Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Kasutaja avatar

Lutrin
Postitusi: 159
Liitunud: 14 Nov 2007, 23:01
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas Lutrin »

Teemast on välja kihututud. Võtaks hoogu maha.

Euroopas (Rootsi, Taani, Saksa, GB) sõidab sõiduautode liiklusvool kiirteedel sisuliselt igal pool vähemalt 20 km/h rohkem kui märgid näitavad ja tsiklitega sõitjate hoog on veel suurem 15+.
On täiesti tuntav, et nii teede märgistus kui ka politsei järelvalve on suunatud eelkõige sujuva liiklusvoo tagamiseks (seejuures seda mitte trahvidega reguleerides).

Saksa kiirteel on üsna tavaline seis selline, et 130-ga piiratud teel 155-ga sõites pead ümberreastumisel hoolikalt vasakusse peeglisse vaatama, sest nii mõnigi sõidab sealsamas 200+. Kindlalt rohkem kui 60 lubatust suurema kiirusega. Ja ei mingit fõõnitamist. Liiklus sujub positiivses võtmes.

Ma ei propageeri kihutamist, aga meie teede olukord põhimaanteedel võimaldaks küll tsikliga ohutult sõita 110 km/h.
Tiheasustusalad ja asulates liiklemine on teine jutt.

998 cm³

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”