BMW ABSi teema

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: BMW ABSi teema

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Gornholio kirjutas:

No t*** , kui rattalaager oleks nii kulunud et läbi rummu jms. ja ketta ajaks sadula sees õli soojaks , arvan et laagri koha pealt oleks värv juba maha kärssanud :wack:
Mis muidugi ei tähenda et laagrit kontrollida võid .


Kui julged võta tagumine sadul üheks sõiduks maha ja pane talle "pulk hammaste vahele " ja seo kuskile kinni et ära ei kaoks . Sellega välistad kõige lihtsamini soojenemise teema .


Üks uitmõte veel - kuidas piduritoru suhtub summutisse ?
Kas anduri takistust mõõta ei saa ? Pistik peaks raisal ikka olema ju . Vaata tak. enne sõitu üle ja siis kohe kui esimest korda pliiatsi silma lööb .

Gessu puhul siiski peetakse silmas seda, et reduktori laager kulunud ja ratas vajub nii viltu alla, et hakkab "ise pidurdama".
Aga selle kontroll on ainult 1 min. Tõstad üles ja loksutad - kohe on tunda. Samasugust muret ja tuimaks läinud pidurit esineb ka nö tavalistel ratastel.
Kuumaks minemist on ju ka võimalik kontrollida - võta IP mõõtur kaasa, mine sõida külmast võetud rattaga 30km või kuni läheb tuluke põlema, et abs-i pole ja mõõda, ketta ja supporti temp ei tohiks olla normaalsel sõidul midagi sellist, mida käega ilusti katsuda ei saa.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”