Honda Magna VF750

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Laurz
Postitusi: 6
Liitunud: 04 Dets 2011, 07:08
Tsikkel: magna
Asukoht: tartu

Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas Laurz »

On jäänud silma selline isend.Aastast 97.Pill muidu nagu uus.Töötab korralikult aga on läbinud 90000km.On see suht viimane piir selle mootori jaoks?

Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 256
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas pea »

Laurz kirjutas:

...On see suht viimane piir selle mootori jaoks?...

Ei ole see mingi piir. See on suht sissesõit selle ratta jaoks :D


Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Töötab korralikult aga on läbinud 90000km.On see suht viimane piir selle mootori jaoks?

Ei ole otseselt selle teema vastus vaid üldisemalt võttes.

´Pidevalt on küsimused läbisõidu kohta.
Kurat!!!! Baikerid. kas te lähete endale tsiklit ostma või läbisõitu?

Nüüd järgnev on puhtalt omadest kogemustest pärit. Eelistus on 1kilo ja suuremad touring rattad.
Tähtis pole palju seal odo näitab. Vaid tähtis on- kui korras ja hooldatud masin on eelmiste omanike poolt.
Mu pärast olgu ta kasvõi 100000 km. peal. Kui ta on saanud korralikult servist enne mind, siis ei põe ostmisega kunagi kui mootor ja käiguosa korras. Mingid piduriklotsid, kettad, rehvid, ketid jne. oma kulumistega pole mingi takistus ostmisele. See ju kulu artikkel ja ikka tuleb neid aeg ajalt vahetada.

Ostsin kunagi( 10 a. tagasi) tsikli saksast kus oli odo juba teisel ringil. Peal oli 130000 km. Töötas kui kell. Ostin, sõitsin ( ka Euro trippe) ja müüsin maha .Ütlesin ausalt mehele palju läbisõitu on. Teda see see ei kottinud. Ytles ega ta läbisõitu ei osta. (w) . Autokool oli ostja. Eelmine aasta oli see ratas sügisel müügis, ls-80 kilo. Ainult mina ja müüja teame, et tegelt hakkab asi lähenema 200 kilole. Kas see muudab nüüd müüki. Vaevalt. Kes tahab ratast osta, see ostab ikkagi.

Siit soovitus tsikli ostjale. teibi spido näit kinni ja ära vaata seda. Vaata muud värki- tee proovisõitu, vaata kuidas mootor, käigud ja muu säärane toimib. Vaata rehve, ketti , klotse jne. Sest see on koht kus tavaliselt tingida saab.

Aga nendele, kellel tähtis aasta ja odo näit- nendele soovitus. Otsige suht uut aastat ja väikest odo näitu. Küll leiate endale sobiva hinnaga. Tähtis ju pole mida te ostate. Kas tsikli , auto, muruniidu traktori, kopteri jne. Teil ju tähtsad aint numbrid. Ülejäänu on poogen.

Aga nüüd teema algatajale. Arvan et tegid hea ostu. hoolda seda tsiklit korralikult, siis tsikkel tasub sulle samaga ja te veedate koos palju kilomeetreid. See Honda V 4 mootor on hea. See ju algselt võidusõiduks planeeritud mootor.

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 256
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas pea »

Paremini, kui Nõelamees seda tegi on keeruline rääkida. (w)
P.S kui peaksid selle pilli ära ostma siis vaata kas "oil mod" on juba tehtud. Sellel aastakäigul võibolla on juba tehasest see OK.

Kasutaja avatar

budi
Postitusi: 64
Liitunud: 01 Mär 2010, 13:42
Tsikkel: TDM
Kontakt:

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas budi »

Ka minu rattal sai nii tuhat tagasi ring täis - paar tuhat tagasi sai mootor lahti tehtud ja vahetatud välja silinder, kuid ülejäänu seal sees vahetust niipea ei vaja.
Seega kui ratast vähegi hooldada, pole see küll veel mingi läbisõit!

PS! paar aastat tagasi müüsin oma mondeot läbisõiduga 320 tuhat - ostjad käisid: muidu kõik hea aga läbisõit on kuradi palju. Lõpuks ostis masina kadakasturumees. Nädala pärast müüs sõiduki maha 220 tuhandese läbisõiduga ja 15 000 krooni kallimalt! Autot aga olen näinud veel korduvalt ringi sõitmas :-)

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas isakene »

Kui pill on korralikult hooldatud ja ise ka hooldada viitsid, sõidad selle mootoriga tõenäoliselt vähemalt teist samapalju. Magna versioonis vaevalt et teda eriti peenestatud ka on, Interceptori puhul oleks veel mingi võimalus, et on trassil vatti saanud. Hea vanakooli pommikindel Honda.


Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

PS! paar aastat tagasi müüsin oma mondeot läbisõiduga 320 tuhat - ostjad käisid: muidu kõik hea aga läbisõit on kuradi palju. Lõpuks ostis masina kadakasturumees. Nädala pärast müüs sõiduki maha 220 tuhandese läbisõiduga ja 15 000 krooni kallimalt! Autot aga olen näinud veel korduvalt ringi sõitmas

:bsmile: :bsmile:
Welcome to Estonia.

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Ma olen ka mõelnud, et kui ma oma sõiduvahendeid peaks kunagi müüma hakkama, siis küsin potensiaalse ostja käest otse, et kui suure läbisõiduga masinat sa tahad ja vastavalt soovile saab ju alati kellale õige numbri sättida.
Siis, kui ma omale Shadow ostsin, oli kellal 22k km, mis arvestades ratta vanust, on juba teine ring, ise olen nüüd sõitnud 26k km ja peale korralise õlivahetuse ja muu korralise hoolduse pole see masin miskit juurde küsinud.

PS. 900's postitus sai vähemasti enamvähem asjaliku sisuga, 1000'ndenda katsun päris asjaliku teha ;)

Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas vincent »

Loomulikult , otseselt odomeetril olevad suured numbrid ei tohiks muidu heas korras oleva tsikli ostul probleemiks olla.Ent tuleks arvestada siiski seda , et mingil hetkel hakkavad väsima ka muud sõlmed peale tavapäraste kuluosade. Tänapäevane tehnika pole loodud igavesti kestma. Kui tegu pole just mingi rariteetse rattaga , siis mina igapäevaliikuriks väga suure läbisõiduga tsiklit pigem enam ei ostaks...

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Miskitest saitidest lugesin et see vähe trikikas ratas,mootor liiga äkiline selle raami ja pidurite jaoks.Kaeva infot 8)

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
Laurz
Postitusi: 6
Liitunud: 04 Dets 2011, 07:08
Tsikkel: magna
Asukoht: tartu

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas Laurz »

Tahtsingi just seda viimast piiri teada,Mis liigub see kulub. Miski pole igavene.Ketid,pidurid pole probleemiks,kui süda kestab :bsmile:

Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas vincent »

V 4 mootori kapitaalsem remont pole muidugi odav lõbu. Aga kui praegu on 90 000 kellal ja eelmised omanikud on korralikult õli vahetanud jne , mootorist koledaid hääli ei kostu, liitrite kaupa õli ei neela ...siis mõned aastad sõidurõõmu saad ehk ikka :)

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.
Kasutaja avatar

RiderForVeterans
Postitusi: 34
Liitunud: 07 Mai 2012, 10:08

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas RiderForVeterans »

kareelius kirjutas:

Paremini, kui Nõelamees seda tegi on keeruline rääkida. (w)
P.S kui peaksid selle pilli ära ostma siis vaata kas "oil mod" on juba tehtud. Sellel aastakäigul võibolla on juba tehasest see OK.

Kui aasta 97, siis peaks olema sellel õlitusega kõik korras juba originaalis. VF750C peaks ta vist tegelt olema...

Kasutaja avatar

DaddyV
Postitusi: 43
Liitunud: 02 Juun 2012, 10:23
Tsikkel: Honda VTR 1000F '98 Superhawk

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas DaddyV »

Mul on spidol 79 000,arvan,et kolmas tiir juba umbes. V4 mootor on suht pommikindel. Mu on käib veel ilusti,pean sel aastal hoolduse tegema ainult.Võimu on mootoril. Aastaks on 1988,Honda VFR 750F RC24

Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur...

Teema algataja
Laurz
Postitusi: 6
Liitunud: 04 Dets 2011, 07:08
Tsikkel: magna
Asukoht: tartu

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas Laurz »

Kui kellelgi on veel reaalseid kogemusi,siis andke aga tuld :wink:

Kasutaja avatar

RiderForVeterans
Postitusi: 34
Liitunud: 07 Mai 2012, 10:08

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas RiderForVeterans »

Mis siin ikka: vanemad Magnad paistsid silma jah oma pommikindlusega, AGA viga mis oli: nukkvõllidele oli toodud õlitus miski hiiglama kaugelt käigukasti tagant nurgast ja seega ei toiminud see originaalis kõige paremini. Nukad hakkasid häält tegama ja tuli neid vahetada... Magna fännid lahendasid selle tavaliselt ise, tehes õlifiltri vahele "flantsi" (või kusagilt mujalt, lähemalt) ja tuues sealt õlituse- sellega oleks ratas igavene. Selle kohta on ka täitsa joonised ja õpetused netis olemas. Uuematel seda muret enam pole, 97 aasta variandil kohe kondlasti ei ole, see täitsa teine pill!

Terv.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas tali »

franz125 kirjutas:

Miskitest saitidest lugesin et see vähe trikikas ratas,mootor liiga äkiline selle raami ja pidurite jaoks.Kaeva infot 8)

See lugu käib 1100-se Magna aka Widowmaker-i kohta. Teadaolevalt on inimkond pidanud lesestajateks peamiselt kahte tsiklit, teine neist Kawa 2T Triple "Mach 3". Need kaks on rattad, mis teistest järsemalt iga lolluse ära karistavad. Rääkisin kunagi ühe kogemustega kroomimehega, kelle kogemus oli selline, et see va suur Magna tahab lihtsalt iga järsema keeramise peale tagarattasse kerida hoolimata sellest, et on pikk nagu rong ja jummala vedela raamiga. Alt äraminemine kurvis peale kallates (eriti märja vms sita teekatte korral) pidada suht järsult tulema.

Kurat, jube huvitav tundub selline tsikkel... :twisted:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Nukkade õlitust saab mingil määral parandada ka õlirõhku peale keerates, nt ülerõhuklapi vedrule seibi allapanemisega.
Õlitussüsteem kujutab endast mootorisisest hüdraulikasüsteemi ja kuna tsiklitel on iga kW arvel, siis ei aeta õlirõhku eriti kõrgeks.
Ise tegin hiljuti ühe 70-ndatel alguse Yamaha (TX750, Worst Yamaha Ever Built) õlitussüsteemi totaalselt ringi ja tõstsin max õlirõhu 40 psi pealt 65 psi peale.

Mach 3 omanikuna võin ehk niipalju kaasa rääkida, et "hirmsaks" teevad selle ratta kehvad liigendid (lenksu-, kiigelaagrid) ja pidurid ning võimsuskõver, mis u 6000-6750 pöörde vahel kahekordistub. Tõsiselt hirmus on aga bensukulu ;)

Kasutaja avatar

TAIM
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Mär 2008, 23:24
Tsikkel: BMW 1100gs/dr650
Asukoht: Tartu/brisbane

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas TAIM »

Tere
Vaatasin et siit jookseb magna teema läbi , sooviks 700cm 86-87 (pakkun et mootor on super manga oma ) magna mootori manuaali, leitsin netist 400 ja 750 oma aga kehva kvaliteedi ja pole kindel kas kõik klappib kui kellegi infot siis PS
rattas ise raami poolest 750 Sabre vist, chopper
RC15 mootori manuaal mul on aga see mootor mis mul on on RC21 kas need ühtivad?

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas tali »

argo_1974 kirjutas:

Mach 3 omanikuna võin ehk niipalju kaasa rääkida, et "hirmsaks" teevad selle ratta kehvad liigendid (lenksu-, kiigelaagrid) ja pidurid ning võimsuskõver, mis u 6000-6750 pöörde vahel kahekordistub. Tõsiselt hirmus on aga bensukulu ;)

Kustkohast, kurja, Sa Mach 3 kätte said??? :shock: Isegi saksmannid otsivad neid tikutulega taga ja üksikud olemasolevad isendid maksavad ulmelisi summasid... Sorry OT pärast siin teemas :oops:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

2008 sai USA-st sebitud. Ajastus juhtus olema masu tõttu hea, sest praegu maksavad samasuguses seisus rattad 50% rohkem.
Hetkel restaureerimises, aga loodetavasti teeb järgmisel hooajal juba kurja häält.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas tali »

Seda tahaks küll oma silmaga näha ja kõrvaga kuulda... :twisted:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

Teema algataja
Laurz
Postitusi: 6
Liitunud: 04 Dets 2011, 07:08
Tsikkel: magna
Asukoht: tartu

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas Laurz »

Sai see pill ära krabatud :D Ainuke mis puudu on "pommi" hääl :mrgreen: Muidu tiptop (w)

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda Magna VF750

Lugemata postitus Postitas tali »

No see on ju nüüd küll asi, :twisted: millega annab tegeleda...
Rõõmurohkeid kilomeetrid! :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”