Kawasaki ER-5 hääl mootoris

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
bronec
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2009, 21:27
Tsikkel: 200EXC, R1200GS
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Kawasaki ER-5 hääl mootoris

Lugemata postitus Postitas bronec »

Tervitus
Oman 99a ER-5 lühiajaliset, sõitnud paarsada km. Nüüd olen hakanud tähele panema(võib olla algusest peale, eelnev tsiklikogemus puudub) sellist lõginat kusagil 5000rpm juures. 5000 edasi justkui poleks nii hull hääl, hääl ei sõltu sellest, kas on vedu taga või anda pööret kohapeal. Stetoskoobiga kuulates pole aru saada, kust hääl tuleb, pigem oleks nagu vasaku kaane pool aga võib ka tunduda ainult nii. Ise ei oska midagi peale nuka keti pakkuda, on see reaalne või mitte? Juhul, kui on tegemist nuka ketiga siis kas viga võiks olla veninud ketis või pigem pingutis? Masinal kellal 48000 miili, ei reaalse läbisõidu ega eelneva remondi kohta infot pole. Masin pole eriti hoolitsevat kätt siiani tunda saanud, kõik mis tehtud eelnevalt on tehtud üldiselt poolikult ja amatöörlikult(üle keeratud ja viltu keeratud keermed, lahtised poldid, puudu olevad poldid, valepidi kinnitatud detailid jne)
Hääl on väga selle moodi nagu oleks mingisugune pool-lahtine detail, mis läheb resonantsi. Kuna mootor ja käigud töötavad ilusasti, sõidab ilusti siis mingit katastroofilist viga ei kahtlusta aga pikemat sõitu justkui ei tahaks ette võtta ilma viga teadmata.


Teema algataja
bronec
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2009, 21:27
Tsikkel: 200EXC, R1200GS
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki ER-5 hääl mootoris

Lugemata postitus Postitas bronec »

Võtsin täna klapikambri kaane maha, reguleerisin klapid ära - olid üsnagi normipiires. Võtsin lahti ja pesin ära ka ketipinguti - nägi välja ok ja toimis korralikult. Mõõtsin üle ka nuka keti - oma venimispiiri lähedal veel polnud ja silmaga nähtavad kulumisjäljed puudusid. Targemaks hääle suhtes ei saanud, järgmisena kontrollin igaks juhuks ära starteri keti ja ketitalla. Kui see ka ok siis peab ilmselt sõitma senikaua, kuni viga kusagilt välja tuleb. Või on ehk Tartus või läheduses mõni ER-5 omanik, kelle masina häält saaks kuulata, ehk näen probleemi seal, kus seda pole.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki ER-5 hääl mootoris

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

See lõgin on normaalne nii ER-5 puhul kui vanemate ja samade aastakäikude ZR-7 või ZR seeria juures. Seda ravida ei saa ja seda otsida pole mõtet.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
bronec
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2009, 21:27
Tsikkel: 200EXC, R1200GS
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki ER-5 hääl mootoris

Lugemata postitus Postitas bronec »

StreetMoto kirjutas:

See lõgin on normaalne nii ER-5 puhul kui vanemate ja samade aastakäikude ZR-7 või ZR seeria juures. Seda ravida ei saa ja seda otsida pole mõtet.

Tänud vastuse eest, seda on ainult rõõm kuulda.

Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki ER-5 hääl mootoris

Lugemata postitus Postitas erxz »

See 'kolin' võib ka tulla ketist, mis ühendab käigukasti ja väntvõlli ...
Nii Neeme mainitud mudelil ZR7 kui ka ER5, EN500, KLE500, EX(gpz)500 jne mis kaustavad sama mootori tüüpi, käib ülekanne käigukasti keti abil.

sama tüüpi mootori häält võid kuulata siit

päris kulunud keti häält ja lõtku on näha näiteks selles videos

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee

Teema algataja
bronec
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2009, 21:27
Tsikkel: 200EXC, R1200GS
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki ER-5 hääl mootoris

Lugemata postitus Postitas bronec »

Võtsin täna lahti ka siduri poolse kaane, seal nägi samuti kõik ilus välja. Siduril mingit lõtku polnud(kettaid muidugi välja ei võtnud) ja kett tundus ka normaalselt pinges olevat. Käima muidugi ilma õlita ei hakanud panema. Probleemi tundub mitte olevat või siis jääb see hetkel leidmata. Sõidan rahulikult hooaja lõpuni.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”