Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada
Teemast on välja kihututud. Võtaks hoogu maha.
Euroopas (Rootsi, Taani, Saksa, GB) sõidab sõiduautode liiklusvool kiirteedel sisuliselt igal pool vähemalt 20 km/h rohkem kui märgid näitavad ja tsiklitega sõitjate hoog on veel suurem 15+.
On täiesti tuntav, et nii teede märgistus kui ka politsei järelvalve on suunatud eelkõige sujuva liiklusvoo tagamiseks (seejuures seda mitte trahvidega reguleerides).
Saksa kiirteel on üsna tavaline seis selline, et 130-ga piiratud teel 155-ga sõites pead ümberreastumisel hoolikalt vasakusse peeglisse vaatama, sest nii mõnigi sõidab sealsamas 200+. Kindlalt rohkem kui 60 lubatust suurema kiirusega. Ja ei mingit fõõnitamist. Liiklus sujub positiivses võtmes.
Ma ei propageeri kihutamist, aga meie teede olukord põhimaanteedel võimaldaks küll tsikliga ohutult sõita 110 km/h.
Tiheasustusalad ja asulates liiklemine on teine jutt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.