Uurin! 2004 suve tsiklimatk...
Moderaator: Moded
sai siin käidud, küll autoga, aga ikkagi, nats mööda euroopat septembri alguses. meil oli selline "strateegia", et miski pidepunkt maha, pikem ots ja siis kohapeal ringivaatamist. taanis sai aga suvaliselt teelt ära keeratud väikesele teele ja siis täiesti ilma orientiirita liigeldud. (nii avastasime omapärased roosad kirikud, mis olid ka meie jaoks harjumatute kujudega).
aga alustuseks teeksin minagi mingi pisema-lähema reisi ja siis oskaks juba ka pike jaoks ennast ette valmistada (ja ka ratsut).
aga alustuseks teeksin minagi mingi pisema-lähema reisi ja siis oskaks juba ka pike jaoks ennast ette valmistada (ja ka ratsut).
väike kuri mootorrattur
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Hõkk, ma just tulen sealt. Vinge, tegelikult on õige, et ennem suve pole sealt mõtet tagasi tulla, suvi seal pea aasta läbi. Ja kui sügisel minna, siis piisab sinna sõitmisest ka septembris- oktoobris, saab logelda veel rannas ning võtta päikest.Torpedo kirjutas:Teate mina põrutaks parima meelega otse kuhugi Costa del Sol'i Vahemere rannikule... Läheks nüüd kohe ja tagasi tuleks ehk enne suve.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
http://www.roadmc.com/ , külastage seda lehekülge ennem kui kuhugi sõidate. Siin on hunnik videoid, kaartid, erinevate maade iseloomustus jne. Üldiselt kiirel ülevaatamisel tundus väga hea lehekülg olevat.



Tore näha et reisuhuvilisi on
Nordkappi minek läbi põdramaa ja mööda Norramaad allatulek sai sel aastal koos saarlasega tehtud, kui huvi siis: http://www.motolist.ee/gallery/euro2003tj
Norra ON kallis maa, midagi pole öelda
Aga minna tasub ikka.
Ise ei ole veel eeloleva suve plaane teinud - ei ole vaim peale tulnud. Mõte nädalavahetusest Lätis-Leedus on käinud ka endal peast läbi ja seda nagu suvealguse "proovimatkana". Puhkuse ajal kipuks ikka kuskile kaugemale ja miks mitte sinna Horvaatia mägede vahele looduse ilu nautima...
Euroopa osas on veel vaid Hispaania, Portugal, Andorra käimata ....
SuVa@heade.ideede.ootuses

Nordkappi minek läbi põdramaa ja mööda Norramaad allatulek sai sel aastal koos saarlasega tehtud, kui huvi siis: http://www.motolist.ee/gallery/euro2003tj
Norra ON kallis maa, midagi pole öelda

Ise ei ole veel eeloleva suve plaane teinud - ei ole vaim peale tulnud. Mõte nädalavahetusest Lätis-Leedus on käinud ka endal peast läbi ja seda nagu suvealguse "proovimatkana". Puhkuse ajal kipuks ikka kuskile kaugemale ja miks mitte sinna Horvaatia mägede vahele looduse ilu nautima...
Euroopa osas on veel vaid Hispaania, Portugal, Andorra käimata ....
SuVa@heade.ideede.ootuses
Norra reis jäi pooleli ühe ratta pidurite kadumise tõttu, tulime tagasi linnast nimega Mo I Rana, läbi Rootsi. Plaan oli ka veel Taani sugulastele külla minna 
Kui ma õigesti mäletan, siis see poolik reis kestis 10 päeva.... planeeritud oli 3 nädalat . Paraku seda juhtub ja sellest õppetund: enne matka tsikkel korda! Kõik ise tehtu pole alati parim.


Kui ma õigesti mäletan, siis see poolik reis kestis 10 päeva.... planeeritud oli 3 nädalat . Paraku seda juhtub ja sellest õppetund: enne matka tsikkel korda! Kõik ise tehtu pole alati parim.

SuVa, kui viitsid, ole hea pajata võhikule (ennast pean silmas) natuke reisist..
Kui suure rahasummaga peaks arvestama? positiivsed/negatiivsed üllatused jne. Seda et ratas, eriti pidurid 5+ korras peavad olema juba tean.
Kui raske see reis on, kas naise kannatab kaasa võtta??Kui on selline keskmiselt mittekiunuv naine..
Kui kaua reisi ette valmistasite? Mis on see mida mingil juhul unustada ei tohi
Nimelt endal küpseb ka ajusopis plaan tuleval suvel läbi porolandia Nordkappi välja sõita.
Kui suure rahasummaga peaks arvestama? positiivsed/negatiivsed üllatused jne. Seda et ratas, eriti pidurid 5+ korras peavad olema juba tean.

Kui raske see reis on, kas naise kannatab kaasa võtta??Kui on selline keskmiselt mittekiunuv naine..

Kui kaua reisi ette valmistasite? Mis on see mida mingil juhul unustada ei tohi

Nimelt endal küpseb ka ajusopis plaan tuleval suvel läbi porolandia Nordkappi välja sõita.
Tervitus!
Tegelikult kestis meie reis siis kaheksa päeva, neljapäeva öhtal minek ja reede öhtal nädala pärast olime kodus, pöhiline miks tagasi tulime oli jah minu ratta piduriprobleem , mis krt töesti oma lollusest oli pöhjustatud, aga ei saa ka märkimata jätta et ega ilma toimiva sideta kuigi löbus söita ei olnud enam, siin peab küll süüdistama teatud firma toodet mille juhtmed meid nöökisid terve reisu vältel peaaegu, ja ärge kindlasti minge reisule kulunud tagarehviga, minu ratta oma oli juba enne ammu ületanud kulumismärgid, pluss siis 4000km kulunud rehviga Norras kallutada
.
Köiki asju vana rattaga ei saa nagunii elu sees ette näha, a köik mis vöimalik, hoolega enne üle käia, mingi tööriistakomplekt peaks kah ikke kaasas olema ja mingeid remondivahendeid, igasugu asju vöib juhtuda, alates kohvriluku lagunemisest kuni kohvriraamide lappimiseni välja.....
Iga riigi raha tasub kindlasti käe pärast hoida, meie vahetasime oma raha kahjuks alati viimasel hetkel, kaasa tasub vötta vaiud tegelikult hädavajaliku ja töesti tarviliku, mida vähem kompse seda lihtsam pakkida ja toimetada, musta leiba ärge unustage, see oli minul küll esimene asi millest puudust sai tundma hakatud, kaua sa seda sepikut seal ikke närid;).
Rahast rääkida ei ole hea, a minul kulus seda umbes 7000eegu ligi, kusjuures bensiiniraha vist umbes pool sellest, eks seda summat saab vähendada kui köik ööd telgis veeta ja söögiga väga täpselt arvestada et kohapealt midagi ei peaks suurt ostma, meie veetsime pooled ööd kämpingutes.
Kahekesi ratta peal saab see reis igaljuhul raskem olema, sest siis väsid kiiremini ära, a seltskond teeb ilmselt asja tasa, kaua sa ikke kahekesi tött vahid;). ilmselt ongi parima suurusega seltskond kolm ratast, sest siis jöuab jälgida kus keegi on jne.
Reisu ettevalmistamise puhul peab kindlasti jälgima kohapealseid ilmastikuolusid, veeteede ületamisel laevade söiduaegu ja kohalikke seadusi kah ntx, ülejäänud vöib suht juhuse hoolde jätta , sest iga päev on erinev ja mingit konkreetset marsruuti ja päevast läbisöitu on minu arust mötetu planeerida, iga öhtu järgmise päeva teekond paiak, nii vist lihtsam. Aga igasugu vaatamisväärsused tuleks juba kodus selgeks teha, kus asuvad ja mida vaadata, kohapeal ei pruugi piisavalt infot olla, vöi siis ei saa lihtsalt kohalikust keelest aru....
praeguseks köik, Teie saarlane
Tegelikult kestis meie reis siis kaheksa päeva, neljapäeva öhtal minek ja reede öhtal nädala pärast olime kodus, pöhiline miks tagasi tulime oli jah minu ratta piduriprobleem , mis krt töesti oma lollusest oli pöhjustatud, aga ei saa ka märkimata jätta et ega ilma toimiva sideta kuigi löbus söita ei olnud enam, siin peab küll süüdistama teatud firma toodet mille juhtmed meid nöökisid terve reisu vältel peaaegu, ja ärge kindlasti minge reisule kulunud tagarehviga, minu ratta oma oli juba enne ammu ületanud kulumismärgid, pluss siis 4000km kulunud rehviga Norras kallutada

Köiki asju vana rattaga ei saa nagunii elu sees ette näha, a köik mis vöimalik, hoolega enne üle käia, mingi tööriistakomplekt peaks kah ikke kaasas olema ja mingeid remondivahendeid, igasugu asju vöib juhtuda, alates kohvriluku lagunemisest kuni kohvriraamide lappimiseni välja.....
Iga riigi raha tasub kindlasti käe pärast hoida, meie vahetasime oma raha kahjuks alati viimasel hetkel, kaasa tasub vötta vaiud tegelikult hädavajaliku ja töesti tarviliku, mida vähem kompse seda lihtsam pakkida ja toimetada, musta leiba ärge unustage, see oli minul küll esimene asi millest puudust sai tundma hakatud, kaua sa seda sepikut seal ikke närid;).
Rahast rääkida ei ole hea, a minul kulus seda umbes 7000eegu ligi, kusjuures bensiiniraha vist umbes pool sellest, eks seda summat saab vähendada kui köik ööd telgis veeta ja söögiga väga täpselt arvestada et kohapealt midagi ei peaks suurt ostma, meie veetsime pooled ööd kämpingutes.
Kahekesi ratta peal saab see reis igaljuhul raskem olema, sest siis väsid kiiremini ära, a seltskond teeb ilmselt asja tasa, kaua sa ikke kahekesi tött vahid;). ilmselt ongi parima suurusega seltskond kolm ratast, sest siis jöuab jälgida kus keegi on jne.
Reisu ettevalmistamise puhul peab kindlasti jälgima kohapealseid ilmastikuolusid, veeteede ületamisel laevade söiduaegu ja kohalikke seadusi kah ntx, ülejäänud vöib suht juhuse hoolde jätta , sest iga päev on erinev ja mingit konkreetset marsruuti ja päevast läbisöitu on minu arust mötetu planeerida, iga öhtu järgmise päeva teekond paiak, nii vist lihtsam. Aga igasugu vaatamisväärsused tuleks juba kodus selgeks teha, kus asuvad ja mida vaadata, kohapeal ei pruugi piisavalt infot olla, vöi siis ei saa lihtsalt kohalikust keelest aru....
praeguseks köik, Teie saarlane
Nagu nähtub on error-nimelised probleemid foorumis likvideeritud ja postitused topelt. Aga topelt ju ei kärise 
See firma , mille juhtmed P...sse läksid on Autocom ! Ilmselt on osake ka enda süüd, kuid ainult osake, sest ikka mitu-mitu juhet ja lüliti otustasid olulisel hetkel saba anda. Nüüdseks on kaablid vahetatud ja muidu täiesti tipptasemel sidesüsteem peaks olema järgmiseks hooajaks lahinguvalmis.
Tõesti võis olla see reis ka 8 päeva... see juba nii ammu oli ju.
Selles osas olen päri: 3 ratast on optimaalseim arv reisil, kuid ka 4 on veel talutav.
Reisiseltskond peab olema enne tuttav ja aktsepteerima üksteise harjumusi ja kiikse
To be continued ...

See firma , mille juhtmed P...sse läksid on Autocom ! Ilmselt on osake ka enda süüd, kuid ainult osake, sest ikka mitu-mitu juhet ja lüliti otustasid olulisel hetkel saba anda. Nüüdseks on kaablid vahetatud ja muidu täiesti tipptasemel sidesüsteem peaks olema järgmiseks hooajaks lahinguvalmis.
Tõesti võis olla see reis ka 8 päeva... see juba nii ammu oli ju.
Selles osas olen päri: 3 ratast on optimaalseim arv reisil, kuid ka 4 on veel talutav.
Reisiseltskond peab olema enne tuttav ja aktsepteerima üksteise harjumusi ja kiikse

To be continued ...
Ytlen ka asja kohta ausalt, et siiani sellist mõnusat pikka reisi ma teinud veel ei ole, kuigi tahan väga.
Üldiselt mingi lõunapoole sõidu võiks hea meelega teha..või norra siis?
Samas koha kuhu läheme võiks võimalikult varakult paika panna, kuna siis saab korralikult uurida vaatamisväärsusi mis tee äärde jäävad.
Kuskil rootsis/taanis/norras/saksas, mina isiklikult kiirteel täia pasaga andmisest huvitatud ei ole, valiks hea meelega mõnusad kõrvalised teed. Siis näeb ju ka loodust jne. Muidu vahid ainult eessõitva venna piduritulesid.
Ise mõtlesin, et võiks suvel rootsi/taani tiiru teha. Norrat pean: pelgalt liialt kalliks
Üldiselt mingi lõunapoole sõidu võiks hea meelega teha..või norra siis?
Samas koha kuhu läheme võiks võimalikult varakult paika panna, kuna siis saab korralikult uurida vaatamisväärsusi mis tee äärde jäävad.
Kuskil rootsis/taanis/norras/saksas, mina isiklikult kiirteel täia pasaga andmisest huvitatud ei ole, valiks hea meelega mõnusad kõrvalised teed. Siis näeb ju ka loodust jne. Muidu vahid ainult eessõitva venna piduritulesid.
Ise mõtlesin, et võiks suvel rootsi/taani tiiru teha. Norrat pean: pelgalt liialt kalliks

Kuna minu ratas kahjuks ei luba teiste sõitjatega kiiruse poolest sammu pidada, siis pikka välissõitu kaasa ei tee. Aga olles neli aastat Valgevenes elanud/töötanud, soovitan seda maad soojalt. Pole kallis ja maastik on maaliline. Kui suudate leida mõne kohaliku teejuhi, siis võib leida selliseid kohti
, et unustate kõik muu. Muuseas, Minskis on ka bikerite kõrts täiesti olemas!
Mis puutub kohalikesse tüdrukutesse, siis vallalistele meeskodanikele on see koht paradiis!

Mis puutub kohalikesse tüdrukutesse, siis vallalistele meeskodanikele on see koht paradiis!
Mingisugune plaan idanemas on minna juuli alguses tshehhi vabariiki külastama. Loodus on seal super ja hinnad odavad. Sõit on plaanitud laevaga saksamaale ja sealt tshehhi. Pikkuseks siis ca 7-10 päeva. Sel puhul jääks ka ära koletu poola, mis vähemalt septembris oli rämedalt roopas. Mootorrattaga sinna ei tikuks. Bents tshehhis ca 13 eeq liiter, õlu samakallis (kõrtsis). Ööbida peaks saama telkides aga üldiselt on ka igast motellid ja muud suht odavad- ca 100 eeq per feiss.
Esimesed tiirud eestis siiki vaja teha, mina siiani mõtlen kas kõik on ikka eestit piisavalt näinud ja oma jalgealust kogenud et kohe välismaale ja pikkadele reisidele.. kodust Eestit ja sama hea külsatada, minu jaoks täiesti kogenemata näiteks ida-virumaa, mille kaunid/extreemsed kohad nägemata. lõunaeesti ja saared käidud kuid muu nagu nägemata. Kindlasti otsin suveks sõidukaaslasi kes samuti Eesti paigust huvitatud.
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Honda AT RD07
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Tsikliga sõita on igal pool hea sõita, olgu selleks siis Eesti või muu kant. Eesti on paras (algajale vms) motomatkajale, sest siin on piisavalt ilusat (näiteks lõuna -Eesti eriti). Erz-le soovitaks ida - virust Narva -Jõesuud, mõisad (teiste hulgas Kalvi näiteks), Toila Oru park jne.
Kuid ka lähinaabrite (Läti, Leedu) juures hulga põnevaid kohti - nt Sigulda, Nida poolsaar.
Pealegi peaks vist maist ka see roheliste kaartide jama ära kaduma, mis muudab reisimise natuke lihtsamaks
, kuid muudab kindlustuse kallimaks
.
Kuid ka lähinaabrite (Läti, Leedu) juures hulga põnevaid kohti - nt Sigulda, Nida poolsaar.
Pealegi peaks vist maist ka see roheliste kaartide jama ära kaduma, mis muudab reisimise natuke lihtsamaks


Kindlasti soovitaksin ida-virust veel Narva kindlust, sõita pankranniku serval, kus asub ka eesti kõrgeim, Valaste juga. Ronida Kiviõli tuhamäe otsa, mis on maapinnast üle 100m kõrge, kust näeb poolt ida virumaad.
Siis veel Kuremäe klooster ja Kurtna järvistu (üle 30 järve, kus endurorattaga oleks palju avastada).
Neid kohti kus käia ja avastada on veel küllaga!!!
Siis veel Kuremäe klooster ja Kurtna järvistu (üle 30 järve, kus endurorattaga oleks palju avastada).
Neid kohti kus käia ja avastada on veel küllaga!!!
Ida-Virus veel huvitav kindlasti Kohtla kaevandusmuuseum. Samuti Peipsi põhjakallas ja Vask-Narva ümbrus. Sealkandis on nii palju metsikut ja tühja ümbrust, et seiklemist jätkub päevadeks,kui mitte rohkem. Igale poole rattaga just ei pääse,kuid väike jalutuskäik ei tee kindlasti paha. Mõnes kohas saab ka ringi kolada vanades karjäärides ning sealne kant ka kõige parem meenutamaks meile eelmist riigivõimu.
Meil Katarina'ga jääb vahepeal järjest kindlamaks muutunud UK-reis suuremate elumuutuste tõttu ära. Nädalase või väiksema reisi püüaksime aga ikka teha. Seda siis arvatavasti juuli teisel poolel, augusti alguses.
Seniks head kevade ja hooaja alguse ootamist
Meil Katarina'ga jääb vahepeal järjest kindlamaks muutunud UK-reis suuremate elumuutuste tõttu ära. Nädalase või väiksema reisi püüaksime aga ikka teha. Seda siis arvatavasti juuli teisel poolel, augusti alguses.
Seniks head kevade ja hooaja alguse ootamist

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.