Mootorrataste kütusekulu
Re: Mootorrataste kütusekulu
See pole päris nii lihtne, et täitsa vertikaalse pinnaga saad võrrelda. Takistuskoefitsent sõltub keha kujust otsast lõpuni välja, vt http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_coefficient ning uuri koefitsendi erinevust pika ja lühikese silindri vahel. Auto on seal pigem pikk silinder ja tsikkel lühike. Lisaks on annab tsikli puhul halba panust see, et laminaarse voolamise piirpind ei saa ühtida sõiduki piirpinnaga (esiklaasi lõpust kuni sõitjani on suur auk, mis tekitab turbulentsi), samas kui enamike autode puhul on see lahendatud (v.a kabrioletid).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.