DR750 ja DR800


Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 45
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas torupilli juss »

Ahoi!

Karpaleke on tüüpviga. Kui juhuslikult kopsimine ei aita, siis tavaline põhjus ei ole mitte ujukinõel, vaid nõela sadula o-ring (nõel on minu mäletamist mööda pehme kummiotsaga, seega soveldamine kõne alla ei tule, aga seesinane torukene, kuhu sisse nõel istub, istub omakorda karbussi korpuses - sealt tuleb tema välja sikutada ja nähtavale ilmub o-rõngas, mis võib tõenäoliselt olla ära surnud ja benss soriseb lõbusalt vahelt läbi). Mõõtsin rõnga ära, ostsin uued väheste sentide eest lähimast kummijoblunditega tegelevast asutusest, vajutasin torud tagasi ja kolm aastat pole sealt piiskagi enam läbi tulnud. plastikust ujukiraamile sai kah korraga uued o-rõngad pandud.

siin diagrammil on samune rõngas numbriga 29:
http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 1_db80.gif

Mul oli leke kohe alguses, seega enne rõngale jälile saamist jõudsin mina oma tarkuses muidugi juba ujukitasemete kallal kangutada, pärast sai väga palju vanduda ja mitu korda karpapõhjasid maha-külge tsurkida, enne kui paika tagasi sai. :wack:

Karbusside eemaldamine on esimesel korral superkeberniit, hiljem harjub ära - aku maha, aku kast välja, siis õhufiltri kast lahti keerata ja tahapoole nihutada ja alles siis tulevad need karpad sealt vahelt läbi. Otseteed ei ole mõtet proovida. Soovitan korraga panna karbussi kaantele korralikud kuuskantpoldid - siis saab põhjad vajaduse korral ilma karpasid maha võtmata maha nikerdada.

Kui keegi lõpuks ikka karbussidega hädas on, et külmast pääst ei plahvata vms, siis mul lähevad varsti Mikuni TM36 lamesiibrid külge :idea: ja töötavad originaalid BST33 saavad seega olema saadaval. Ja samad karpad on teadupärast mitmel popil rattal, meelde tuleb kohe GS500 ja vanem BMW F650 (Vähemalt GS-il on korpus küll suts teistsugune, kuna karpad rohkem laiali, aga sisu on sama). BMW kataloogidest saab veel kuuldavasti ka mõningaid spetsiifilisi karbussidetaile, mida Suzuki käest ei saa.

**

Karbuss ja väljalase on BIGi pudelikaelad. Väljalase on mul juba enam-vähem, järgmine ongi nüüd see:
http://www.dr-big-shop.de/shop/product_ ... cts_id=140

Saame näha...

:twisted:

terv, juss

Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;

Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”