Mootorrataste kütusekulu

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Mootorrataste kütusekulu

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Õhutakistus on kindlasti üks osa kütusekulu mõjutavatest teguritest,aga tänapäevastel autorongidel on see kuskil 0,7-e juures kiirusel 90km/h,kiirusel 80 aga üle 1/3 väiksem.Käisin just Volvo korraldatud kütuse säästu koolitusel.Kütusekulu on võimalik kokkuhoida 10km/h aeglasemalt liikudes umbes 2l/100km(30-2=28),mitte kaugeltki samas suurusjärgus õhutakistuse vähenemisega.
Tsiklitega sama lugu 0,9 on naked või klassikaline ratas,kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] kõrge klaasiga matkakal on see sinna sõiduaotode lähedale parematel sinna 0,4-0,5 vahele või alla.Jällegi võtta sama ratas naked ja kondli* [Motobot: õige on "gondli*"](neid pea igal tootjal)ja kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] pole kütusekulu märkimisväärselt väiksem.
Jällegi oleme kohas kus pole midagi võrrelda,sest asjad ehitatud erinevaks otstarbeks. :wack:

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”