Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Moderaator: Moded
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Iirimaa on kiirusepiirangute suhtes päris lahe
sellel teelõigul on piirkiirus 100 km/h
käisin just paar nädalat tagasi, rääkige veel et eestis on teed kitsad
aga noh, ega keegi sellepärast seal 100km/h ei söida et lubatud on, ikka nii nagu teeolud ja võimed on sõidetakse
leidsin märgi kah
http://goo.gl/maps/OMn0
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
reimps kirjutas:ja seda rääkis sama mees, kes fööni hoidis. Tutvusin temaga ühes baaris mõned päevad peale episoodi
).
)
ot aga Reimps, käid baaris meestega tutvumas või?
-
Teema algataja
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Tundub, et mõnel mehel on täielikult unustatud, mida autokoolis õpetati või siis lihtsalt kuidagi õpetusest ilma jäänud.
Ma olen 100% kindel, et lubades 130km/h meie kaherealistel teedel oleks väga katastroofilised tagajärjed.
See, et enamus autosid teel täiesti üksi sõites 130km/h on suhteliselt ohutud, ei tähenda, et tiheda liikluse puhul asi samaks jääks.
Pidurdus- ja reageerimisteekonnad kasvaksid sellise kiiruse juures meeletult. Meil ei osata maanteel isegi mõistlikku pikivahet hoida, sõidetakse rongina üksteise seljas kinni. Möödasõidud muutuksid kordi ohtlikumaks ning üleüldine liiklusvool oleks tugevalt häiritud, sest paljud kindlasti ei eelistaks (meie teeolude jaoks) nii ohtliku kiirusega sõita.
Minu jaoks üsna arusaamatu rääkida sellistes oludes kiirusepiirangu suurendamisest.
Muidugi teatud teelõikudel hea nähtavuse ja mõistliku pikivahe hoidmise korral võiks vabalt 100-110km/h lubada, aga samas nagu keegi kord juba ütles, on targem segadust vältida selliste väikeste lõikude märkimisega.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Mind ka häirib eelkõige, et ei osata pikivahet hoida. Samuti ei tea pea keegi, või teab tänu oma spidokale valesti, mis kiirusega sõidetakse. 110 alas gepsu 110'ga sõidan enamikust väga kiiresti mööda. Ja arvatavasti kirutakse mind, et kihutab siin raisk.
Arvan samuti, et enne kiiruste tõstmist peaks liiklusvoolu oluliselt ühtlasemaks ja sõbralikumaks saama.
Mingit lihtsat LCD paneeli oleks vaja, mille auto tagaklaasile paneks. Näitaks enda GPS kiirust ning mõõdaks tagaolijat radariga. Näitaks tema reaalset kiirust kui ka pikivahet. Viimast punaselt, kui liiga lähedal. Eks saaks ka sõnadega tervitada.
Ühel tuttaval oli kunagi 01, mille tagaklaasil tekst "HOIA VAHET - PUDENEB". Võib-olla see toimis pareminigi.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Päris huvitav seda teemat siin jälgida aga no siin ilmselgelt "pada sõimab katelt" situatsioon enamustega tekkinud. Mina ei usu, et siin nii paljud foorumlased, kes hirmsasti end taga õigustavad ise nii seadusekuulekad on, nagu jutus välja paistab. Olen 100% kindel, et kõik tsikliomanikud, kelle tehasevalmistaja kiirus on üle 200 km/h on selle kuskil tee peal oma kaherattalisest ka välja pigistanud. "Tee" all pean silmas ikka neid kohtasid, kus selline kihutamine seaduslikult keelatud on. Ühesõnaga oleme kõik potentsiaalsed mõrvarid, mõni rohkem, mõni vähem potentsiaalne. Praegu paistab see teema siin nii hull, et lihtsam oleks vist kõik mootoriga töötavad sõidukid garaazi ära ajada ja oodata kiirtee valmimist. Siis saab vähemalt natukenegi kiiremini sõita, ilma, et keegi Sind kohe mõrvariks tembeldaks. Seniks, 10-20 aastat siis tuleb kasutada liiklemiseks busse, tramme, ronge, trolle, jalgratast või käige üldse jala, kui ei meeldi
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
kilx kirjutas:Mingit lihtsat LCD paneeli oleks vaja, mille auto tagaklaasile paneks. Näitaks enda GPS kiirust ning mõõdaks tagaolijat radariga. Näitaks tema reaalset kiirust kui ka pikivahet. Viimast punaselt, kui liiga lähedal. Eks saaks ka...
Sorri, et ma nyyd õel olen, aga see on ikka pärl
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
reinz kirjutas:Iirimaa on kiirusepiirangute suhtes päris lahe
sellel teelõigul on piirkiirus 100 km/h
käisin just paar nädalat tagasi, rääkige veel et eestis on teed kitsad
aga noh, ega keegi sellepärast seal 100km/h ei söida et lubatud on, ikka nii nagu teeolud ja võimed on sõidetakse
Samad tunded tekkisid ka mul, Iirimaal, eelmisel aastal. Igal pool on märgid 100km/h ja teed on sellised, et kaks bussi suurivaevu kõrvuti mahuvad, teepeenar puudub ja pikinähtavust pole ollagi + vabapidamisega lambad.
Aga tee telgjoonest peeti igal juhul kinni ja ohtlik ei tundunud.
Meil oleksid sellised teed raudselt 70km/h.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Lutrin kirjutas:reinz kirjutas:Iirimaa on kiirusepiirangute suhtes päris lahe
sellel teelõigul on piirkiirus 100 km/h
käisin just paar nädalat tagasi, rääkige veel et eestis on teed kitsad
aga noh, ega keegi sellepärast seal 100km/h ei söida et lubatud on, ikka nii nagu teeolud ja võimed on sõidetakseSamad tunded tekkisid ka mul, Iirimaal, eelmisel aastal. Igal pool on märgid 100km/h ja teed on sellised, et kaks bussi suurivaevu kõrvuti mahuvad, teepeenar puudub ja pikinähtavust pole ollagi + vabapidamisega lambad.
Aga tee telgjoonest peeti igal juhul kinni ja ohtlik ei tundunud.Meil oleksid sellised teed raudselt 70km/h.
Natuke OT-d veel Iirimaast...
Olles seal sõitnud 2 aastat,siis mälestused on ägedad:)
kitsaste teede ääres on mingid hekid,milledes on sees küljepeeglite tekitatud "süvendid" Lisaks vabapidamistega lammastele ei tea sa iial,kus ja millal sul mõni kohallik talumees oma peldikust traktoriga ette satub
Mäletan korda kui sai 8 meetrise veokaga valesti sõidetud ja ümber keeramis kohta polnud ja sai tagurdatud 6 kilomeetrit :D
Seal sõites hindad Eesti teid 10 palli süsteemis kõvale 9-le
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Hardrocker kirjutas:Natuke OT-d veel Iirimaast...
Olles seal sõitnud 2 aastat,siis mälestused on ägedad:)
kitsaste teede ääres on mingid hekid,milledes on sees küljepeeglite tekitatud "süvendid"Lisaks vabapidamistega lammastele ei tea sa iial,kus ja millal sul mõni kohallik talumees oma peldikust traktoriga ette satub
![]()
Mäletan korda kui sai 8 meetrise veokaga valesti sõidetud ja ümber keeramis kohta polnud ja sai tagurdatud 6 kilomeetrit:D
Seal sõites hindad Eesti teid 10 palli süsteemis kõvale 9-le
Kujutan juba ette kui märg su särk oli pärast seda tagurdamist
Re: Fleim: politsei eest ära sõitmine
reimps kirjutas:Fakt on aga see, et kiirusepiirangud on ajast ja arust. Oma 31-aastase "kopikaga" sõidan ma rahulikult omas tempos 100-100'ga maanteel paremas servas, aga enamik autosid teedel on siiski tunduvalt uuemad ning kvaliteetsemad ka suurematel kiirustel. Seega võiks minu poolest maanteedel kiirusepiirangut tõsta rahulikult 130-ni. Minusugused retroautodega mehed on üldjoontes piisavalt teadlikud, et ei kakerda telgjoone lähedal, vaid püsivad seaduses kästud kohas teeservas.
Autode kvaliteet ja juhitavus on küll tõusnud, aga elementaarne füüsika ja inimeste reageerimiskiirus on samaks jäänud. Ja pidurdusteekond kasvab teatavasti kiiruse ruuduga. Lisaks see, nagu siin eespool juba öeldud - mida suuremaks me ajame nende tänapäevaste ning "retroautode" ja enesekindlusetute algajate (ning ka kiirusepiirikutega rekkade ja busside) vahelise kiiruse kahvli, seda rohkem on tulemuseks möödasõite ja ohtlikke olukordi.
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Haakub mõnevõrra selle teemaga:
Kooskõlastusringile saadetud uude kohustusliku liikluskindlustuse seadusesse on lisatud kolm uut põhjust, mille pärast peab liiklusõnnetuse põhjustanud autojuht tekitatud kahju ise tasuma. Nendeks on kiiruseületamine üle 40 km/h ja põgenemine politsei eest
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=64691296

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Kui kiirusepiirangud vastaksid ka tänapäevasematele masinatele, siis poleks probleemi. Fakt on aga see, et kiirusepiirangud on ajast ja arust. Oma 31-aastase "kopikaga" sõidan ma rahulikult omas tempos 100-100'ga maanteel paremas servas, aga enamik autosid teedel on siiski tunduvalt uuemad ning kvaliteetsemad ka suurematel kiirustel. Seega võiks minu poolest maanteedel kiirusepiirangut tõsta rahulikult 130-ni. Minusugused retroautodega mehed on üldjoontes piisavalt teadlikud, et ei kakerda telgjoone lähedal, vaid püsivad seaduses kästud kohas teeservas.
Tsiklid võiks vabalt 130'ga maanteid kulutada, kes vähegi sõidab kiirestisõitmiseks ehitatud rattaga, see teab, kui "ohtlik" see on.
130 uuel kaherealisel tundub ok. TLN rakvere poole saaks isegi mingi ajavõidu. Ülejäänud suundadel on see kaks rida liiga lühike veel, et kuhugile kiiremini kohale jõuda. Kuna kiirusepiirangud tulenevad tee seisukorrast mitte sõiduki aastaarvust siis väljaspool kaherealist on maanteed paljudes kohtades ikka suhteliselt nõmedas seisukorras ja 130km/h sõit eriline nauding küll ei ole. Korraks möödasõiduks kiirendada 100-120 kannatab ära, aga pidevalt mingil piki ja põiki rööbasteel on see suhteliselt ebamugav sõita. Kusjuures möödasõidud kiirustel 130kmh oleksid sellisel juhul veelgi rohkem raskendatud. Üsna suur % sõidukeid oma ealiste iseärasuste pärast peaksid ju liikuma 90kmh + veoautod, liinibussid jne. Seega tuleb möödasõite teha tunduvalt rohkem ja kui vastu sõitjad liiguvad 130 kmh siis jääb möödasõidu sooritamiseks aeg veelgi lühemaks Seda kompotti teeb hullemaks veel meie pidev vilets suusailm.
Kiirusel 90kmh jõuad enne laubakat ehk isegi pidurile vajutada. Ja kui sul on uuem masin siis võibolla ei sõida ennast kasti ja jääd vigaseks. 130kmh jõuad ehk samuti pidurile vajutada, aga siis vist enam vigaseks ei jää. Tsikliga ei ole matsu pannes üldse vahet kui uue mudeliga sõidad.
Ma eeldan, et hoolimata erinevatele kõik puhuvad aktsioonidele jääb ca 50% alkoholijoobes või jääknähtudega tegelasi tabamata. Kui nad 90kmh sõites jäävad hetkel märkamatuks siis 130kmh oleks juba suurem väljakutse sellistele ebaadekvaatsetele tegelastele. Aga ega nad sõitmata ei jäta selle pärast ja ega nad aeglasemalt ei sõidaks samuti.
Miks ma peaksin üldse 1x nädalas linnast maale sõites 130kmh sõitma. Või mis annab kellegile see, et ta jõuab punktist A punkti B ca X minutit kiiremini, kui see jääb nagunii enamasti alla 10 minuti.
Ja kui ainult tsiklid võiksid 130kmh tunnis sõita siis jääks neid ka meie tavaliikluses tunduvalt vähemaks. Mõne nädala pärast oleksid paljud neist vasakpööret või möödasõitu sooritava sõiduki ümber juppideks.
Ma saan aru, et tegu on ikkagi uitmõttega, aga oletame, et teeoludega seotud ohutus isegi lubaks kiirused 130kmh. Seaduseks annab samuti igasugust jama kirjutada, aga kuidas peaks olema teostatud järelvalve? Kiiruskaamerad ehk kuidagi suudavad selekteerida masinaid aastaarvude järgi, aga kuidas liikuspolitsei masinaid aastaarvude järgi välja sortima hakkab?
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
daub kirjutas:Haakub mõnevõrra selle teemaga:
Kooskõlastusringile saadetud uude kohustusliku liikluskindlustuse seadusesse on lisatud kolm uut põhjust, mille pärast peab liiklusõnnetuse põhjustanud autojuht tekitatud kahju ise tasuma. Nendeks on kiiruseületamine üle 40 km/h ja põgenemine politsei eest
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=64691296
Ei tea mismoodi seda kiirust peale õnnetust kontrollima hakatakse? Kas põhjustasin avarii kiirusega +39 või +42 üle lubatu. Seadustesse annab ikka igast paska kirjutada ma vaatan.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Selle jaoks on ekspertiis. Möödetakse juppide lennukaugus sündmuskohast , kui just spidokanäit kinni kiilunud ei ole. Mina sellepärast sinu asemel üldse ei muretseks. Kui sa just asulas või 30 alas õnnetus ei põhjusta. Trassil 150 kmh matsu pannes sa eriline kahjude välja maksja enam nagunii ei ole.
Re: Fleim: politsei eest ära sõitmine
isonts kirjutas:... 130 uuel kaherealisel tundub ok. TLN rakvere poole saaks isegi mingi ajavõidu...
20 kilomeetri peale võrreldes 110 km/h'ga saab 1 minut ja 40,699 sekundit võitu. Tuleb arvestada, et mida suuremad kiirused (st kiiruste omavaheline suhe väheneb), seda väiksem on ajavõit.
Ja näiteks 100 km'ga 8 minutit ja 23,497 sekundit.
Selle võidu arvelt suureneb bensiinikulu, masina üldine kulumine, tee kulumine ning lisaks väheneb liiklusohutus.
// Sama asi 90 ja 110 vahel:
20 km: 2 minutit ja 25,455 sekundit
100 km: 12 minutit ja 7,273 sekundit
Nii et 100 km läbimisel kiiruselt 90 km/h->130 km/h saaks 20 min ja 30,769 sekundit võitu. Aga kas sel on ka mõtet? Võrreldes kõige negatiivsega.
Siin tuleb muidugi arvestada, et vahepeal on asulaid. 130'lt tuleb hoog maha võtta vähemalt 70'ni ja siis jälle kiirust üles võtta. See mõjutab keskmist kiirust&aega.
#2 // Pluss nende teede ehitamine (&hooldamine) maksab miljoneid.
Aa..ja mis selle "võidetud" ajaga peale hakata? Saab hommikul 10 minutit kauem magada ehk..
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
no aga 170-ga sõites on ajavõit juba 40 minutit ju
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
See on veel vähe
250 peaks vähemalt sees olema.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Mhhh kirjutas:isonts kirjutas:... 130 uuel kaherealisel tundub ok. TLN rakvere poole saaks isegi mingi ajavõidu...
20 kilomeetri peale võrreldes 110 km/h'ga saab 1 minut ja 40,699 sekundit võitu. Tuleb arvestada, et mida suuremad kiirused (st kiiruste omavaheline suhe väheneb), seda väiksem on ajavõit.
Ja näiteks 100 km'ga 8 minutit ja 23,497 sekundit.Selle võidu arvelt suureneb bensiinikulu, masina üldine kulumine, tee kulumine ning lisaks väheneb liiklusohutus.
// Sama asi 90 ja 110 vahel:
20 km: 2 minutit ja 25,455 sekundit
100 km: 12 minutit ja 7,273 sekunditNii et 100 km läbimisel kiiruselt 90 km/h->130 km/h saaks 20 min ja 30,769 sekundit võitu. Aga kas sel on ka mõtet? Võrreldes kõige negatiivsega.
Siin tuleb muidugi arvestada, et vahepeal on asulaid. 130'lt tuleb hoog maha võtta vähemalt 70'ni ja siis jälle kiirust üles võtta. See mõjutab keskmist kiirust&aega.#2 // Pluss nende teede ehitamine (&hooldamine) maksab miljoneid.
Aa..ja mis selle "võidetud" ajaga peale hakata? Saab hommikul 10 minutit kauem magada ehk..
Minu meelest küll suur ajavõit. Kui Sa pead iga hommiku sõitma tööle vähemalt 100 km kaugusele oma elukohast, siis nädalalõpuks on see kokkuvõttes ca 3 ja pool tundi ajavõitu. Ja juba päevas 40 minutit ajavõitu on võit missugune, rääkimata sellest, et hommikuti saaks 20 minutit kauem magada.. damn, ma annaks mõni hommik pool elu ära, et veel 20 minutit voodis vedelda Ma käisin kunagi Põltsamaalt Tallinnasse iga päev tööle ja see teeb kokku vähemalt 260 km päevas sõitu. Minu jaoks tähendas see umbes poolteist tundi varem ärkamist, et vähemalt kella kaheksaks objektile jõuda. Tööpäev loomulikult lõppes kell kuus ja sõitu ka sinna sisse ei arvestatud, nii, et kokkuvõttes läks mul ühe päeva jooksul tööle ja koju sõitmisega kokku 3 tundi. Minu jaoks oleks see tunnike ajavõitu ülitähtis olnud.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Siis pead õhtuti vähem arvutis istuma ja varem magama minema
90'lt 110'le veel ehk on mõtet, aga 130'ni küll vist mitte.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
OT aga kui juba jutt kiiruse piirangutele läks, siis tuli meelde ühes teises foorumis väljatoodud nöans. Kui piirkiirused on kehtestatud liiklejate turvalisuse tagamiseks, siis kuidas saab suvalisel külavahe maanteel olla nii suvel kui ka talvel suurim lubatud kiirus 90km/h. Saan aru, et see on suurim lubatud kiirus ja sellega ei pea sõitma, aga suvel 120 km/h sõites trahvitakse mind (üldpildis teiste elude ohtuseadmise eest) samas kui talvel 90 km/h kiilas jääga sõites on kõik jokk ja trahvida mind ei saa, kuigi risk kaaskodanike eludele on tunduvalt suurem.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Mõtle nüüd seda tööjõudu ja märkide merd, mis läheks vaja et kõrvalteedele 60-70 talveks panna, lisaks inimeste pahameelele.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Mhhh kirjutas:Siis pead õhtuti vähem arvutis istuma ja varem magama minema
90'lt 110'le veel ehk on mõtet, aga 130'ni küll vist mitte.
Arvutist on asi kaugel, ma pigem veedaks oma vaba 40 minutit aega ühe kauni tütarlapse seltsis
Meie maanteedel, antud momendil, vähemalt enne kiirtee valmimist niikuinii selliseid piirkiiruseid ei seata, nii, et ei maksa unistadagi sellistest kiirustest ja ajavõitudest. Kunagi (saja aasta pärast), kui on valmis Tartu-Tallinn kiirtee, siis võib olla 10 km/h võrra tõstetakse meie piirkiiruseid
-
Teema algataja
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Hurt kirjutas:Mõtle nüüd seda tööjõudu ja märkide merd, mis läheks vaja et kõrvalteedele 60-70 talveks panna, lisaks inimeste pahameelele.
Tuleb teha kohe õiged märgid nagu Soomes, keerad lihtsalt uued numbrid ette (nagu raamatu lehekülge) ja ei mingit kruvimist ja jebimist nagu "tarkadel" eestlastel! Areneda on vaja!
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
piibek kirjutas:Mhhh kirjutas:Siis pead õhtuti vähem arvutis istuma ja varem magama minema
90'lt 110'le veel ehk on mõtet, aga 130'ni küll vist mitte.
Arvutist on asi kaugel, ma pigem veedaks oma vaba 40 minutit aega ühe kauni tütarlapse seltsis
Meie maanteedel, antud momendil, vähemalt enne kiirtee valmimist niikuinii selliseid piirkiiruseid ei seata, nii, et ei maksa unistadagi sellistest kiirustest ja ajavõitudest. Kunagi (saja aasta pärast), kui on valmis Tartu-Tallinn kiirtee, siis võib olla 10 km/h võrra tõstetakse meie piirkiiruseid
Ai jah..siis vabandab välja küll..
Aga elame-näeme. Iseenesest neljarealine tee on mugavam ning ohutum. Ehk tehakse neid nüüd juurde.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
+40km/h annaks riigieelarvele tublisti kütuseaktsiisi läbi raha juurde.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
justcraizy kirjutas:+40km/h annaks riigieelarvele tublisti kütuseaktsiisi läbi raha juurde.
Just nimelt. Ja trahve poleks vaja tehagi.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Mhhh kirjutas:piibek kirjutas:Mhhh kirjutas:Siis pead õhtuti vähem arvutis istuma ja varem magama minema
90'lt 110'le veel ehk on mõtet, aga 130'ni küll vist mitte.
Arvutist on asi kaugel, ma pigem veedaks oma vaba 40 minutit aega ühe kauni tütarlapse seltsis
Meie maanteedel, antud momendil, vähemalt enne kiirtee valmimist niikuinii selliseid piirkiiruseid ei seata, nii, et ei maksa unistadagi sellistest kiirustest ja ajavõitudest. Kunagi (saja aasta pärast), kui on valmis Tartu-Tallinn kiirtee, siis võib olla 10 km/h võrra tõstetakse meie piirkiiruseid
Ai jah..siis vabandab välja küll..
Aga elame-näeme. Iseenesest neljarealine tee on mugavam ning ohutum. Ehk tehakse neid nüüd juurde.
No Tallinn-Tartu projekt peaks ju kinnitatud olema. Tuleb ainult valmimist oodata.. aga kurat teab, millal see ükskord lõpuni viiakse. Selliseid neljarealisi maanteid võiks muidugi terve Eesti täis olla, küll oleks hää sõita.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
piibek kirjutas:justcraizy kirjutas:+40km/h annaks riigieelarvele tublisti kütuseaktsiisi läbi raha juurde.
Just nimelt. Ja trahve poleks vaja tehagi.
Ja kuna trahve pole vaja enam teha, saab ka liiklusmendid ära koondada - topelt sääst riigile.
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
justcraizy kirjutas:piibek kirjutas:justcraizy kirjutas:+40km/h annaks riigieelarvele tublisti kütuseaktsiisi läbi raha juurde.
Just nimelt. Ja trahve poleks vaja tehagi.
Ja kuna trahve pole vaja enam teha, saab ka liiklusmendid ära koondada - topelt sääst riigile.
Ja liiklust hakkaksid korraldama lõigupõhised kiiruskaamerad, mis arvestavad liikurite keskmist kiirust kahe kaamera vahel. Nii, et "lõõtsa" effekti ka ei tekiks enam
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
piibek kirjutas:...
Loome erakonna?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.