Mootorrataste kütusekulu
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Mootorrataste kütusekulu
Õhutakistus on kindlasti üks osa kütusekulu mõjutavatest teguritest,aga tänapäevastel autorongidel on see kuskil 0,7-e juures kiirusel 90km/h,kiirusel 80 aga üle 1/3 väiksem.Käisin just Volvo korraldatud kütuse säästu koolitusel.Kütusekulu on võimalik kokkuhoida 10km/h aeglasemalt liikudes umbes 2l/100km(30-2=28),mitte kaugeltki samas suurusjärgus õhutakistuse vähenemisega.
Tsiklitega sama lugu 0,9 on naked või klassikaline ratas,kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] kõrge klaasiga matkakal on see sinna sõiduaotode lähedale parematel sinna 0,4-0,5 vahele või alla.Jällegi võtta sama ratas naked ja kondli* [Motobot: õige on "gondli*"](neid pea igal tootjal)ja kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] pole kütusekulu märkimisväärselt väiksem.
Jällegi oleme kohas kus pole midagi võrrelda,sest asjad ehitatud erinevaks otstarbeks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.