Suzuki RG80 mootori probleem ! Sooviks targemate abi.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
SuperMoto3

Suzuki RG80 mootori probleem ! Sooviks targemate abi.

Lugemata postitus Postitas SuperMoto3 »

Tervist
Masinaks on siis Suzuki RG80 bike,selline mure, mootori poole pealt et kõrgematel pööretel hakkab masin jubedalt värisema raam ja kõik jutud,mootor hakkab peal värisema ja tõmblema rohkem,kas asi võib selles olla et väntvõll tasakaalust väljas ? Või on midagi muud mis mootoris seda rappumist võib tekitab ?

Oleks väga tänulik abi eest. (w)

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Suzuki RG80 mootori probleem ! Sooviks targemate abi.

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Tasakaalustusvõlli plastikust hammasratas katki.

PiltPilt
Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Suzuki RG80 mootori probleem ! Sooviks targemate abi.

Lugemata postitus Postitas siniraag »

RG'l pole tasakaalustusvõlli. See plastikhammakas ajab seal veepumpa ringi. Mäletan enda RG80 ajast, et peale reso lõppu oli masin suhteliselt ''vibreeriv'' (peale 7000pööret).. Aga niipalju pole ta mul vibranud.

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Suzuki RG80 mootori probleem ! Sooviks targemate abi.

Lugemata postitus Postitas cool200 »

see on detonatsioon :?

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

Teema algataja
SuperMoto3

Re: Suzuki RG80 mootori probleem ! Sooviks targemate abi.

Lugemata postitus Postitas SuperMoto3 »

ise arvan et väntvõll kuna kui kiirus ulatub üle 80kmh siis kaob värin ära ja mootor töötab ilusti,kui pöörded alla lasta siis hakkab jälle mootor värisema raami peal ja raam hakkab samuti õudsalt vibreerima.

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki RG80 mootori probleem ! Sooviks targemate abi.

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Mootori ja raamivahelised ühenduspoldid on kõik ikka ilusti kinni?

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Suzuki RG80 mootori probleem ! Sooviks targemate abi.

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Väntvõll vaevalt lihtsalt tasakaalust välja läheb. Kui üldse väntvõllis viga, siis ilmselt see tõsisemalt kahjustada saanud. Aga jah...vaata, kas kinnitused ilusti kinni ja seal vahel kummipuksid olemas (ei tea, kuidas nüüd sellel spetsiifilisel masinal on, aga ilmselt mingid kummipuksid peaks ikka olema?).

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki RG80 mootori probleem ! Sooviks targemate abi.

Lugemata postitus Postitas margus014 »

ei käi seal mingeid kummipukse.

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: Suzuki RG80 mootori probleem ! Sooviks targemate abi.

Lugemata postitus Postitas Mix »

Mootorikinnitused kontrolli üle. Lisaks ka kõik muud kinnitused: mis kinni peavad olema - olgu seda kindlalt. Mõnegi poollahtise asja vibreerimine võib mootori mingites pöörete vahemikus resonatsi tõttu suureneda ja siis väristab nii et vähe pole. Mul on näiteks bensiinipaak mingi täituvuse taseme ja sobivate mootoripöörete juures vibratsioonialdis ja kui ta siis veel korralikult kinni pole, siis mürrab ikka päris korralikult. Samuti oli mul kord ratas, millel tagaamordi vedru hakkas pikisuunas vibreerima mingite mootoripöörete juures.
Ka vaata kriitilise pilguga raam üle. Eriti sealt küljest, kus kett jookseb. Samuti igasugused "kõrvad" millegi kinnituseks (näiteks summuti kinnitus taga või süütepooli kinnitus paagi all). Mõni algusjärgus mikropragu võib lubada esialgu ka ainult suuremat vibrat mingis pööretevahemikus, hiljem muutub raam "pehmeks" ja lõpuks murdub. Oma RG-l sain seepärast raami keevitada vasakult küljelt tagakiige kinnituse lähedalt. Kui vibratsioon on ainult sõiduajal mingitel kiirustel, siis võib ka kett või ketihammasrattad kulunud olla.
Muidugi võib vibra tulla ka otseselt mootorist enesest: laagrid, hammasrattad - seda saab teada ainult lahates...

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”