Jama paremakäereegliga
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Jama paremakäereegliga
selliseid agaraid suunanäitajaid näeb viljandis pea iga päev ja kuna ringid on väiksed, siis läheb mõnel juhil selle suunatulede ümberlülitamise ja auto juhtimisega kiireks ja ringilt maha sõitmise parema suund lülitatakse sisse alles siis kui juba ringilt ammu maas ollakse - mõni läbib aga kogu ringi, vasak suund vilkumas - jääb ainult üks küsimus....kus kuradi autokoolis nad küll käisid või kus kohast nad need load ostsid.
-
Teema algataja
Re: Jama paremakäereegliga
No Tallinnas on Tondi-ringid - autoga sõites legaalsete kiirustega ei olegi seal võimalik suunda näidata, rattaga saab isegi õigel ajal näidatud. Muud hullu pole, aga no jube sujuv on küll, kui tropp ringil kas ei näita suunda või hakkab suunakas plinkima alles siis, kui ollakse ringilt väljas - tulemuseks on see, et ikkagi peab hoo maha võtma, suunatuleta tegelane võib ju vabalt ringi peal edasi sõita. Debiilsed ringid, mille eesmärk on vist ainult see, et ehitaja oli mõne TallinnaLV ametniku homosõber.
Kuigi jah, ehitatud on nad nii täpselt miinimummõõtmetes, et D-kati bussiga (st 12-meetrisega) keerab seal vabalt välja (olematu kiirusega küll, aga nojah..), seega nagu oleks JOKK.
Mida rohkem ma Tallinna liikluskorralduse peale mõtlen, eriti viimase nädala uuenduste valguses, seda rohkem vihale ajab. Uusi ühissõidukiradu ma juba eiran, mingu nad ka perse oma loogikaga.
Tipi-ring oleks täitsa sõidetav, kui Sõpakalt Akadeemiasse saaks normaalselt liikuda, mitte et kallutades peab veel aukude vahel ka manööverdama. Õnneks on mul ideaaltrajektoor enam-vähem peas
Sain hingelt ära öelda.
Re: Jama paremakäereegliga
no neid ringe tekib ka mujal Eestis nagu seeni peale vihma. Tartus näiteks.
Aga nende jaoks pidavat EL-ist raha saama, seepärast agarasti vorbitaksegi...
Re: Jama paremakäereegliga
reimps kirjutas:... mille eesmärk on vist ainult see, et ehitaja oli mõne TallinnaLV ametniku homosõber.
Kuigi jah, ehitatud on nad nii täpselt miinimummõõtmetes, et D-kati bussiga (st 12-meetrisega) keerab seal vabalt välja (olematu kiirusega küll, aga nojah..), seega nagu oleks JOKK
Linnavalitsus esitab soovi projekteerijale, projekteerija teeb projekti, projekt kinnitatakse ja ALLES SIIS hakkab ehitaja ehitama.
-
Teema algataja
Re: Jama paremakäereegliga
pigilind kirjutas:reimps kirjutas:... mille eesmärk on vist ainult see, et ehitaja oli mõne TallinnaLV ametniku homosõber.
Kuigi jah, ehitatud on nad nii täpselt miinimummõõtmetes, et D-kati bussiga (st 12-meetrisega) keerab seal vabalt välja (olematu kiirusega küll, aga nojah..), seega nagu oleks JOKKLinnavalitsus esitab soovi projekteerijale, projekteerija teeb projekti, projekt kinnitatakse ja ALLES SIIS hakkab ehitaja ehitama.
Vabandust, olen valesti aru saanud - projekteerija, ehitaja ja LV ametnik osalevad homoarmukolmnurgas ilmselt. Projekti kinnitajate heakskiidul, eks nood saa ka vahest siis otsa peale.
Re: Jama paremakäereegliga
Hakkab tekkima olukord, mida ma just äsja mitmenädalaselt euroopa tuurilt naasnuna neid uusi kesklinnas tehtud joonimisi nähes prognoosisin.
Liikluskord keeratakse nii idiootseks, et vähegi normaalse mõtlemisega inimene eelistab lähtuda terve mõistusega inimese loogikast. Ka mina tsikliga kasutan bussiradu ja kui on reaalne oht bussi takistada, vabastan rea koheselt.
reimps kirjutas:Mida rohkem ma Tallinna liikluskorralduse peale mõtlen, eriti viimase nädala uuenduste valguses, seda rohkem vihale ajab. Uusi ühissõidukiradu ma juba eiran, mingu nad ka perse oma loogikaga.
Re: Jama paremakäereegliga
Karistus bussireas liiklemise eest?
EDIT: Noh, teadmine aitaks suhtumist kujundada.
-
Teema algataja
Re: Jama paremakäereegliga
erkop kirjutas:Karistus bussireas liiklemise eest?
EDIT: Noh, teadmine aitaks suhtumist kujundada.
Politsei on avalikult öelnud, et (vähemalt esialgu) nad ei nussi sellise idiootsusega. Aga ma ei leia viidet, olen guugeldamises kohati veits käpard, mäletan, et lugesin mingist artiklist analoogset mõtteavaldust. Ei imestaks, kui see maagiliselt kustunud on muidugi
Liiklusseadus ütleb:
§ 262. Kirjalikus hoiatamismenetluses kohaldatava hoiatustrahvi määradKirjalikus hoiatamismenetluses kohaldatakse hoiatustrahvi järgmiselt:
1) suurima lubatud sõidukiiruse ületamise korral määratakse hoiatustrahv, mille suurus eurodes saadakse lubatud sõidukiirust ületanud kilomeetrite arvu korrutamisel arvuga 3;
2) sõiduki parkimise eest selleks keelatud kohas või liikluskorraldusvahendiga ettenähtud parkimiskorda või -viisi rikkudes või ristmikul seismisega teiste liiklejate võimaliku takistamise või ühissõidukiraja lubamatu kasutamise eest määratakse hoiatustrahv suurusega 20 eurot;
3) käesoleva paragrahvi punktis 2 kirjeldatud teo eest viisil, mis on ohtlik teistele liiklejatele või häirib oluliselt liiklust, määratakse hoiatustrahv suurusega 64 eurot;
4) keelava fooritule ajal ristmikule või jalakäijate ülekäigurajale sõitmise eest määratakse hoiatustrahv suurusega 96 eurot;
5) käesoleva paragrahvi punktis 4 kirjeldatud teo eest viisil, mis on ohtlik teistele liiklejatele või häirib oluliselt liiklust, määratakse hoiatustrahv suurusega 190 eurot.
Nagu ma ütlesin, olen guugeldamises veits käpard
Re: Jama paremakäereegliga
Antud juhul tünga ei saanud, aga teinekord riigiteatajat uurides tasub esimese asjana paremal üleval klikkida "Vali redaktsioon:" juures "Hetkel kehtiv" nuppu.
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Jama paremakäereegliga
being kirjutas:joel kirjutas:Tegelikult on tänapäevased pisikesed ringid hoopis omamoodi nähtus, kus sisuliselt kehtib hoopis vasaku käe reegel. LE järgi peaks nagu teed andma ainult ringil sõitjale, aga kuna ring on väga väike, siis seal viibivad autod väga lühikest aega ja reaalsuses on mõistlik vasakult tulijatele teed anda, vastasel korral on võivad nad juba sekundi pärast külje pealt sees olla ja hakka siis vaidlema, kumb nüüd enne ringile jõudis ja kes kellele teed oleks pidanud andma.
Põhjus, miks sa enne ringile sõitmist vasakult tulijale teed annad ja oled seda kohustatud tegema, seisneb selles, et enne ringe on "anna teed" märk.
LE järgi ei ole sa kohustatud ringil sõitjale teed andma, kui puudub "anna teed" märk, aga nii palju kui mina Eestis ringteid olen näinud, on kõigi ees "anna teed", mis tundub sujuva liiklusvoolu suhtes mõistlikum anyways.Võimalik, et sain sinu postist väga valesti aru.
Ma tahtsin oma postiga seda öelda, et kui keegi tuleb vasakult poolt ringi suunas paraja lauluga (ja väikse ringi puhul ei pea see tegelikult üldse mitte väga suur kiirus olema), siis on mõistlik ka talle teed anda, kuigi reaalselt ta veel ringil ei liikle. Eks see soovitus haakub tegelikult tugevalt igasuguste "hälvik-juhtide" ja "õnnetused mootorratastega" jne teemadega, kus ühtelugu kurdetakse, et keeravad ette ja taha ja kuhu iganes. Kui natuke silmi lahti hoida ja mitte nui neljaks oma õigust taga nõuda, siis on märksa suurem tõenäosus tervelt kohale jõuda. Väga raske on pärast vaielda teemal, kas tema oli enne ringil ja sina sõitsid ette või sina olid enne ringil ja tema sõitis külge.
Re: Õnnetused mootorratastega
XL1000 kirjutas:Rocca ja teistes parklates kui keerad seal keskel või hoone ees olevale teele,siis parkimiskohtade vahelt tulija on kohustatud teed andma.Üks poolsoe tuttav arvas teisiti ja jäi süüdi kõigis instantsides.
§ 17. Tee andmise üldised kohustused
...
(3) Parklast, õuealalt, puhkekohast, teega külgnevalt alalt või nende juurdesõiduteelt teele sõites peab juht andma teed igale teel liiklejale, kui teeandmise kohustus pole liikluskorraldusvahenditega reguleeritud teisiti.
Küsimus tekkis. Millise teega seal tegemist on kui parkimiskohtatelt välja sõidad?
Kas on sel teel mõni number või ehk see hoopis tänav millel ka nimetus?
Kogu see Rocca esine on parkimisala ja seal kehtib paremakäe reegel kui liikluskorraldus vahenditega pole reguleeritud teisiti.
Selles on ka meedias juttu olnud.
Pealegi leidsin veel sellise asja ---Tee all mõistetakse vastavalt «Teeseaduse» §-le 2 maanteed, tänavat, jalgteed ja jalgrattateed või muud sõidukite või jalakäijate liiklemiseks kasutatavat rajatist koos seda moodustavate sõidu- ja kõnniteede, teepeenarde, haljasalade, eraldus- või haljasribadega ning muude teehoiurajatistega. Termin hõlmab ka teega külgnevale alale sissesõidu või sealt väljasõidu teed ning parklat ja puhkekohta.
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 19 Mai 2012, 23:13
- Tsikkel: SV650N ; GSX600F
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
- Tänatud: 1 kord
Re: Jama paremakäereegliga
Just täpselt! Ja sama jama on ka Mustika keskuse ees. Imelik, aga enamus motoriste jäävad sind hullu pilguga jõllitama, kui sa neile, parkla vaheteedelt paremalt poolt liginevatele, teed hakkad andma. Ja kui mõni samasuguse IQ-ga masinist sinu taga ka veel peaks olema, siis signaalitamine on sealtpoolt kindel tulema. Sellest ka küsimus. Kuna suur osa liiklejatest tunduvad olevat vahepealse korralageduse ajal soetatud/ostetud/kingitud lubade omanikud, siis kas ohutum ja sujuvam oleks liigelda selliste isehakanud liiklejate tekkinud loogika alusel, või peaks üritama järgida siiski kehtivat reeglistikku? Mõlematpidi on muidugi ohtlik!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.