suzuki rm 250 2t
Moderaator: Moded
suzuki rm 250 2t
Sai siis metsavahelt tuldud ikka 5ndaga peeneks lastes kodupoole.Kodus garaasi ees avastasin,et selline hullem tossupilv taga.Jätsin masina tiksuma natukeseks kohapeale,suits ära ei kadunud.Jätsin seisma,siis sumpast tuli oma 5minutit siukest valgemapoolset tossu.Täna proovisin käima.Käivitus ilusti,kahest löögist.Ajasin mootori soojaks(sõitma ei läinud).Midagi ta ikkagi tossab,ei oskagi öelda,kas see on kahetaktilise kohta normaalne või mitte.Soojalt lapp korraks põhja anda peaks ikkagi tossu viskama või mitte?Mida kontrollida?Ei tahaks niisama sõitma minna,ennem kui olen kindel,et masin on korras ja midagi hullemaks ei keera.
Re: suzuki rm 250 2t
1:50le
Nimelt ära ehmatas see,kui oma 3km lõigult täisgaasiga garaasi ette jõudsin siis oli ebatavaliselt suurem toss taga,ning seisma jättes tossas sumpa oma 5minutit julgelt.Ennem sellist asja ei ole olnud.(ligi 2nädalat omanud ratast)
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: suzuki rm 250 2t
Jahutusvedelik?
Käigukasti õli läbi vända otsasimmeri?
edu
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: suzuki rm 250 2t
Üldiselt 1:50-le ja kvaliteetse õli korral ei tohiks väga tossata. Kui toss on kohe päris valge võib olla jahutusvedelik silindris. Kui on selline sinakam, siis tõenäoliselt kastiõli. Uurimiseks igatahes ilmselt põhjust. Kastiõli puhul kipub sumps ka väga pigiseks minema.
Re: suzuki rm 250 2t
Kuidas antud asju kontrollida?Mis,kust lahti võtta?Ennem sõita väga ei tahaks kuni olen kindel,et kõik korras.
Kasutusel täissüntõli.
Kuid äkki vbl masin sai üle pika aja esimest korda(minu käes)korralikult andmist pikal sirgel ja sumpasse kogunenud jäägid tegid sellise tossupilve?Või see on välistatud?Hetkel käivitub masin ilusti,kohapeal ikka ajab väikest tossukest,ka soojaspeast(sõitma pole läinud aga silinder on kuum näppu ei kannata hoida)
Kui nüüd sedo videot vaatada hetkest 1.23 siis tossab samamoodi.Vbl tõesti eile sai ülepika aja korralikult kuumutatud ja sumpas olevad jäägid hakkasid endast märku andma.
Re: suzuki rm 250 2t
Vaata radikasse, kas vesi on korgini? Kui suits on valge siis võib see olla ikkagi jahutusvedelik, samas kui kaanetihend on läbi peaks käivitamine raskem olema, lööb küünla märjaks ja ega segu bensiin-õhk ja vesi ka väga hästi ei plahvata.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: suzuki rm 250 2t
1:50le on liiga lahja segu ka täissündi puhul, 1:40 on suht viimane piir kui ei soovi mootori sisepindade liigkiiret kulumist. Eriti kui otsustad teepeal 3km jutti täie gaasiga lasta, mida ei oleks üldse soovitav teha. Tegu on siiski krossiratta mitte bike või mõne muu imeliku sõiduriistaga kui toss ilmus peale kiiruskatset siis ilmselt kärssas sisemine peatihend ära ja mingi määral lekib jahutusvedelikku mootorisse(valge suits). Kuna viimati kolbi ja tihendeid vahetati antud rattal? ja kui vana isendiga on üldse tegu?
Muidugi jääb veel võimalus,et kui muidu töristad ja siis korra kuumaks ajad läks summutisse kogunenud õli põlema, millepärast ka gaas maas töötades veel tossas
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.