinnikeeramisvõimalustega. Ja neile rakendatavad vajalikud jõud on ka reeglina vastavuses nende kinnituselementide parameetritega. Ma pole oma tsikleid peaaegu kunagi lasknud remontida töökojas. Ma olen aruharva midagi üle keeranud. Peaaegu kunagi pole ette tulnud polte, mis ei taha lahti tulla. Ma pole iial kasutanud ja ei kavatsegi kasutada keermeliimi. OK, võistlusspordiga ei tegele, erialalt olen aga kontorirott. Ma ei saa aru. Samas.... autot hooldati kuni garantii lõpuni margiesinduses, igasugust jama oli pidevalt - pärast hakkasin ise jandama ja selgus, et auto polnud süüdi, kõik, mis tuksis oli, oli tuksi keeratud töökojas, kusjuures põhiline teema oligi konktreetselt see, et kõik, mis sai, ka üle keerati. Lukksepad - milles on asi? Miks nii?

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Rein »

Tuleb vist vähe eemale hoida sinu kulguritest, et kui miskit pudenema hakkab. On ikka küll asju ja kohti kus tuleb rangelt kasutada keermeliime ;)

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas mella »

Sa pole vist elus eriti remontima pidanud? Muudmoodi sellist juttu seletada ei anna.
Ma võin tavalise 6 ja 8 poldi standardsilmusega pooleks keerata igast asendist, kui jõudu vähegi rakendada. See, et seal 10mm kant peal ning lühike võti, pole mingi takistus. Ning pole ülekeeramise vältimise kontekstis mingit seost.
Ja ma tahan näha, kuida sa 10a vanuste masinate põhjaaluseid summutipolte lahti võtad ;) Või siis sama vana masina alumiiniumsisuga õõtsapuksi ilma polti kahjustamata kätte saad.

Tsikkelröövel kirjutas:

Ei saa aru sellistest probleemidest. Iga asi, mis on kinni keeratav, varustatakse tavaliselt sobivas mõõdus poltidega või muude kinnituselementidega/kinnikeeramisvõimalustega. Ja neile rakendatavad vajalikud jõud on ka reeglina vastavuses nende kinnituselementide parameetritega. Ma pole oma tsikleid peaaegu kunagi lasknud remontida töökojas. Ma olen aruharva midagi üle keeranud.


Tuono

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Tuono »

korke kirjutas:

Kas mootor oli soe või külm ? Kui oli soe ...kui kaua soojendasid ?

Tuono kirjutas:

Kui keegi ise ei taha/viitsi/oska oma tsiklit hooldada siis ära motorem´i ka mine, sest seal on ikka eri jobud koos, õlifilter on nii kinni "vägistatud", et ei tule lahti, t***, kui pole mõistust ega siis jõuga pole ka midagi teha,minge tsiklihooldus koolitusele. :wack: Ostsin ühe tsikli, millega oldi käidud motorem´is hoolduses (vähemalt paberite järgi.

Tulin sõidust, käisin mootoriõli soojendamas, mingi üle 50km. ring tuli ja mootor oli ikka päris kuum.


K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas K2bi »

ei käi otseselt tsikliremondi kohta aga

kui jöuate endale osta käru siis leidke ka raha, et rattad ära tasakaalustada. ei taha kuulda enam lauseid, et 6 kuud vana ja juba laagrid läbi . sitta müüte

käbi

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

K2bi kirjutas:

ei käi otseselt tsikliremondi kohta aga
kui jöuate endale osta käru siis leidke ka raha, et rattad ära tasakaalustada. ei taha kuulda enam lauseid, et 6 kuud vana ja juba laagrid läbi . sitta müüte
käbi

tabav... lisaks veel, et kui ostate riisist rehvid siis arvestage, et nende vahetusjärgne balanss on kadunud tihtilugu mõnesaja kilomeetriga... ja nii mitu korda enne kui ükskord oma venimise ja mängimise lõpetavad ja paika jäävad

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8823
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 346 korda
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Tsikkelröövel - siin polnud ka keermeliimi. Ning isegi manual ei käskinud panna.
Aga tipptunnil Peterburis magistraali pidi sõites, koos täisvarustusega, ei olnud lahe avastada, et esipidurit enam pole.

Pilt


Jaak43
Postitusi: 250
Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
Asukoht: Raplamaa

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Jaak43 »

Piipz kirjutas:

Tsikkelröövel - siin polnud ka keermeliimi. Ning isegi manual ei käskinud panna.
Aga tipptunnil Peterburis magistraali pidi sõites, koos täisvarustusega, ei olnud lahe avastada, et esipidurit enam pole.

Pilt

Mul samalaadne juhus autoga, kui peale remonditöökojas käimist(vahetati pidurikettad, klotsid jne) teel koju tuli pidurisadul küljest.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas korke »

Kõige paremini reeglina tulevad filtrid lahti kui võtta külm tsikkel ning panna käima ja lasta töötada tal mingi 90 kuni 100 kraadi.
Siis jõuab õli soojeneda aga blokk mitte. Ehk siis soojeneb filter ja tuleb kergemalt lahti. Ise keeran alati filtrit võtmega kinni ning reeglina kõvemini kui ettenähtud.
Jääb nõrgalt puruneb tihend...jääb liiga nõrgalt tuleb lahti. Kui mõeldud on 3/4 tiiru kui oled vastu keeranud siis mul enamjaolt õnnestub üks tiir teha. Vahest tips rohkem vahest tips vähem. Tunde järgi. Käega naljalt lahti ei keera kui just jõudu rohkem pole antud üle keskmise. Mina igastahes enda kinni keeratud õlifiltreid käega lahti ei keera. Ainult võtmega.

Ma väga ei kiruks motoremi selle kohapealt. Oleks seda filtrit lahti keeranud mõni pädevam mehaanik ja tema kritiseerinud. Siis võib võtta seda tõsisemalt. Aga kuna sul puudub igapäevane kogemus selles valdkonnas siis leppi ,et lihtsalt s**t päev ja kõik.
Vahest on nii ,et mõni filter tuleb tõesti raskema jõuga lahti isegi võtmega ja täiesti seletamatul põhjusel. Kas filtri keere oli sittema poolne või miskit muud. Ei ole kunagi süübinud. Liiga kõvasti kinni keeratud filtri tunneb ära selle järgi ,et sa keerad ta korpuse lahti valtsitud äärest.

Ma olen suht kindel ,et minu kinni keeratud õlifiltreid sa ka kiruks siin rõõmsalt foorumis.

Ei üritanud kedagi kaitsta või õigustada aga lihtsalt võtta teadmiseks kui teinekord hakkad enda kinni keeratud filtrit lahti keerama ,et sa ei peaks peeglisse vaatama ning sõimama.

Tuono kirjutas:
korke kirjutas:

Kas mootor oli soe või külm ? Kui oli soe ...kui kaua soojendasid ?

Tuono kirjutas:

Kui keegi ise ei taha/viitsi/oska oma tsiklit hooldada siis ära motorem´i ka mine, sest seal on ikka eri jobud koos, õlifilter on nii kinni "vägistatud", et ei tule lahti, t***, kui pole mõistust ega siis jõuga pole ka midagi teha,minge tsiklihooldus koolitusele. :wack: Ostsin ühe tsikli, millega oldi käidud motorem´is hoolduses (vähemalt paberite järgi.

Tulin sõidust, käisin mootoriõli soojendamas, mingi üle 50km. ring tuli ja mootor oli ikka päris kuum.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

"Tsikkelröövel - siin polnud ka keermeliimi."

Selle pärast ma ütlengi, et ei saa aru. Minul pole juhtunud. Ja võin kinnitada, et pole neid polte iial erilise jõuga kinni vägistanud. Ikka vaid randmejõuga. Tõsi, aeg-ajal ma kontrollin asju.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas K2bi »

ise kasutan pea alati keermeliimi.

neid on olemas 100 erinevat varianti ja eri tugevustega. pane kas vöi köige nörgemat ja on süda rahul et vibraga lahti ei tule. kunagi hiljem lahtikeerates on vaja grammike rohkem jöudu.

käbi

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Sinna kuhu keermeliim ette pole nähtud aga keermesliitmed kas tulevad lahti või vastupidi - ei taha keerates lahti tulla või kuluvad - no parim vahend mida minu silmad näinud on: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=228&item=1134


K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas K2bi »

neid pastasid on jah olemas erinevaid. vase, alu, erinevate sulamitejaoks . olen ise kasutanud ja töötavad väga hästi.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”