reguleeritavat silenceri valmistamine sportsummutile
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
reguleeritavat silenceri valmistamine sportsummutile
Kui keerukas on valmistada reguleeritavat silenceri sportsummutile? Trossiga? Tahan detsibellid vabaks lasta, keeran mingit hoova ühte asendisse ja tsikkel maurab. Tahan öösel vaikselt koju tulla, keeran hoova teise asendisse ja on detsibellid vaos?
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 347 korda
Re: Rumalad küsimused 2
MarekM kirjutas:Kui keerukas on valmistada reguleeritavat silenceri sportsummutile? Trossiga? Tahan detsibellid vabaks lasta, keeran mingit hoova ühte asendisse ja tsikkel maurab. Tahan öösel vaikselt koju tulla, keeran hoova teise asendisse ja on detsibellid vaos?
Võtad suure puuri, otsid mingi suht tasase koha ja puurid enne sumpat augu sisse. Keermestad üle ning paned mingi võimalikult lühikese keermega poldi sinna sisse. Tahad häält, võtad poldi ära. Tahad vaikseks, paned tagasi.
Väga primitiivne lahendus nt. Ise kunagi teinud pole, aga võid ise proovida. Teoreetiliselt võiks võiks töötada. Vähemalt sumpast hakkab jämedamat häält tulema, kui auk sees. Praktikas ma ei tea, vb põleb see polt päris kiiresti sinna sisse ära.
Kindlasti saab ka asja fancymalt teha nt paigutad sumpasse klapid.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: reguleeritavat silenceri valmistamine sportsummutile
Pöördklapp (näiteks muidu on otse läbi, kuid pöördklapiga suunab juga mööda käike ja koridore )?
Võimalusi on tegelikult palju. Kui idee on olemas, siis valmistamine ehk isegi ei ole väga keerukas (oleneb tegelikult muidugi ideest endast).
-
- Postitusi: 504
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: reguleeritavat silenceri valmistamine sportsummutile
Löö google pildiotsingusse "buell interactive exhaust system". Näide piltlikult.
Re: reguleeritavat silenceri valmistamine sportsummutile
"exhaust butterfly valve". Pane see googleisse. Sama asi nagu karpades, aint sitema kvaliteediga.
Mul vedeleb uks Kawa sumps, millel selline klapp sees, tundub, et tehase poolt. Trossiga avab. Kui viitsimist, hakkan ehitama. Tegelt veidi keevitamist ja ongi olemas.
Pohimote on ava vaiksemaks ja suuremaks teha. Selline "butterfly valve" on kvaliteetne ja hea lahendus. Peale selle on su oma fantaasia, kuidas summuti ava vaiksemaks voi suuremaks teha.
Re: reguleeritavat silenceri valmistamine sportsummutile
Butterfly valve üks põhiülesandeid ikka hoida vastusurvet teatud pöörete vahemikus. Vähemalt minu rattal OLI
Re: reguleeritavat silenceri valmistamine sportsummutile
Asju ei pea ju alati eesmargiparaselt kasutama
Peaks ju sellise iluvidinana ka toimima. Teema pustitus on db reguleerimine. See on iseenesest selline moe vark ja mootori tooga siin vist eriti ei arvestata. Just for fun.
Re: reguleeritavat silenceri valmistamine sportsummutile
Butterfly valve ehk siis eesti keeles ongi pöördklapp
Minu idee puhul oli muidugi tegu natuke keerukama süsteemiga, kui ainult klapp ise.
Re: reguleeritavat silenceri valmistamine sportsummutile
Jep
Otselabi sumpsi db killer on lihtsalt vaiksem lisatoru sumpsi otsas, mis teeb ava vaiksemaks. Tunnelite susteem lisab nii hullult kaalu, et selline sumps ei ole enam miskist otsast sport(nagu pealkirjas mainitud).
Mu jutu mote oli ka rohkem see, et selle klapi saab kuskilt, ja lihtsalt hankida. Pole vaja jalgratast leiutada. Taitsa nome lugu, ma ei tea paljude mootorratta osade eestikeelseid vasteid. Tahelepanematus ka ja ongi mingi segane vark kokku kirjutatud.
Kas Kawal avaneb see klapp servoga ja kas ajuga uhenduses?
Gaasi trossiga voiks isegi ara uhendada, voi on see paha mote? Umbes, et 5000 poorde pealt hakkaks larmama vms.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.