Kawasaki GPZ305
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
- Tsikkel: Mini&GPZ305
- Asukoht: Tartumaa
Kawasaki GPZ305
Olen vastava isendi üsna värske omanik.
Esiteks tooksin välja selle lehekülje: http://www.gpz-305.de/English/index_english.html
Palju kasulikku informatsiooni, nõuandeid ning soovitusi.
Sellelt samalt lehelt saab masina owner manuali (saksa keeles, guugli translaator aitab. Vajadusel saab lehe omaniku käest küsida; tema oskab ehk ikka vastata): http://www.gpz-305.de/img/Dokumente/GPZ ... eitung.doc
Algajale üsna jõukohane masin (minu puhul Riga mopeedilt otse GPZi lenksu). Alguses oli mul muidugi harjumatu masina mass (162 kg tühimassi), kiirendus jms. Eks see ole iga tsikliga, kui esimest korda elus suuremat sorti masina lenksus oled. Nüüd juba harjunud sellega. Niipalju veel võin öelda, et juppe just jalaga segada ei ole ning seda masinat ei näe just väga palju teedel. Vajadusel tuleb kasutada Ebay abi juppide ostuks (eelnevalt muidugi erinevaid motopoode külastades). Ma ise üritan võimalikult palju ise meisterdada (nt. käetugi on mul tagant puudu). Plussiks (kuis kellegile muidugi) on veel muhe retrolik välimus ja väike bensukulu. Täpsemat juttu juba saab lugeda tollelt kodukalt (soovitan läbi vaadata "Clues and tricks" alt kõik, eriti "typical failurer").
Minu masinal esineb hetkel üks tüüpvigadest: bensiininäidiku sensor on roostetanud ning ei funka. Võimalik, et teen vana sensori korda (tehes seda effektiivsemaks) või tehes asemele täiesti uus süsteem.
Ning kui keegi leiab pildi (või saab ise pildi teha) käetugedest tagaotsas (eriti just kinnituste juurest), siis ma oleksin väga tänulik. Peagi lähen töökotta ning teen uued käetoed.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kawasaki GPZ305
ise alustasin kunagi ka sellisega. meil oli veel taoline valge ka mu arust (vanamees vedas saksast) Viljandis Rooli autokoolis on 305 õppesõidu ratas, samuti mu vana käest soetatud, üle 10 aasta tagasi juba. ma sõitsin sellega,kui 15 olin, astus edasi küll, järgmisena sai juba gpz 550 ette võetud. mõnus istuda, rihmavedu. vaata,et mingeid piirajaid peal pole
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
- Tsikkel: Mini&GPZ305
- Asukoht: Tartumaa
Re: Kawasaki GPZ305
Peab vaatama jah. Kusjuures paljudel masinatel on selline piiraja juba tehasest:
http://www.gpz-305.de/English/Tips/Tuning.html
"More Power: In Germany the GPZ-305 was shipped with 27hp. The vacuum-valve in the carbs is longer so it could not open completely .Orginal lenght for 34hp is 47mm , restricted to 27hp it is 53mm long. See here.
Under 7000 revolutions per minute there is no signifcant change, between 7500 and 9000 there is a little more power. The top speed is about 10 km/h plus."
Passi järgi on mul üldse 20 hobust . Ei oska öelda, kui palju tegelikult on.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kawasaki GPZ305
jah sellel,millega ma sõitsin oli ka piiraja 11 kw peale pandud, ei mäleta täpselt,kus see oli,autokooli õpetaja,kes ostis,igastahes eemaldas selle mu meelest
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Kawasaki GPZ305
Kui seal ongi mingi piiraja, siis on selleks vaid drosselseibid sisselaskes karpade ja silindrite vahel. Võtad lutid maha, saad seibid kätte ja ongi sul täisjõus masin. Minu GPz 550- l oli sama teema.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
- Tsikkel: Mini&GPZ305
- Asukoht: Tartumaa
Re: Kawasaki GPZ305
Muide. Üks küss kah. Kuidas sellel see tühikäigukruviga (see, mis vasakul pool on, musta värvi, plastist) reguleerimine täpsemalt toimib? Mul miskipärast keerab koos selle trossi ümbrisega. Kas see peabki nii olema ?
// Paistab, et ümbris nüüd ei liigu, kuid pöörded ikka ei muutu.
Homme võtan kuni karbussideni kõik välja. Siis ehk näen kah, mis seal toimub.
#2 // Sain teada, et sellel minu masinal on see reguleerkruvi vigane. Homme võtan rohkem lahti ja vaatan.
#3 // Heh. Võtsin mõned jupid eest, lasin mõned sortsud WD40't, keerasin paar korda edasi-tagasi ja asi toimib . Nüüd enam selliseid asju ei ole, mis mõjutavad sõitmist (gondlid oleks vaja korda teha, kleepsud peale jms)
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
- Tsikkel: Mini&GPZ305
- Asukoht: Tartumaa
Re: Kawasaki GPZ305
Kas keegi on mõelnud ka manuaali ostmist (Internetis seda vist veel ei leidu)? Sarnaste masinate manuaalid on olemas (k.a KZ305, millel peaks olema sama mootor).
EBays on midagi sellist: http://www.ebay.com.au/itm/KAWASAKI-Wor ... 58935c9ec1
Väidetavalt Top-Seller müüja ; e-classicbike.com on kodukas. Mõtlesin, et kui ma üldse ostaks, siis kellegiga kahepeale ehk; mul pole Paypali kontot (veel). Skänner on kodus olemas, nii et saaks ka teistele jagada.
Hind on 39,95$+24$ "vedu", ehk siis kokku 52 eerikut.
Kuigi jah..ei tea, kas sel mõtet ka oleks. Hind ei tundu iseenesest väga kirves isegi
Re: Kawasaki GPZ305
Huvi pärast võid selle manuaala ISBN koodi ka lüüa meie kohaliku raamatupoe Kriso.ee andmebaasi. Sealt ostes ei ole vaja Paypali kontot ning raamatute tellimine toimub igati eeskujulikult.
Re: Kawasaki GPZ305
Siin foorumis on kuskil manuaalide teema. Seal oli vaga paljude rataste manuaalid lingitud. Tasuta muidugi. No kui tahad osta Ei viitsi seda teemat ules otsida, otsi ise
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
- Tsikkel: Mini&GPZ305
- Asukoht: Tartumaa
Re: Kawasaki GPZ305
ISBNi ei tea, aga lihtne otsing ei andnud tulemust. Seal on ainult EX500 oma.
Seal teemas ma juba küsisin. Sinna ma postitasin need, mis ma leidsin (saksa keelne Owneri manuaal, inglise keelne KZ305 manuaal). Ma eelistaks muidugi tasuta, aga seda tasuta varianti ei leia. Selles on asi
Re: Kawasaki GPZ305
Googelda sellist asja: Kawasaki KZ 250 - 305 '79 a '82 - Service Manual.pdf . Endal istub selline asi arvutis, on 64mb suur, uppima kuskile ei hakka.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
- Tsikkel: Mini&GPZ305
- Asukoht: Tartumaa
Re: Kawasaki GPZ305
Juba olemas.
Ta katab samas ainult mootori osa. Muud asjad erinevad. Samas, kas muud on vajagi . Võiks olla spets manuaal, aga samas mootori juures (ja üldisemaid põhimõtteid) näitab see manuaal kah.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
- Tsikkel: Mini&GPZ305
- Asukoht: Tartumaa
Re: Kawasaki GPZ305
Ega kellelgi pole (paagi-)kleepsudega masinat või (paagi-)kleepsusid? Oleks vaja nendest šabloonid teha. Siis, kel vaja, saaks minu käest šablooni vms ja saaks endale ka kleepsusid teha.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.