Klapikambrikaane tihendiga jama.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Klapikambrikaane tihendiga jama.
Oskab ehk keegi nõu anda...
Umbes 1,5 aastat tagasi sai rattal klapivahesi kontrollitud ja pandud ka uus(mitte originaal) klapikambrikaane tihend,mis nüüd hakkas lekkima.Oli teine lausa endast tükke eraldama hakanud.Materjal on iseenesest pehme ja kumm,nagu kumm ikka.
Nüüd vahetasime tihendi ära ja uus tihend lekib samuti Uus tihend läks katki kaant kinni keerates.Pikkupidi tulid praod sisse.
Kas keegi on sellise asjaga varem kokkupuutunud?Milles asi?
Mõned mõtted,mis meil pähe tulnud:
Kas on mingi erinevus originaaltihendi ja aftermarketi tihendi paksuses?
Kaan kõver?
Kaane poltide all (poldid astmelised ja neid liiga kõvasti kinni keerata pole võimalik)olevates kummirõngastes asi?
Rattaks Yamaha XJR1300 2004 a.
Oleks tänulik asjalike ja tõele jälile viivate vastuste eest
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Pikkupidi praod - milline oli pingutusjärjekord?
Kaas võib olla kõver...
Ka neil astmelistel poltidel on siiski oma väändemoment.
Manual olemas?
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
vintisvint kirjutas:Pikkupidi praod - milline oli pingutusjärjekord?
Kaas võib olla kõver...
Ka neil astmelistel poltidel on siiski oma väändemoment.Manual olemas?
Jutt ju siiski klapikambrikaanest
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: 12 Okt 2011, 22:32
- Tsikkel: fireblade,gixxr,999
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
mul sama jama juba aastake vist. tegu 94 aasta cbr900rr iga.sai teised nukad paigaldatud ja uus tihend.ja hakkas ka immitsema.poldid on nagu ideaalselt kinni aga ikka immitseb. enamvähem kõik praeb leegikate peal ära.veits tossab vahel a vahetama peax ikka. arvan et asi lihtsalt järelturu sitast materjalist. aga õnneks on leiutatud kuumakindel silikoon mis siiani on kõik maailma lekke mured
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
nitrousoxide kirjutas:mul sama jama juba aastake vist. tegu 94 aasta cbr900rr iga.sai teised nukad paigaldatud ja uus tihend.ja hakkas ka immitsema.poldid on nagu ideaalselt kinni aga ikka immitseb. enamvähem kõik praeb leegikate peal ära.veits tossab vahel a vahetama peax ikka. arvan et asi lihtsalt järelturu sitast materjalist. aga õnneks on leiutatud kuumakindel silikoon mis siiani on kõik maailma lekke mured
Ei ole ma suurem asi silikooni sõber ja tahaks ikka tihendiga asja lahendada
Tellin ära originaal osad,aga tahaks kindel olla,et seal ei ole midagi,mis originaal tihendid pe*se keeraks.
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: 12 Okt 2011, 22:32
- Tsikkel: fireblade,gixxr,999
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
kui väga kindel tahad olla siis ikka kontolli klapikambrikaan ära. siklitel pole ette tulnud aga autodel on kyll vahel klapik.kaan nats kõver ja ykski tihend enam ei pea.sebi kuskilt hea rauast joonlaud ja vaata taskulambiga ristirästi vahed läbi .
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Kui need poldi pea all olevad kummirõngad on sama kõvad, kui plastik, siis pane need ka uued.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Kõver kaas ei saa kuidagi probleemiks olla sest selle ratta mootor ongi kuni töötemperatuuri saavutamiseni kõver... no tähenärijate jaoks siis vastupidi tegelikult. Enamus klapikambri tihendite juurde (olgu ta kasvõi u või h istuga) on hermeetiktäide kohe stockist ette nähtud. Rida 4 kindlasti, paaris 2 tõenäoliselt. Asja point selles, et seotakse 2 üksteisele sarnastes mõõtmetes metallist asja kuid temperatuuride erinevusest tulenevalt elavad nad läbi joonpaisumise erinevat elu - alumine kuumeneb ülemisest palju kordi rohkem. Rida 4 ja eriti veel õhkjahutusega mootor kooldubki nagu lõõtspill ja ainuüksi tihendist jääb lihtsalt vajaka.
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: 12 Okt 2011, 22:32
- Tsikkel: fireblade,gixxr,999
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
no näedsa . aga hr Hardrocker ei taha hermeetilst panna
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Ehk ei väljendanud ma end esimeses postituses õigesti,aga probleem ei ole selles,et kaan lahti jääb,vaid vastupidi-kui poldid kinni keerata,siis surub tihendi katki ja vahelt välja.
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
mx77 kirjutas:Poldid keerad ikka õige momendiga kinni?
Jeps...olematu moment-10nm.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Kui see tihend on kummimaterjalist ja kinni keerates läheb katki, on selle materjalidega või mõõtmetega midagi valesti, ma mõtlen. Isegi liiga kinni keerates peaks ta minema vormist välja nt, aga mitte katki.
Minu vana õhkjahutusega R4 Kawa tuli Saksast sama tihendiga, millega sõidan siiamaani. Üle elanud klappide reguleerimise ja mitu vahede kontrolli, st korduvalt olen lahti võtnud ja pärast kokku pannud - no mida ma ta'st vahetan, kui ta peab ja katki ei ole? Hermeetikut pole ma sinna ka pannud, vb on asi selles, et ratas nii vana ja materjalid teised....? Kummist ta mul pole, mingi muu materjal on.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Kas poldid, millega su klapikambrikaas kinnitatud, on astmega? Nii et kinni keerates jooksevad poldid ainult astmeni sisse ja suruvad kaanele ainult läbi kummirõngaste?
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
davidsoniharald kirjutas:Kas poldid, millega su klapikambrikaas kinnitatud, on astmega? Nii et kinni keerates jooksevad poldid ainult astmeni sisse ja suruvad kaanele ainult läbi kummirõngaste?
Just.Astmega poldid neh.
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Kuna 1 pilt on jutukam kui 1000 sõna,siis jäädvustasin täna probleemi:
Antud tihend on siis sama vana kui selle teema esimene postitus.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Kas karterituulutus on ikka vaba? Küsimuse mõte on selles, et kas karterisse tekkival ülerõhul on ikka võimalik kuskilt muudpidi kui klapikambrikaane vahelt väljuda?
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
StreetMoto kirjutas:Kas karterituulutus on ikka vaba? Küsimuse mõte on selles, et kas karterisse tekkival ülerõhul on ikka võimalik kuskilt muudpidi kui klapikambrikaane vahelt väljuda?
Kui järjekordset tihendit paigaldama hakkame,siis kaane kõveruse/sirgsuse(vahva kõlaga sõna:D) mõõtmise kõrvale vaatame ka tuulutuse üle.
Veel ideid?
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Paar enda poolset ideed, et mõte jooksma saada..
Kanbrikaane poldid pingutasid mis jõuga ning mis järjekorraga?
Kas oled kasutanud pesuvahendeid, mis võivad kummi kahjustada?
Kui juhtud mõõtma kambrikaane kõverust siis ära varasemalt soovitatud metall joonlaua ja taskulambiga õigust mõista. Pigem tee seda soovelduslaual. Kui endal seda võtta ei ole siis otsi keegi kellel on. Kui kedagi sellist ei leia, siis anna teada.
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
madispilt kirjutas:Paar enda poolset ideed, et mõte jooksma saada..
Kanbrikaane poldid pingutasid mis jõuga ning mis järjekorraga?
Kas oled kasutanud pesuvahendeid, mis võivad kummi kahjustada?Kui juhtud mõõtma kambrikaane kõverust siis ära varasemalt soovitatud metall joonlaua ja taskulambiga õigust mõista. Pigem tee seda soovelduslaual. Kui endal seda võtta ei ole siis otsi keegi kellel on. Kui kedagi sellist ei leia, siis anna teada.
Kambrikaane polte ma ise ei pingutanud ja seepärast ka järjekorda ei tea,aga liialt jõudu seal ju kasutada ei saa,kuna tegemist astmeliste poltidega.Või saab??
Uue tihendi ajal ei ole ma ratast üldse pesnud,aga kui pesen,siis nn.tehopesu(kuidas iganes kirjapilt on)vahendiga.
Kaane mõõtmine jääb ka kellegi teise "kraesse":)
Aga tänud ideede eest!
Ootaks veel pakkumisi,kuna iga kuu ei tahaks seda tihendit vahetada
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 09 Sept 2008, 00:39
- Tsikkel: honda cbr900rr suzuki gsf600
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Hardrocker kirjutas:madispilt kirjutas:Paar enda poolset ideed, et mõte jooksma saada..
Kanbrikaane poldid pingutasid mis jõuga ning mis järjekorraga?
Kas oled kasutanud pesuvahendeid, mis võivad kummi kahjustada?Kui juhtud mõõtma kambrikaane kõverust siis ära varasemalt soovitatud metall joonlaua ja taskulambiga õigust mõista. Pigem tee seda soovelduslaual. Kui endal seda võtta ei ole siis otsi keegi kellel on. Kui kedagi sellist ei leia, siis anna teada.
Kambrikaane polte ma ise ei pingutanud ja seepärast ka järjekorda ei tea,aga liialt jõudu seal ju kasutada ei saa,kuna tegemist astmeliste poltidega.Või saab??
Uue tihendi ajal ei ole ma ratast üldse pesnud,aga kui pesen,siis nn.tehopesu(kuidas iganes kirjapilt on)vahendiga.
Kaane mõõtmine jääb ka kellegi teise "kraesse":)
Aga tänud ideede eest!![]()
Ootaks veel pakkumisi,kuna iga kuu ei tahaks seda tihendit vahetada
Näib, et sul tuleb mootori ja karpa vahel olevad lutid ka ära vahetada. Vähemalt üks paistab pildil küll väga nutune olema.
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Ootasin,millal keegi neid mainib:D
Nende luttide seinad on umbes 1cm paksud ja neil on kihte rohkem kui üks ja pragenenud on ilmselt vaid välimine kiht.Need lutid on juba aastaid sellised
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Üks küsimus on tõesti sama, mis Streetmotol, teisalt aga, miks see tihend niimoodi välja venib? Vale materjal ikkagi? Bensiin õli sees?
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Karteri tuulutus KINDLASTI kontrolida, proovida originaal tihendit ja näpu otsaga hermetsi ei teeks paha. Aga noh targutada oskame me kõik.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: 24 Apr 2012, 13:07
- Tsikkel: Kawasaki VN900 Custom
- Asukoht: Jõgeva
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
On ilmselge, et asi on lõdvas kummis
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Nüüd vahetasime tihendi ära ja uus tihend lekib samuti Uus tihend läks katki kaant kinni keerates.Pikkupidi tulid praod sisse.
Sellest lausest loen ma välja, et tihend läks katki paigaldamisel, seega karterituulutus ning bensiin, pesuaine jne on välistatud....
Tundub, et probleem on valedes töövõtetes või materjalides. Kahtlustaksin neid kummiseibe, kumm läheb ajaga üsna plastmassiks. Tulemuseks on hoopis suurem jõumoment mis avaldub tihendile, kuna kummiseib ise ei deformeeru.
Ja järgmine tihend (nagu eelpool mainitud) pane korraliku Loctite tihendus massiga.
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Eile jäi silma, et pole ikka leket pidama saanud. Mis nali sellega on siis lõpuks? Poldipea kummilutid läksid uued?
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambrikaane tihendiga jama.
Jaan_S kirjutas:Eile jäi silma, et pole ikka leket pidama saanud. Mis nali sellega on siis lõpuks? Poldipea kummilutid läksid uued?
Poldipea kummilutid ei ole minuni veel jõudnud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.