Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850 → Re:
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re:
nolev kirjutas:Selle reservi kadumise kohta tahtsin öelda, et mina kaotasin 98 TDMil reservi ära kui paaki tagasi pannes ühendasin paagi kraanil (mida sõidu ajal keerata ei saa) voolikud vale pidi. Pärast ringi tõstmist tuli reserv tagasi.
Kk
Tehnilises mõttes peaks sellisel juhul alumine kraan e pööratav ka vastupidiselt tööle hakkama ehk siis tavaasendis reserv ja reservi kohal tavaasend. Aga mõte hea ja peab kontrollima. Need spagetivennad on oma rataste kallal igasuguseid imesid teinud. Kuigi minu rattal oli üks voolikutest märgistatud ja ühendasin samamoodi tagasi, kuid äkki olid juba enne valesti ühendatud. Tasub proovimist, kuigi ise kaldun rohkem tihendite vea poole, kuna paljudel selle aastakäigu ratastel selline viga.[/quote]
Võtan vana teema üles,sest ei leidnud vastust.Nimelt ka mul üks paagi voolikutest märgistatud(plastik rõngas ümber),aga kuna rõngas oli alla isolatsiooni sisse vajunud ei tabanud seda jälgida , ka ära märkida unus kumb kummas.Kas keegi teab kindlalt kummas,kas eesmisesse või tagumisse paagikraani torusse on see märgistatud voolik ühendatud( kui paak õiges asendis).Manualist ei leidnud selle kohta midagi.Oli ka minul see pikem toru paagis niisama ujumas.panin kõik ilusti tagasi,määrisin tihendid ja tahaks ka reservi korda saada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.