Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas mina »

kawasaki KZ1000 1977a VM26SS karpadega.
Sai siis oma igivanal liikuri vahetatud rõngad ja kõik tihendid. Peale kokku panekut töötas normaalselt aga ajas vingu. Sünkroniseersini karpad peale mida tühikäik normis ja kohapeale toimetas mootori ilusti. Sõitma minne 3500rmp ja mootoril hing kinni, karpasi polnud lahti võtnud ainult sünkroniseerisin, ennem remonti mootor töötas igas pöördevahemikus.
Sai siis sebitud karpade tehaseseaded ja nende järgi karpad välja häälestatud. Siis ei tahtnud ültse käia, külmalt 3 pajaga ja sõidu ajal lõppes mootori jakks juba 2500rmp. peal.
Sai siis karpadel kütte tase timmitud nii kõrgeks kui võimalikja proovitud, kohapel ikka käib nagu kella värk aga sõidu peal 4000rmp ja hing kinni juba.
Kui sõites gaas pühja keerata siis kohe hing kinni aga kui meelitada siis tuleks pööret ikka natuke rohkem ka aga mootor käitub normaalselt kuni 4000rmp-ni.
Remondi käigus sai ka paigaldatud koonused, väljalaske oli juba ennem nii väikse takistusega kui võimalik(45mm leegikad ja igal silindril oma 90mm jämedusega toru lõpus)
Omal tuli siin veel mõte, et peadüüse hakata suuremate vastu vahetama ja kraani läbi puhuda kuna karpasi olen pesnud ja leotanud korduvalt.
Kas ka selline varjant võimalik, et rõngad pole veel piisavalt sisse kulunud, et vajalik kogus kütet peale tõmmata?

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Koonusfilter tahab jah suuremat peadüüsi saada, kuid soovitan sul originaal öhukast/filter tagasi panna, kuna koonusfilter on mootori surm. See hoiab vaid liivaterad kinni, kuid köik mis on natukenegi väiksem, sööb mootor omale sisse ja kulub mönuga.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Edaspidine vastus on eeldusel, et mootori remont on korrektselt teostatud ja klapivahed ka korras. Rõngaste kulutamisvajadust väga ei usu. Küll aga viitab selline kinnipoomine suht üheselt liigsele õhukogusele. Eriti kui mainid, et paigaldasid koonused. Väljalaske vabasus ei mõjuta selle mootori tööd praktiliselt üldse, võid sisuliselt väljalaske üldse ära võtta kui tahad :-) Karpa ujukitaseme mudimine sind ei päästa, sellega keerad ainult karpa töörezhiimi paigast ära. Sisuliselt luristatakse siis kogu aeg alt kütust aga eesmärk on seda võtta vastavalt nõela tõusule ja segustada õhuga õiges vahekorras. Ainus lahendus on düüside suurendamine. Käesoleval suvel sai 2-3 suurema mootoriga isendit samal meetodil kenasti liikuma. Esialgne katsetus võiks olla +10 düüsiga aga teadma pead seda, et see on puhas katsetamine kodustes tingimustes. Ostad düüsid, vahetad ära ja lähed proovid sõita. Vastavalt tulemustele saad minna jälle võib-olla uusi ostama :-) Iseenesest pole kallis lõbu 4-5 eur/tk ja mingid mõõdud on meil näiteks ka riiulis. Iseasi, kas 4tk neid ühesuguseid korraga leiab. AGa kui ei ole, siis 2-3 päevaga saab kõik mõõdud kätte.

Alternatiiviks koduse katsetamise jaoks võid katta 50% koonusfiltrite pindalast teibiga kinni. Kasvõi McGyveri teibiga ja siis testsõidule. Usun, et tunned erinevust. Sellega on odavam ja mugavam katsetada kui iga kord peale katsetust düüse tellida ja vahetada.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6763
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 692 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Odavam on ühte lisakomplekti düüse suuremaks raibida(on õige sõna?), seda muidugi raiberi olemasolul(mul on :D )
Endal sama tee läbitud,on üks pikk ja aeganõudev protsess: karpad maha, uue mõõduga düüsid, karpad peale, sõitma, ei sobi jahakkanotsastpeale :!:
Ise panin koonustele veel šhvammfiltrid peale, neid saab õlitada ja piiravad natukenegi sissetuleva õhu kiirust.

edu katsetustel :bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Ikka asi on segus kinni!
Olgu mis tahes uus mootor piirajasse peab ta vabalt välja minema, iseasi kui tervislik see on... Samas omal mitu kolvigruppi on sõidetud just sisse nii et ikka tahokas punasesse ja pidurdad mootoriga maha kordaid tsükleid ja ca 200km vahetad õli välja.
Mina alustaks kah sellest et paneksin stock väljalase ja sisselase tagasi.
Mis küünlad räägivad? Nendest saaksid aimdust kuhu suunas liikuda, kas vaene või rikas segu sul.

Siit saad aimdust mis asi mis pööretevahemikus mõjub...
http://justkdx.dirtrider.net/printcarbtuning.html
Kuid see karpade teema ole paras woodoo, ja perfektseks seda kunagi ei saa, aga reegel olgu ikka selline ennem olgu natuke rikas kui vaene

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

Ivar99
Postitusi: 99
Liitunud: 11 Mär 2009, 19:48
Tsikkel: Ratastel klaver
Tänanud: 5 korda

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas Ivar99 »

Pane rahulikult originaal airbox tagasi, siis saad ta uuesti käima. :bsmile:

Meine Ehre heißt Treue
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas mina »

Originaal summutit pole võimalik tagasi panna kuna minuni jõudis ta juba 4-1 sumpaga ja seegi tükeldatud ja originaal sisselaset ka ei pane enam tagasi kuna originaal õhupuhasti korpus on ajaga kannatada saanud ja filter ei ole enam piisavalt tihedalt oma kohal. koonused mis on peal on õlitatatad, mida isiklikult eelistaksin enamusele kuivfiltritele.
Kunagiaeg sai ühe hondaga jebitud ja tolle tarbeks siguli karpa düüse ostetud ja ümber tehud, mis imekombel sobivad ka siia karpasse. Eks tuleb nendega enamvähem küte paika saada ja siis tellin alles õiged düüsid.

Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 104
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas desmorado »

Hm....mootor käis lahti. Kas nukad ja vänt on ikka täpselt märgis?

Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas mina »

Sai siis 140 düüsi pandud esmalt, nendega oli must taga aga läks ka mehiselt edasi. Järgmiseks sai pandud 135 düüsi, mis ka jäid, kuna nondega oli tagant tulev must olematu ja mineka oli ka rahuldav.
Aga eks kui uus hooaeg kätte jõuab siis peab korra veel düüsi asja üle vaatama ja testima.

Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas mina »

Sai siin selle aparaadiga juba pikemat aega jebitud. Sügisel kui jutt poole jäi toimis kõik ilusti. Kevadeks läks karpadesse sisse dynokit mille tulemusena algul toimetas mootor ilusti. Aga kui soojaks sõita siis tõmbas täis tühikäigul. Sai küttedaset madalamaks timmitud. Nüüd tühikäigul töötab ilusti ja pööretel ka aga kui tühikäigul tiksuda ja gaasi natuke keerata siis hakkab puterdama, kui rohkem keerata siis momendiks tühi koht vahel ja kargab pöörde.
Ilmselt ikka segu rikas ja to moment kui gaasi gramm keerata tühikäigult siis uppub ära.(küünlas süsimustad kui jebida selle tühjakohaga järgemööda)
Võrrekdes sügisese seadega on düüsid sama jämedad aga said uued nõelad sisse pistetud, mis tulid koos dynojet kit-ga, nõelad said sama kõrguse peale pandud kui originaalid olid. Kütte tase on juba 2mm madalamaks lastud kui ette nähtud selle karpa kohta.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas mella »

Düüs ja nõel? Ma oletan, et sa räägid peadüüsist ja segunõelast?
Ja probleem on sul tühikäigu juures?
Kui jah, siis tee endale karpa ehitus ja erinevad reziimid selgeks, sest nõel töötab alles keskpööretel ja peadüüs täispööretel.

mina kirjutas:

Võrrekdes sügisese seadega on düüsid sama jämedad aga said uued nõelad sisse pistetud, mis tulid koos dynojet kit-ga, nõelad said sama kõrguse peale pandud kui originaalid olid. Kütte tase on juba 2mm madalamaks lastud kui ette nähtud selle karpa kohta.

Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Re: Peale mootori remonti ei käi mootor hästi.

Lugemata postitus Postitas mina »

Kahjuks ma tean kust maalt töötab karpal nõel ja kustmaalt peadüüs. Ja kui aus olla siis teooria ja praktika on sel teema ikka väga erinevad asjad. Konkreetsel masinal ei lähe kohe ültse teoorija ja praktika omavahel kokku. Ja kui oled karpadega rohkem kokku puutund siis ka tead, et ega need asjad pole nii nagu väidetakse paberil.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”