Honda XRV 750 Africa Twin
Moderaator: Moded
Hüppamine Africa Twin'iga
Kas keegi oma Twiniga on proovinud hüpata nii, nagu allpoololevas videos?
http://www.youtube.com/watch?v=xM1wE6ipOgo
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
läks enda omal ka lõpuks originaalne kütusepump õhtale - nagu vist enamikul.
igaks juhuks vaatasin ka originaalide hinda, aga need eestis ca 2600-2800 ning ega tahakski seda panna väga.
kõige enam soovitatav isend - Pierburg model 7.21440.51.0 - tuli kätte üle kahe korra odavamalt, müüjaks www.atoy.ee
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Kas kellegil Twini omanikest oleks pakkuda proovimiseks korras pingeregulaatorit RD07A-le? Rattal jooksis aku tühjaks paari päeva sõiduga ja tuli välja, et laadimispinge üle 12.5V ei tõuse. Hakkan täna elektrivigade otsimise skeemi järgi viga kindlaks tegema, aga oleks väga vinge, kui saaks kohe ka teist pingekat proovida, sest suure tõenäosusega see viga seal istub... Väga vinge oleks, kui see pingekas ka Tartu kandis asuks.
Roman, 56 15 72 72 või PM
P.S kuna siin juttu palju kütusepumpadest, siis selline asi tundub väga mõistlik (ja hind ka bro):
http://www.ruggedroads.co.uk/shop/artic ... 3DFacet%26
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Kui laadimispinge on alla 13 voldi, siis pole seal midagi katsetada. Regulaator on läbi. Mina ostsin Tallinnast Paldiski maanteelt uue mitteoriginaalosa. Töötab küll.
Ja Faceti pump on mul ka. Töötab ilusti juba mitu aastat. Müüs selle mulle racingexpert.ee
i
Africa Twin
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Mis selle Paldiski mnt koha nimi on ja kas regulaatoritel on standardsed pistikud, või peab aretama hakkama?
ilmar kirjutas:Kui laadimispinge on alla 13 voldi, siis pole seal midagi katsetada. Regulaator on läbi. Mina ostsin Tallinnast Paldiski maanteelt uue mitteoriginaalosa. Töötab küll.
Ja Faceti pump on mul ka. Töötab ilusti juba mitu aastat. Müüs selle mulle racingexpert.eei
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Terv.
Ega kellelgi pole ülearust silindripead koos nukaga? Mootor rd 04 ja esimese silindri õlitus jäi lahjaks.Ebay pakub küll juppe aga kõigepealt küsiks ikka Eestist.
Pingereguga olid omal ka jamad, ostsin mingi B-tootja pingu ja viskasin pistikud üldse vahelt välja, massid vedasin topelt ja pluss läks otse akusse. Siiani kõik OK.Igaks juhuks panin ventika ka peale, palju see aitab ei tea.Küljeplasti tegin augu et õhk otse peale jookseks ja arvan et selle probleemiga rohkem tegelema ei pea.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Nonii, vaatasin kõik kontaktid üle, puhastasin ja tegin veidi voodood, nüüd siis rattal tühikäigul ILMA TULEDETA laadimine kenasti 14.5 kandis. Nagu lähituled põlema panen hakkab vaikselt kukkuma ja jääb 12.2 juures pidama. Ka pöörete lisamisel ei tõuse koos tuledega üle 12.5...
Üritasin Sanga vigade otsimise skeemi läbi käia, kuid see ei räägi milline pinge tuledega koos peab olema, loogika nagu ütleb, et peaks samuti 14.5 olema? Ja kas selline langemine viitaks et kuskil tuledesüsteemis lühis sees?
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Unustasin lisada, et geneka mähised on ok (takistuste järgi) ja annab voolu ka 60+V iga faasi vahel välja.
-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
- Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
- Asukoht: Viljandi
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
romulus kirjutas:Nonii, vaatasin kõik kontaktid üle, puhastasin ja tegin veidi voodood, nüüd siis rattal tühikäigul ILMA TULEDETA laadimine kenasti 14.5 kandis. Nagu lähituled põlema panen hakkab vaikselt kukkuma ja jääb 12.2 juures pidama. Ka pöörete lisamisel ei tõuse koos tuledega üle 12.5...
Üritasin Sanga vigade otsimise skeemi läbi käia, kuid see ei räägi milline pinge tuledega koos peab olema, loogika nagu ütleb, et peaks samuti 14.5 olema? Ja kas selline langemine viitaks et kuskil tuledesüsteemis lühis sees?
Terv, samad sümptomid olid kunagi ka minu Twinil ja uue pingeregu sain Motodepoost Tartus ning asi korras! Neil oli tookord seal kahe univ. vahel valida, see suurem sobis täpselt orig. kinnitustega. Pistikud võiksid vahelt välja jätta, sealt need hädad tavaliselt algavad ja regulaatori töö lõpetavad! Minu rattal oli väsinud pistik starteri relee peal kus saavad kokku pingekast tulevad kaks punast ja aku + Edu sulle!
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Terv, samad sümptomid olid kunagi ka minu Twinil ja uue pingeregu sain Motodepoost Tartus ning asi korras! Neil oli tookord seal kahe univ. vahel valida, see suurem sobis täpselt orig. kinnitustega. Pistikud võiksid vahelt välja jätta, sealt need hädad tavaliselt algavad ja regulaatori töö lõpetavad! Minu rattal oli väsinud pistik starteri relee peal kus saavad kokku pingekast tulevad kaks punast ja aku + Edu sulle!
Minu Twin lõpetas laadimise sama vea tõttu , relee peal kärssas pistik ära, nüüd on uus juhe veetud otse akusse.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Mul oli samuti starteri relee peal pistikus üks klemm sisse sulanud. Puhastasin tolle küll ära, aga ilmselt võttis see halb ühendus pingeka ka kaasa. Hetkel näen positiivset külge ka veidi: kuuldavasti pidi pingeka viga tihedamini ülepinget tekitama hoopis, see võtab aga kaasa CDI, aku, tahhoka ja vahel ka sõitja püksiperse
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Uus regulaator leitud ja küljes, voolud korras nüüd. Külge läks paljukiidetud Yamaha R1-e MOSFET tehnoloogiaga FH001 (põhimõtteliselt vanem Shindengen, praegu peaks parim olema FH012AA). Pistikud viskasin vahepealt na***i, ühendused jootsin kokku. Pingekast vedasin voolu läbi 30A kaitsme otse akule. Peale mõnekildist sõitu katsusin pingekat käega ja minu subjektiivne arvamus on, et palju jahedam on kui vana, st nüüd on leige, vanal oli kätt raske küljes hoida.
Tellisin ka SparkBrighti laadimisindikaatori, et teinekord varem sellistele jamadele jälile saaks. Kui kätte saan, siis oskan rääkida, kas julgeb soovitada:)
Kui nüüd kütusenäidiku ka kuidagi saaks külge, siis oleks juba täitsa vahva masin:)
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
paneks siia, et lasin lõpuks ometi oma aafriklasel istme ümber teha (sadulsepp tom madara tänaval, korralik töö!).
pikkadel reisidel oli õhkpadi all, aga see tegi jälle istumise kõrgemaks ja polnud ka nii head tunnetust rattaga.
madalam iste ei lase nii ette vajuda (muidu ei mahu põlved õnarustesse ära) ja lamedam asend ka pikalt istudes mugavam.
aga üldiselt on tore, kui kõigi kolme täis kohvriga ja muu lisavarustusega 110-120 sõites jääb kütusekulu ikka alla 5!
p.s. ja pingeregulaator on ka vahepeal lennanud, see sai uus tellitud wemoto.com
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
tere!
soovitage palun head (ei kuluks liiga kiirelt, peaks hästi erinevate ilmaoludega (eelkõige märg tee) ja teedel, hinna poolest kõige kallimat ka ei taha) tagarehvi, mis oleks 50 on- ja 50 off-road. masin on siis rd03 ja originaalmõõt on muidu 130/90/17. hetkel all mitas e-08 (140/80/17), aga see kruusal suht kehvake ja rohusel maal kah niru-ega ta pole sinna mõeldudki:). on kellelgi kogemusi continental tkc-80 rehviga? sõita tahaks siis just pool aega asfaldil ja pool kruusal-lompides-metsavahel. eks ta üks kompromiss tuleb, aga olen selleks valmis.
aitäh!
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
pane mitas e-09, selle raha eest vaata et saad 2 jooksu mitast võrreldes mõne nimekama tootjaga. Kärna kohta kulub üsna kaua, minul läbitud ca 6k ja pool mustrit alles. Ees rehvil hakkasid tipud tekkima. On väheke lärmakas. Kuid kruus, liiv, muda ja muld on hoopis teine tera! Maantel kuivaga sai vägagi kõvasti kallutatud, pidas hästi, Aga linnas märjal asfaldil peab ettevaatlik olema suurt ei tasu paugutada, üsna libe teine. Samas iga kärn on suht libe asfaldil. Mul teine jooks maanterehvi 2k km sõitnud kõigest ja krt pole neid allagi pannud rohkem ja arvan kui need mitas E09 ära kulutan läheb uus samasugune alla.
Samas soovitused puht kogetud baasil, pole eriti teisi rehve jõudnud ärakulutada, kindlasti olemas kallimaid ja paremaid rehve kuid selle hinna eest valik üsna hea...
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Selliste omadustega rehvi, nagu eelpool kirjeldasid, sa kindlasti ei leia.
Nagu juba mainiti, siis E-09 märjal asfaldil kehv valik, suht libe, kui korralikult peale keerad.
Continental TKC 80 on pigem saanud kiitvaid arvustusi kui negatiivseid. Üldiselt hea valik. Pidi pidama metsa all veel isegi siis, kui endal julgus otsa saab.
Endal all TKC80/Mitas E09 combo, kuid jah, asfaldil ma ei kulge.
Pigem võta jah TKC 80 või E-09 ja ole märjal asfaldil lihtsalt tähelepanelikum.
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
aitüma. nolifer - kas sul on tkc80 taga või ees? tundub, et tuleb asja pikemalt uurida, et mis see "võimalikult parim" oleks, oleks et aint maastikul liiguks siis vahet pole, aga 50/50 siis vaja mõelda. ega ma asfaldil suurt paugutaja selle masinaga nkn pole, aga kui on võimalik valida märjal paremini pidav rehv siis selle ka valiks.
-
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Maxxis 6006 ja mina siiani paremat universaali pole leidnud. Hinna poolest nii odav, et kiirem kulumine asfaldil ei ole näitaja, ja pidamine kärna kohta ka asfaldil eeskujulik.

-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
- Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
- Asukoht: Viljandi
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Selle ratta all tundus hea universaal olevat Heidenau K60, minule Mitas tundus selline kõva ja libe (E07) eriti jaheda ja niiske ilmaga. Hiljem sai rohkem asfaltile jäädud ja alla sai Metzeler Tourance
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
igaühele meeldib midagi erinevat:) kui läheneda niimoodi, et hind kõrvale jätta, kas siis tekivad mõned brändid, mis teistest on edulisemad? kuigi ega ei pruugigi ju olla nii, et mida kallim seda parem hea pidamise ja talutava kulumise osas.
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
vaadates rehvide mõõte, huvitav kas peaks jääma üldse originaalsettingu juurde - nagu tehas on mõelnud või kui lai nt oleks mõistlik alla panna, et head sõiduomadused säiliksid. üle 140 vast laiuses poleks mõtet minna - samas kas võiks ka vabalt 130 olla?
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
hmm niipalju kui ma täna lugeda jõudsin netist kulub tkc üsna kähku ning heidenau k60 pole eriti väärtuslik 50/50 rehv, sest off-road omadused nirud.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
kruusale kirjutas:hmm niipalju kui ma täna lugeda jõudsin netist kulub tkc üsna kähku ning heidenau k60 pole eriti väärtuslik 50/50 rehv, sest off-road omadused nirud.
Ise küll K60 offroad omaduste üle kurta ei saanud(esimene rehv mudasel roopal keerata muidugi ei kannatanud), sellel rehvil on muidugi päris suur klotsi suuruse ja mustri sügavuse vahe 130 versus 140 laiusel!
Ise sõidan ka juba teist hooaega E09 ga ja jutt sama mis Erik eespool rääkis!
50/50 asjad ongi 50/50 kuskil väga hea ei ole!
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
ei saa ütelda et K60 päris halvad offroad omadused oleksid. Noh viimasel matkal mis mul suht õnnetult lõppes, juhtival mootorattal KTM 990 oli K60 all ja mees paugutas lahtisel pinnal nii et praktiliselt keegi sabas ei püsinud enamustel kergema rataste omanikud kui ka väheke võimekamad mammutid jäid lootusetult maha. Meil lihtsalt lõppes julgus otsa. Sellise kraadiga drifte ei julge just igaüks teha. See sisestas usku sellesse rehvi, samas juhi oskus mängis ka olulist rolli. Kindlasti vähe kärnasem rehv annab rohkem andeks!
Seda rehvi peaks küll kompromissiks aga 50/50 mõõtu siiski vast ei anna välja, pigem sinna 70/30 või nii 65/35.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Mul oli just eelmine rehv E-09. Sellega tõesti märjal asfaldil sõitmine eluohtlik, kruusal ja mudas see-eest hea. Kui miski poole peale oli kulunud siis hakkas jubedalt undama, uuena oli vaiksem.
Praegu all K60 Scout ja sai just tehtud tripp Soome, kus suur osa kruusa. Asfaldil väga hea, märjaga pidamine võrreldes Mitasega öö ja päev, ja on vaikne ka. Kruusal ka täitsa pandav, ehkki siin Mitas parem. Ehk siis kui tõesti sõidad 50/50 või asfalti rohkem või tahad maanteel kindlamalt tunda, siis võta K60. Kui kruusa rohkem, siis Mitas. Hinna poolest on Mitas küll pea 2x odavam, aga saad vähem kilomeetreid ka peale kerida. Mul E09 sõitis u 5k, vast 2k oleks veel saanud sõita. K60-l kulus 4k km-ga keskmine osa siledaks alles.
Ise olen igatahes K60ga väga rahul.
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
aitüma! mitas e-09 jääb siis välja, märjal teel ohtlikku rehvi ei taha. vb ühel päeval kui on rohkem rattaid alla panna siis saab vahetada olenevalt teest, aga hetkel mitte.
kas k60 scout kõrval veel miski konkureeriks? mis arvate kumb mõõt sel k60-l mu rattale edulisem alla panna on 130 või 140? mul puudub igasugune arusaam mis vahe neil mõõtudel sõiduomadustes on. nagu TDM mainis on klotsi suuruse ja mustri sügavuse vahe üsna oluline neil kahel. kas siis üks on veel off-roadikam kui teine?
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Lisaks teistele väidan ka, et Heidenau K60 on offroadiks (eriti veel nö mammuti all, millega sa tõenäoliselt kuskil liiva karjääris või põhjatus mülkas nagunii ei puuri) vägagi sobilik rehv. Peab ka väga kenasti nii kuival kui märjal asfaltil ja ei kulu kiiresti. Kui on tõesti pehmem pinnas ja tunned, et jääb veidi puudu, siis lase lihtsalt rõhku kõvasti vähemaks. Endal XT660R all lasin Männikul 0.7 bar peale (kuna karkass on kõva siis ei muutu väga tössiks) ja see oli ulme mis vahe sisse tuli - seal kus enne kõvemal pinnasel metsa vahel keris ratast ringi hakkas selle rõhuga hoopis tatti maast lahti rebima . Muidugi kuna esirehv on niipalju kitsam, siis selle mustriga on ta veidi libe küll. Ma arvan näiteks, et kui ette panna Michelin T63 või mõni muu kärn, siis saab julmalt hea koosluse. Esimene nii kõvasti ka ei kulu kui tagumine ja maksab vähem, seega võib funni ja kindluse arvelt teda ka natuke tihemini vahetada kui K60.
Villem aka Villu aka Madis

-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
140 laiusega saad oluliselt kauem sõita tänu mustri suurusele, endal oli 140 laius ja sai sellega ka mingi 5-6k sõidetud ja see rehv kulges teise tsikli all ka veel mitu kilo km.
130 laiuse muster tundus suht õhuke ja madal võrreldes laiema isendiga!
Kui alla mahub siis K60 puhul kindlasti 140.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.